Crypto Currency

Crypto Currency

اخبار و تحلیل های بروز دنیای ارزهای دیجیتال
توسط ۱ نفر دنبال می شود
 ۱ نفر را دنبال می کند

معرفی رمز ارز اولترا (ULT)

 

 

پتلفرم Ultra.io: راهکار بلاک‌چین برای تحول در صنعت گیم

 

شرکت‌هایی همانند Steam، اپل و گوگل راه‌های مناسبی برای یافتن و نصب نرم‌افزارها توسط کاربران ایجاد کرده‌اند و باعث به وجود آمدن پیشرفت‌های مهمی در ارائه محتوای دیجیتال شده‌اند (چیزی که در نزد کاربران با نام اپ استورها شناخته می‌شود).

موفقیت این پلتفرم‌ها در طول 10 سال گذشته، به معنای این بوده که کاربران انتظار و تقاضا دارند تجربه خرید راحتی داشته باشند و استفاده از پلتفرم‌ها به سادگی انجام گیرد.

با این حال، این موفقیت باعث شده چالش‌هایی نیز برای این صنعت به وجود آید. این چالش‌ها عبارتند از:

 

انحصارطلبی

توسعه‌دهندگان برای فروش نرم‌افزارها در خارج از این پلتفرم‌ها (که کمیسون و کارمزد بالایی دارند و کاربر نیز روی مشتریان خود کنترلی ندارد) با مشکلات زیادی روبرو هستند.

عدم یافتن محتوا

با رشد لیست بازی‌ها، گیمرها برای یافتن بازی‌های مناسب و موردعلاقه‌شان با سختی‌هایی مواجه‌اند.

از دست دادن فرصت

پدیده جدید پخش‌کنندگان زنده بازی و افراد تاثیرگذار در صنعت گیم، فرصت‌های جدیدی برای بازارهای گیم جهت اعطای پاداش به کاربران در ازای بازی کردن به وجود آورده است.

مشکلات و فرصت‌های صنعت گیم

در ادامه یکی از مشکلات صنعت گیم را از زبان فعال این بازار می‌خوانید:

” بازار گیم غیرمنصفانه است. واسطه‌ها که شامل اپ استورها و شبکه‌های اجتماعی می‌شوند بیشترین درآمد را در این حوزه کسب می‌کنند. ما نباید این را به عنوان وضع موجود تحمل کنیم و باید همواره به دنبال راهکارهای بهتری باشیم. “

« Tim Sweeney موسس Epic games »

تحقیقات نشان داده 88 درصد از صنعت گیم، دست‌نخورده باقی مانده و خارج از “اپ استورها” قرار دارد. این آمار شامل توسعه‌دهندگانی می‌شود که با پورسانت 30 درصدی که Steam برای خود بر می‌‌دارد موافق نیستند. این توسعه‌دهندگان شامل افرادی‌اند که خواهان کنترل بیشتری نسبت به پایگاه کاربران خود می‌گردند.

با این حال، توسعه‌دهندگان خارج از Steam نمی‌توانند یک تجربه کاربری عالی را روی پلتفرم‌های سفارشی خودشان ارائه دهند.

با رشد و توسعه Steam، گیمرها به سمت دانلود بازی‌های موردعلاقه‌شان هجوم آورده‌اند و به همین دلیل، صنعت گیمینگ در دنیا با رشد متوسط سالیانه 12 درصدی در طول دهه گذشته روبرو شده است.

برای درک میزان رشد سریع این صنعت، کافیست بدانید فقط در سال 2016، تعداد بازی‌های منتشر شده روی پلتفرم Steam بیشتر از کل بازی‌های منتشرشده بین سال‌های 2006 تا 2014 بوده است.

توزیع دیجیتال بازی‌ها، باعث شده توسعه‌دهندگان بسیار زیادی به دلیل کاهش هزینه توزیع و بسته‌بندی و حمل و نقل فیزیکی بازی‌ها، وارد این بازار شوند.

با این حال، نتیجه این عرضه بیش از حد، باعث شده توسعه‌دهندگان مجبور شوند مقادیر زیادی پول بابت تبلیغات هزینه کنند.

جمعیت گیمرها نیز همچنان در حال افزایش است. تقریبا 1 نفر از هر 3 نفر از جمعیت دنیا در حال حاضر بازی‌های ویدئویی انجام می‌دهد و 2.1 میلیارد نفر روی کره زمین، حداقل ماهیانه 1 بار بازی ویدئویی انجام می‌دهند.

راهکار چیست؟

Ultra در حال ساخت اولین پلتفرم انتشار بازی کامپیوتری سطح 1 و بازار گیم است که به انحصار فعلی توزیع گیم خاتمه می‌بخشد.

ویژگی‌های Ultra به شرح زیر خواهد بود:

  • با توسعه‌دهندگان منصفانه‌تر برخورد می‌شود و آنها می‌توانند 21 درصد سود بیشتر از هر فروش کسب کنند.
  • ابزارهای کارآمدی برای بازاریابی ارائه می‌کند و توسعه‌دهندگان می‌توانند به طیف بزرگی از ابزارهای کسب و کاری و بازاریابی دسترسی داشته باشند.
  • جریان‌های درآمدی جدیدی معرفی می‌شود و توسعه‌دهندگان و گیمرها به فرصت‌های جدید کسب درآمد دسترسی خواهدن داشت.
  • یک اقتصاد غنی مبتنی بر توکن ایجاد می‌شود تا ارائه پاداش‌های معرفی افراد، کالاهای دیجیتال و برنامه‌های ارائه جایزه مقدور شود.
  • شرکت‌های فعال در صنعت گیم از Ultra پشتیبانی خواهند کرد. تیم Ultra تاریخچه‌ای غنی در صنعت گیم دارد و روابطی عالی با شبکه‌های سرتاسر دنیا داراست.

روندهای فعلی صنعت گیم، در حال همگرا شدن هستند تا توسعه یک پلتفرم انقلابی برای توزیع گیم ممکن شود.

Ultra بدون نیاز به سرمایه‌گذاری چندمیلیون دلاری و سال‌ها تحقیقات و نگهداری، به توسعه‌دهندگان گیم، انعطاف‌پذیری لازم برای ساخت یک پلتفرم سفارشی را خواهد داد.

 

تکنولوژی بلاک‌چین، انجام پرداخت‌های بسیار کوچک، اثبات مالکیت، شفافیت تراکنش و هزاران ویژگی دیگر را مقدور ساخته است. بنابراین پلتفرم Ultra توانایی ارائه کنترل بیشتر و معامله بهتر به توسعه‌دهندگان گیم را خواهد داشت تا آنها نیز بتوانند با خیالی آسوده‌تر، نوآوری‌های هیجان‌انگیز و انگیزه‌های مالی را برای کاربران ارائه دهند.

به دلیل شکل‌گیری یک اکوسیستم پررونق و مستقل، زمان بهتری از اکنون برای ارائه فرصت‌های جدید و تفاوت مهیا نبوده است. Ultra صرفا یک فروشگاه گیم نیست، بلکه یک اکوسیستم کامل است که توسعه‌دهندگان می‌توانند با اهرم ساختن آن، کسب و کارشان را به قله‌های جدید برسانند.

Ultra می‌تواند با استراتژی‌های مختلف کسب و کاری سازگار باشد، چه توسعه‌دهندگان غول‌های صنعت به شمار روند و چه بازی‌های مجانی و چه گیم‌های پریمیوم یا eSports یا تک‌نفره یا… را انتشار دهند، با بازاری که گیم در آن توزیع می‌شود 100 درصد منطبق خواهد بود.

تیمی درجه یک برای ساختن و اداره‌کردن Ultra دور هم جمع شده و جمع‌شدن این افراد در کنار هم، فرصتی هیجان‌انگیز برای یک تغییر اساسی در صنعت گیم است.

مزایای پتلفرم Ultra برای گیمرها

  • کسب درآمد: با مشارکت در تست بازی‌ها، مطالعه بازار، مشاهده تبلیغات، گردآوری بازی‌ها و… امکان کسب ارز دیجیتال Ultra Coin وجود خواهد داشت.
  • دسترسی به بازی‌های اختصاصی: امکان دسترسی به بازی‌های اختصاصی که فقط در پتلفرم Ultra وجود خواهد داشت.
  • شروع فوری گیم: با استفاده از تکنولوژی نوین دانلود نرم‌افزار، می‌توانید چنددقیقه بعد از خرید بازی، آنرا آغاز کنید.
  • عضویت در جامعه کاربران: یک جامعه باز و نوآور که دارای پاداش‌ است را تجربه کنید.
  • پلتفرم باز: بطور مستقیم از طریق Ultra به سایر سرویس‌های ثالث مرتبط با گیم دسترسی یابید.
  • فروش گیم: فرصت خرید و فروش بازی‌های دیجیتال دست‌دوم (بازی‌هایی که تا مراحل مختلفی به پیش رفته) و آیتم‌های مجازی بازی‌ها را خواهید داشت.
  • دعوت از دوستان: از طریق برنامه معرفی کاربران، دوستان‌تان را به پلتفرم معرفی کنید و ارز دیجیتال Ultra Coin بدست آورید.
Crypto Currency
Crypto Currency اخبار و تحلیل های بروز دنیای ارزهای دیجیتال

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋