آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو

آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو

علاقه مند به موضوعات آرایشی و معرفی انواع برند و شرکت تولید کننده محصولات ایرانی و خارجی idat.ir @cosmeticmag
توسط ۱۰ نفر دنبال می شود
 ۵ نفر را دنبال می کند

معرفی بهترین مسواک مسافرتی مناسب حمل و نقل در تعطیلات

اگر فردی هستید که زیاد سفر می کنید، بسته بندی مسواک و فراموش کردن بسته بندی مجدد آن مشکل ساز می شود. از آنجایی عادت دارید نمی توانید یک روز را بدون مسوام و خمیر دندان سپری کنید، ما چیزی داریم که ممکن است به شما کمک کند. حمل و جا به جایی مسواک به مکان های مختلف نه تنها ناخوشایند میباشد، بلکه غیربهداشتی نیز هست. این با همه چیزهای دیگر در کیف شما تماس دارد و اگر فراموش کنید قبل از استفاده از آن ضدعفونی کنید، می تواند احتمال ابتلا به باکتری را افزایش دهد. برای جلوگیری از چنین مشکلاتی، در اینجا یک برس با بالاترین امتیاز که به طور ویژه برای رفع نیازهای سفر شما ساخته شده اند، آورده شده است.

 

انتخاب بهترین مسواک مسافرتی برای سفر:

نوع مسواک ها

مسواک های دستی یا معمولی گزینه ای مقرون به صرفه در سفر هستند، اما باید ترتیبی اتخاذ کنید تا آنها را به روشی بهداشتی بسته بندی کرده و نگهداری کنید، مگر اینکه در موارد خاص موجود باشند. با این حال، ممکن است دوام نداشته باشند و به راحتی بشکنند. Colgate مسواک های از پیش چسبانده شده را ارائه می دهد، بنابراین نیازی به حمل خمیر دندان ندارید و این ابزار یک بار مصرف نیز می تواند گزینه خوبی باشد.

 

مسواک های تریزا ممکن است کمی گران باشند، اما می توانید آنها را سرمایه گذاری در نظر بگیرید زیرا عمر طولانی دارند. مدل های سر مسواک آنها می تواند حرکتی نوسانی و ارتعاشی داشته باشد که دندان ها و لثه ها را به طور موثر تمیز می کند و از پوسیدگی جلوگیری می کند. می توانید بین مسواک باتری دار یا مسواک متصل به کابل USB یکی را انتخاب کنید. اگر نمی توانید مدام برس خود را شارژ کنید، به چیزی که ادعا می کند عمر باتری طولانی دارد بسنده کنید. هر چیزی که بین 2 تا 4 هفته برای شما دوام بیاورد ایده آل است، بنابراین لازم نیست هر بار شارژر حجیم را بیرون بیاورید.

 

قابل حمل بودن

در حالی که مسواک های معمولی راحت تر سفر می کنند، مسواک های برقی باید به طور موثر بسته بندی شوند. این به این دلیل است که آنها با لوازم جانبی اضافی مانند باتری، شارژر، دستگیره و سر عرضه می شوند. اگر برند مانند اکثر موارد یک کیف مسافرتی ارائه می‌دهد، جای نگرانی نیست. در غیر این صورت بهتر است حتی برای برس دستی خود روی یک کیف ضدآب سخت سرمایه گذاری کنید تا بدون کپک زدن و در امان ماندن از سقوط در امان بماند.

 

طرح

به طور کلی، در مورد مسواک های برقی گزینه های زیادی برای طراحی وجود ندارد. شما می توانید رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید و بس. مسواک های دستی، با این حال، 7 تا 9 اینچ طول دارند و ممکن است در هنگام بسته بندی مشکل ایجاد کنند. این زمانی است که می توانید مسواک های تاشو را در نظر بگیرید. هنگام تا شدن، موها در هنگام باز شدن در دسته قرار می گیرند. معمولاً یک سوراخ کوچک در بالای کلاهک می‌نشیند تا از رکود آب جلوگیری کند.

 

مواد

مسواک ها بیشتر از پلاستیک ساخته شده اند و از آنجایی که توصیه می شود هر 3 ماه یکبار آنها را تعویض کنید، این امر می تواند به محیط زیست آسیب برساند. مشکل با مسواک های یکبار مصرف که پس از هر بار استفاده دور انداخته می شوند بدتر است. اگر به دنبال انتخاب های پایدار بوده اید، مسواک هایی که از بامبو یا سایر مواد بازیافتی ساخته شده اند، انتخاب خوبی هستند. آنها نه تنها برای زمین، بلکه برای سلامتی شما نیز مفید هستند.

 

برس

موها می توانند نرم، متوسط ​​و سفت باشند. اکثر مردم موهای نرم را ترجیح می دهند زیرا به تمیز کردن ملایم بدون آسیب رساندن به مینای دندان کمک می کنند. با این حال، برخی ممکن است این تنوع را در تمیز کردن کامل بی اثر بدانند، بنابراین می توانند موهای متوسط ​​را انتخاب کنند. پرزهای با نوک گرد می توانند به خوبی بدون خشن بودن به تمیز شدن کمک کنند. مسواک‌های تریزا دارای موهای متوسط ​​هستند اما حالت‌های تمیزکننده مختلفی دارند که می‌توانید با توجه به ترجیحات خود آن را سفارشی کنید. قبل از خرید، بررسی کنید که آیا مسواک برای افرادی که دندان های حساس یا کارهای دندانپزشکی مانند بریس، روکش، روکش، کلاهک و ایمپلنت دارند، ایمن است یا خیر.

 

رعایت بهداشت خود در هنگام سفر می تواند بسیار سخت باشد. ممکن است بخواهید کل حمام خود را با خود حمل کنید، اما باید به چند راه حل سریع که وزن زیادی اضافه نمی کند بسنده کنید. برای مراقبت از سلامت دندان های خود، مسواک مسافرتی ابزار مهمی است که باید در کیسه لوازم بهداشتی شما قرار گیرد. لیست ما بهترین محصول را که از دستی تا باتری دار را شامل می شود. شما می توانید از بین گزینه های معمولی، از پیش چسبانده شده، تاشو، و حتی سازگار با محیط زیست انتخاب کنید تا لثه ها و دندان های خود را در حالت بالایی نگه دارید. مسواک مسافرتی تریزا ، مسواکی است که راحت ترین آن را می یابید، پس مزایای آن را بخوانید و خرید کنید!

 

  • مسواک کوچک و جمع‌وجور با دسته تاشو

  • دارای الیاف کاملآ ته گرد جهت جلوگیری از آسیب به مینای دندان و بافت لثه

  • چیدمان فیلامنت ها در 5 ردیف با ارتفاع متفاوت جهت پاکسازی سطوح دندانی از پلاک میکروبی

  • همراه با خمیر دندان 9 میل جهت استفاده راحت در سفر

  • دارای سری 2.5 در 1 سانتی‌متر

  • میزان زیری برس: متوسط

  • محصول کشور: سوئیس

  • شماره مجوز بهداشتی:6165273693001491

 

آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو
آرایشی بهداشتی و مراقبت پوست مو علاقه مند به موضوعات آرایشی و معرفی انواع برند و شرکت تولید کننده محصولات ایرانی و خارجی idat.ir @cosmeticmag

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋