آفرتو

آفرتو

چطوری ارزان تر خرید کنیم؟

 

 این روز ها گرونی و تورم حسابی باعث بالا رفتن قیمت ها شده احتمالا سوال خیلی ها اینه که "چطوری ارزان تر خرید کنیم؟" یا "چطور با هزینه کمتر چیزهایی که میخواهیم را خریداری کنیم؟" شاید کمی به نظر سخت یا حتی نا ممکن به نظر برسه اما در این اینجا خبری از غیر ممکن نیست. با 3 روش به شما یاد میدهیم که چطوری ارزون تر خرید کنید.

روش های خرید ارزان

روش های زیادی برای این کار وجود داره اما شاید تاثیر مثبتی در کاهش هزینه های شما نداشته باشن، بنابراین تنها 3 روش موثر رو در اینجا به شما یاد میدیم.

1. خرید از فروشگاه های هموار تخفیف می تونه یکی از گزینه های خوب برای خرید های مایحتاج منزل باشه چرا که امکان بهره مندی از قیمت کمتر از بازار رو خواهید داشت اما قطعا تنوع کالا پایینه و امکان خرید کالا هایی مانند موبایل و تبلت و لباس و... وجود نداره. از این فروشگاه ها میشه به افق کوروش،جانبو، رفاه، هفت، شهروند و... اشاره کرد.

2. خرید از آنلاین شاپ ها دومین گزینه است و شاید بهتر از گزینه اول اون هم به چند دلیل: اول اینکه میتونید قیمت کالا رو در گوشی خودتون ببینید، دوم اینکه میتونید از تخفیف های فروشگاه استفاده کنید و سوم هم اینکه لزومی به رفتن توی ترافیک و بیرون رفتن از خونه نیست.

3. استفاده از کد تخفیف برای خرید آنلاین هم که نگم برات چقدر جذاب و عالیه. شما می تونید در فروشگاه های آنلاین علاوه بر تخفیف روی خود کالا ها از کوپن های تخفیف هم استفاده کنید. شاید بپرسید خب "این کد تخفیف رو از کجا پیدا کنیم؟" ما هم به شما میگیم از آفرتو.

اما آفرتو چیه؟

آفرتو وبسایت و اپلیکیشنی است که امکان دریافت رایگان تمامی کد های تخفیف رو برای شما فراهم کرده. شما می تونید با مراجعه به وبسایت offerto.ir یا با نصب اپلیکیشن اندروید و ios اون به تازه ترین کد های تخفیف خرید آنلاین دسترسی داشته باشید. آفر تو علاوه بر کدهای تخفیف امکان دسترسی به جدیدترین جشنواره ها، فستیوال های خرید و کد های معرف و هدیه رو هم ایجاد کرده پس تقریبا همه چی تمومه و به شما کمک می کنه تا ارزان تر خرید کنید.

آفرتو
آفرتو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋