دادههای گزارش آژانس بازاریابی بلاک چین «گوریلا باز» نشان میدهد که ۳۵.۸درصد از ۱٬۰۰۰ پروژه برتر ارزهای دیجیتال، در سال ۲۰۲۳ هیچ مقاله جدیدی در وبسایت خود منتشر نکردهاند. طبق این گزارش، از میان این ۱٬۰۰۰ پروژه، کمتر از نیمی (۴۹.۷درصد) بیش از ۲ مقاله جدید در سال ۲۰۲۳ منتشر کردهاند. همچنین، در بین ۱۰ پروژه برتر، بیانبی چین با ۵۹ مقاله جدید در جایگاه اول و پالیگان و کاردانو بهترتیب با ۳۶ و ۱۲ مقاله در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. محققان گوریلا باز عقیده دارند که بسیاری از پروژههای ارز دیجیتال بهجای اولویتدادن به رشد ارگانیک و بلندمدت، تلاشهای خود را بر ایجاد تبلیغات با هدف فروش توکن و جهشهای کوتاهمدت متمرکز میکنند.
منبع: CoinTelegraph
پاسخ ها