شادی مبارکی

شادی مبارکی

علاقمند به حوز رمزارزها و بلاکچین

بهترین بازی های متاورس

بهترین بازی های متاورس که می توانید همین الان بازی کنید
بیایید مقاله را با لیست بهترین بازی های متاورس شروع کنیم.متاورس تا چند سال دیگه کل دنیا رو فرا میگیره و تمام کارها را میتوانید در دنیای متاورس انجام دهید. بازی های متاورس هم که واقعا محبوبیت پیدا کرده اند و با آموزش متاورس میتوانید کسب درآمد کنید. 

 

1. Horizon Worlds
متاورس مفهومی است که اخیراً توسط متا (فیس‌بوک سابق) بسیار مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین یک ورود بزرگ به Metaverse از طریق برنامه خود شرکت است. این اپلیکیشن با عنوان "Horizon Worlds" یک تجربه اجتماعی است که در آن کاربران متا می توانند دور هم جمع شوند و از آن لذت ببرند. کاربران داخل این برنامه می توانند مناطق مختلف را کشف کنند، معاشرت کنند و حتی از طریق پازل های تعاملی بازی کنند و بازی های فشرده دیگری را انجام دهند.

علاوه بر این، Horizon Worlds به کاربران اجازه می دهد تا دنیاهای خود را بسازند و در درون آنها سرگرم شوند. Horizon Worlds یک تجربه اپلیکیشنی است که در بازی نقش دارد و به آواتار شما اجازه می دهد تا مانند شما با تعداد زیادی از کاربران تعامل داشته باشد. اگر به دنبال بازی Metaverse مانند آنچه توضیح داده شد هستید میتوانی مقاله 10 بازی برتر رایگان متاورسی را اینجا مطالعه کنید.

2. VRCchat
اگر Horizon Worlds را دوست دارید اما در کشور شما در دسترس نیست، VRChat گزینه قوی دیگری است. این بازی متاورس مبتنی بر جامعه ابتدا در سال 2014 منتشر شد. از آن زمان، به آرامی راه خود را به پلتفرم های متعددی از جمله Oculus Quest 2 باز کرده است. این بازی Metaverse با میزبانی چندین دنیا مبتنی بر دنیای VRChat، کاربران را وادار می کند که آواتارهای سه بعدی خود را بسازند و تعامل با سایر کاربران آواتارها در VRChat را مهیا میکند.

در حالی که گیم پلی VRChat شبیه به Horizon Worlds است، در حال حاضر از زمانی که مدت زیادی است در اینجا حضور داشته، تنوع بیشتری دارد. بازیکنان می توانند جهان های بی شماری را در VRChat بازدید کنند که از مکان های مختلف و در عین حال زیبا و متفاوت است. این دنیاها عمدتاً توسط کاربر تولید می‌شوند و تنها توسط تخیل سازنده محدود می‌شوند. علاوه بر این، آواتارها در VRChat تقریباً طیف کاملی از حرکت را پشتیبانی می‌کنند تا تمام احساسات کاربر VR روی شخصیت آنها به تصویر کشیده شود. VRChat به طور مداوم توسط بسیاری از کاربرانی که به دنبال ورود به Metaverse هستند، پخش شده است.

3. Rec Room
Rec Room یکی دیگر از بازی های متاورس مبتنی بر جامعه است که تنوع زیادی را ارائه می دهد. مانند سایر بازی‌های متاورس، بازیکنان می‌توانند آواتار بگذارند و Rec Roomer شوند. Rec Room یک دنیای کاملا دیجیتالی است که در آن گیمرها برای معاشرت و ارتباط با یکدیگر جمع می شوند. Rec Room عناصر VRChat را در خود جای داده و در عین حال گیمیفیکیشن بیشتری را به این ژانر معرفی می کند. Rec Roomers علاوه بر اینکه فقط با هم می‌گذرد، می‌تواند تعداد زیادی بازی را انجام دهد که می‌تواند توسط کل جامعه ایجاد شود.

این بازی دارای میلیون‌ها اتاق ساخته‌شده توسط بازیکنان با امکان گسترش بیشتر است. مانند VRChat، می توانید آواتار خود را سفارشی کنید تا آنها را حتی بیشتر شخصی کنید. با این حال، بهترین چیز در مورد اتاق Rec این است که می توان آن را تقریباً بر روی هر پلتفرمی به صورت متقابل بازی کرد. بنابراین چه از یک دستگاه تلفن همراه، یک رایانه شخصی یا حتی یک هدست واقعیت مجازی استفاده می‌کنید، می‌توانید Rec Room را دانلود کنید و با هر پلیر در هر پلتفرمی بازی کنید.

4. Fortnite
مطمئنم که با بازی Fortnite اپیک گیمز غریبه نیستید. این بازی بسیار محبوب که به عنوان یک Battle Royale شروع شد، اکنون به دریچه ای برای بازی Metaverse تبدیل شده است. در طول سال ها، Fortnite به آرامی به بازی تبدیل شده است که نه تنها می توان آن را بازی کرد، بلکه آن را تجربه کرد. از ایجاد black hole تا معرفی محدود Fortnite Impostors، موارد زیادی معرفی شده است. با این حال، بزرگترین ورود به متاورس در قالب کل کنسرت های زنده ای بوده است که در داخل فورتنایت برگزار شده است.

5. Roblox
Roblox یک بازی sandbox است که به هیچ وجه به هدست VR نیاز ندارد. این پلتفرم بازی اخیراً محبوبیت زیادی پیدا کرده است و همچنان مکانی است که میلیون‌ها نفر در آن زندگی ثانویه خود را سپری می‌کنند. Roblox به کاربران اجازه می دهد تا شخصیت های خود را در اندازه بلوک بسازند و از طریق طیف گسترده ای از بازی های مختلف بازی کنند. Roblox بیش از نیم میلیون بازی را در خود جای داده است که به چند دسته تقسیم می شوند.

از ترسناک‌ترین بازی‌های ترسناک Roblox گرفته تا بازی‌های اکشن، بازی‌های زیادی وجود دارد. علاوه بر این، سرورهای Roblox اختصاصی برای نقش آفرینی وجود دارد که بازیکنان در آن جمع می شوند و به عنوان افراد مختلف در بازی نقش آفرینی می کنند. شما می توانید خانه Roblox خود را داشته باشید، عملاً با کسی ازدواج کنید و مانند یک خانواده زندگی کنید. اگر به دنبال یک بازی ساده و در عین حال سرگرم کننده Metaverse هستید، Roblox را بررسی کنید و شروع کنید.

شادی مبارکی
شادی مبارکی علاقمند به حوز رمزارزها و بلاکچین

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋