proshot clinic

proshot clinic

کلینیک زیبایی پروشات proshot.clinic

اندولیفت ابرو برای چه کسانی مناسب است؟

افتادگی ابرو موجب ایجاد ظاهری غمگین و عبوس می‌شود. تکنیک‌های مختلفی برای برطرف کردن افتادگی ابرو وجود دارد. یکی از ایمن‌ترین و موثرترین روش‌ها اندولیفت ابرو است که در زیبایی و شادابی چهره تاثیر دارد. در این مطلب می‌خواهیم شما را با شیوه انجام اندولیفت، مزایا و عوارض آن آشنا کنیم. پیشنهاد می‌کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

اندولیفت ابرو چیست؟

اندولیفت ابرو روشی غیر تهاجمی است که با استفاده از لیزر ترکیبی، کلاژن‌سازی را تحریک می‌کند و باعث جوانسازی پوست و بالارفتن ابرو و سفت شدن آن می‌شود.

روش‌های لیفت ابرو با اندولیفت

اندولیفت به دو شیوه انجام می‌شود که شامل موارد زیر است:

اندولیفت با نخ

بالارفتن سن و کاهش خاصیت ارتجاعی پوست موجب افتادگی پوست می‌شود. اما کشیدن ابرو با نخ روشی موثر برای زیبایی چهره و لیفت ابرو است. در این روش نخ‌های مخصوص لیفت با استفاده از سوزن‌های ظریف در نقاط مشخصی از پشت پلک قرار داده می‌شوند و وضعیت ظاهری فرد بهبود پیدا می‌کند. این شیوه بدون نیاز به بیهوشی و بریدگی انجام می‌شود و تهاجمی نیست.

اندولیفت با لیزر

اندولیفت با لیزر به این صورت است که پوست اطراف ابرو بیحس می‌شود و یک سیم نازک لیزری وارد ناحیه مورد نظر در زیر پوست می‌شود. انرژی لیزر با طول موج مشخص از طریق سوزن نارک به پوست تابانده می‌شود، پوست را تحریک می‌کند و میزان تولید کلاژن و الاستین را افزایش می‌دهد. در نتیجه انقباضات مکانیکی موجب سفت شدن پوست و از بین رفتن افتادگی آن می‌شود.

چه افرادی کاندید مناسبی برای اندولیفت ابرو هستند؟

  • افرادی که در فاصله ابرو و چشم تقارن ندارند می‌توانند از اندولیفت استفاده کنند.
  • کسانی که ابروهای صافی دارند و مایل به اصلاح فرم ابرو هستند.
  • کسانی که به دلیل کهولت سن ابروهای افتاده‌ و پوست پر چین و چروک دارند.
  • افرادی که به دلیل افتادگی پلک و ابرو دید مناسبی ندارند.
  • خانم‌ها یا آقایانی که دنبال بهره‌مندی از روش‌های جوانسازی برای زیبایی چهره هستند.

مزایای اندولیفت ابرو

برای بهبود وضعیت ظاهری ابرو و از بین بردن چین و چروک از روش‌های مختلف جراحی و غیر جراحی استفاده می‌شود. مهم‌ترین مزایای اندولیفت شامل موارد زیر است:

غیر تهاجمی بودن اندولیفت

یکی از مهم‌ترین مزایای انجام اندولیفت ابرو این است که تهاجمی نیست و نیازی به بخیه زدن ندارد. زیرا با استفاده از فیبرهای نوری نازک برای رسیدن به لایه‌های عمیق پوست انجام می‌شود. بنابراین برای کسانی که دنبال روشی برای جوانسازی بدون بیهوشی و جراحی هستند انتخابی ایده‌آل است.

ماندگاری طولانی‌مدت اندولیفت

همه کسانی که دنبال استفاده از تکنیک‌های جوانسازی برای بهبود وضعیت افتادگی ابرو و پلک هستند به ماندگاری روش هم اهمیت می‌دهند. اندولیفت در مقایسه با روش‌های دیگر نظیر بوتاکس اثربخشی طولانی‌تری دارد و می‌تواند رضایت مراجعان را جلب کند؛ ماندگاری این روش حدود 2 تا 5 سال است.

 

https://proshot.clinic/

proshot clinic
proshot clinic کلینیک زیبایی پروشات proshot.clinic

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋