Crypto Currency

Crypto Currency

اخبار و تحلیل های بروز دنیای ارزهای دیجیتال
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی رمز ارز ان اکس ام (NXM)

 

 

ارز دیجیتال ان اکس ام (NXM) چیست؟

 

Nexus Mutual که در ماه مه 2019 راه اندازی شد، یک پروتکل بیمه غیرمتمرکز است که در پلتفرم اتریوم ساخته شده است. Nexus Mutual این امکان را به کاربران می‌دهد تا از طریق استفاده از توکن اصلی NXM، قراردادهای هوشمند را پوشش دهند.

 

قبل از سرمایه گذاری و خرید توکن های جدید، حتما درباره آنها تحقیق و بررسی کامل کنید.

Nexus Mutual از یک مجموعه تقسیم ریسک استفاده می‌کند که به هر کسی امکان می‌دهد با پوشش بیمه خرید کند یا با سرمایه خود برای کسب پاداش‌ در آینده به این مجموعه کمک کند. Nexus Mutual با انتقال قدرت منابع جمع شده به افراد خاص، سعی در برهم زدن صنعت بیمه دارد. هر فردی می‌تواند با پرداخت کارمزد اتریوم عضو این شبکه شود. اعضای این شبکه درست مانند سهامداران آن هستند و در پرداخت مطالبات به این شبکه کمک می‌کنند.

 

بنیانگذاران ارز دیجیتال ان اکس ام (NXM)

NXM توسط هیو کارپ (Hugh Karp) تاسیس شده است. او قبل از تأسیس NXM، به عنوان مدیر ارشد مالی در Munich Re کار می‌کرد. وی همچنین به عنوان دبیر در بیمه عمر MLC & Nab Health کار کرده است.

 

چه چیزی ارز دیجیتال ان اکس ام (NXM) را منحصر به فرد کرده است؟

Nexus Mutual موضوع آسیب پذیری قرارداد هوشمند را در نظر گرفته و یک سطح حفاظتی را در اختیار کاربران قرار داده است که می‌تواند از ضرر و زیان جلوگیری کند. اولین محصول Nexus Mutual کاورهای قرارداد هوشمند بود که از قراردادهای ذخیره ارزش محافظت می‌کرد. برای اینکه پروژه شروع به پردازش ادعاها کند، باید به یک منبع 12000 اتریومی می‌رسید که این امر دو ماه پس از راه اندازی محقق شد.

توکن NXM نشان دهنده حق عضویت در Nexus Mutual، همراه با توانایی مشارکت در اکوسیستم از طریق ارزیابی ادعا و ریسک و حاکمیت است. این توکن برای تعیین قیمت از یک منحنی پیوند استفاده می‌کند که با توجه به میزان سرمایه Mutual و میزان سرمایه مورد نیاز برای پاسخگویی به تمام ادعاها با احتمال معین، محرک است.

کاربران می‌توانند NXM را برای رای دادن در مورد ارزیابی ادعا استیک کنند. اعضایی که تصمیم می‌گیرند مطابق با اجماع رای دهند، توکن‌های NXM به عنوان پاداش دریافت می‌کنند، اما کسانی که رای آن‌ها مخالف با اجماع است، توکن‌هایشان برای یک دوره قفل می‌شود.

اعضا چندین نقش را ایفا می‌کنند، یکی از آن‌ها ارزیابی ریسک هر قرارداد هوشمند است. هر زمان که ادعایی ثبت می‌شود، آن‌ها مسئول رأی دادن درباره قانونی بودن این ادعا و اینکه آیا پرداخت می‌تواند انجام شود یا خیر، هستند.

اعضا همچنین می‌توانند از توکن خود برای رای دادن به قراردادهای هوشمند بر اساس میزان ایمنی هر قرارداد خاص استفاده کنند. هرچه NXM بیشتری در یک قرارداد هوشمند استیک شود، خرید پوشش برای آن ارزان تر می‌شود. مقدار زیاد استیک نشان دهنده‌ی این است که قرارداد توسط بسیاری از اعضا ایمن تلقی می‌شود.

 

چه تعداد سکه NXM در گردش وجود دارد؟

NXM از مارس 2021 دارای 6،375،553 توکن در گردش است، اما اطلاعاتی در مورد حداکثر عرضه در دسترس نمی‌باشد.

 

امنیت شبکه NXM چگونه است؟

Nexus Mutual یک شبکه غیرمتمرکز است که از اتریوم برای کمک به مردم در تقسیم ریسک بدون نیاز به یک شرکت بیمه استفاده می‌کند. ارزیابی کنندگان ریسک می‌توانند در قراردادهایی که فکر می‌کنند کاملاً ایمن هستند، شرکت کنند.

 

کیف پول‌های مناسب برای نگهداری ارز دیجیتال ان اکس ام (NXM)

  • کیف پول تراست Trust Wallet
  • کیف پول متامسک MetaMask

 

قیمت ارز دیجیتال ان اکس ام (NXM)

قیمت NXM در زمان نگارش این مقاله 84.03 دلار با حجم معاملات 24 ساعته 1،491.90 دلار است. NXM طی 24 ساعت گذشته 6.68٪ افزایش داشته است و در حال حاضر در رتبه 218 در سایت کوین مارت کپ قرار دارد. مقدار عرضه آن 6،409،091 سکه NXM است و حداکثر منبع در دسترس نمی‌باشد.

 

صرافی‌های مناسب برای خرید ارز دیجیتال ان اکس ام (NXM)

از مارس 2021 ، تنها صرافی موجود برای ان اکس ام (NXM)، صرافی Nexus Mutual است.

Crypto Currency
Crypto Currency اخبار و تحلیل های بروز دنیای ارزهای دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋