گروه حقوقی دادارمنش

گروه حقوقی دادارمنش

گروه حقوقی دادارمنش، تیمی متشکل از وکلای پایه یک دادگستری در تهران می‌باشد که به صورت تخصصی در کلیه امور حقوقی از جمله دعاوی ملکی، خانواده، کیفری، مالی، اداری و … در شمال تهران به فعالیت می‌پردازد.

اجرای مهریه در خارج از کشور

مهریه در خارج از کشور

 

چگونه می‌توان مهریه را در خارج از کشور به اجرا گذاشت؟

برای گرفتن مهریه در خارج از کشور، سیستم قضایی ایران مسئول اجرای مهریه است. مهریه یک بدهی قانونی و شرعی است که مردان باید پرداخت کنند، و این قانون در داخل و خارج از کشور یکسان است.

به شما توصیه می‌شود که برابر قوانین کشور، مبلغی مهریه بگیرید، چه در داخل یا خارج از کشور باشید. تنها تفاوت این است که اگر شما خارج از کشور باشید، باید یک وکیل مهریه انتخاب کنید تا به جای شما مهریه را پیگیری کند و مراحل کار را به اجرا بگذارد.

هر کسی که در خارج از کشور وکیل است، نمی تواند در وضع قضایی فعالیت کند. شما می‌توانید یکی از خانواده یا دوستانتان را برای کمک به شما در تسویه مهریه تان به عنوان وکیل انتخاب کنید و او را برای دنبال کردن مراحل قانونی نماینده تان کنید. اگر این کار را به یک وکیل خانواده با تجربه بسپارید، بهتر است.

وکلای حقوقی می‌دانند که قانون‌ها و مسائل مرتبط با مهریه و نحوه اجرای آن چگونه هستند. همچنین، یک وکیل می‌تواند به راحتی و سریعی مهریه را از کشور دیگر دریافت کند. باید یادآوری کنم که برای قرار دادن پول مهریه می‌توانید به دفتر ثبت رسیدگی کنید و نیازی به رفتن به دادگاه نیست. برای آگاهی بیشتر درمورد این مطالبه مهریه و به اجرا گذاشتن آن با مشاوره حقوقی تلفنی در ارتباط باشید.

 مراحل به اجرا گذاشتن مهریه

برای اجرا گذاشتن مهریه لازم است که با وکیل طلاق ایرانیان خارج از کشور مشورت کنید و مراحل و شرایطی که برای این موضوع در نظر گرفته شده را بشناسید. با اینحال، در ادامه توضیح می‌دهیم که برای قراردادن مهریه در دوران ازدواج و بعد از آن برخی مراحل لازم است که باید در خارج از کشور انجام شوند.

  • انتخاب یک وکیل برای طلاق می از میان وکلای مجرب قانونی یا شخص هایی که با زوجین آشنا هستند.

  • تهیه وکالت‌نامه برای اعطای اجازه‌های لازم برای جدایی به وکیل
  • اینجانب وکلا ایازه شما را جدی بگیرم و این مستندات با مهر و امضای خودتان را در سامانه میخک ثبت کنم.
  • تأیید متن وکالت‌نامه به وسیله سامانه میخک و دریافت کد رهگیری
  • دریافت یک کپی مشابه وکالت‌نامه طلاق از طریق یک وکیل که توسط نمایندگان وزارت امور خارجه انتخاب شده است.

 

 بهترین روش به اجرا گذاشتن مهریه در خارج از کشور

اگر طلاق طلاق توافقی باشد، نیازی به پرداخت مهریه نیست و همسران می‌توانند درباره آن توافق کنند. اما اگر زوجین درباره مهریه توافق نکنند، دو روش برای اجرای مهریه وجود دارد. همسر می‌تواند از طریق دفتر ثبت ازدواج یا دادگاه خانواده برای دریافت مهریه خود اقدام کند.

با توجه به وضعیت زن و شوهر، یکی از این روش‌ها ممکن است سریع‌تر به اثر برسد. برای انتخاب بهترین روش برای مهریه و طلاق، ما پیشنهاد می‌کنیم از وکیل مهریه برای کمک به شما در انجام طلاق توافقی یا طلاق و سوق دادن پرونده استفاده کنید.
dadarmanesh.com

گروه حقوقی دادارمنش
گروه حقوقی دادارمنش گروه حقوقی دادارمنش، تیمی متشکل از وکلای پایه یک دادگستری در تهران می‌باشد که به صورت تخصصی در کلیه امور حقوقی از جمله دعاوی ملکی، خانواده، کیفری، مالی، اداری و … در شمال تهران به فعالیت می‌پردازد.

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋