کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

اوپو در حال استخدام مهندسان کوالکام، مدیاتک و های سیلیکون برای ساخت تراشه است

اوپو با استخدام مهندسان و سرمایه‌گذاری هنگفت روی تحقیق‌وتوسعه در زمینه‌ی ساخت تراشه، درحال تقویت زنجیره تأمین خود است.

براساس گزارش‌های پیشین، مدتی است که اوپو روی توسعه‌ی تراشه‌ای برای خودش کار می‌کند؛ ولی شرکت مذکور هنوز تا این لحظه، هیچ جزئیاتی درباره‌ی پردازنده‌ی یادشده را تأیید نکرده است. حال در گزارشی جدید از نشریه‌ی آسیایی Nikkei Asian Review ادعا شده است که این غول فناوری، سخت درحال استخدام مهندسان است تا تراشه‌‌ی جدیدش را توسعه دهد. همچنین، در گزارش Nikkei گفته شده است که بیشتر این مهندسان از شرکت‌های شناخته‌شده‌ای رهسپار اوپو می‌شوند.

اوپو به‌تازگی تعدادی از مدیران ارشد مدیاتک و Unisoc را استخدام کرده است. معاون ارشد بخش عملیات مدیاتک، جفری لو، در فهرست کارمندان جدید اوپو قرار دارد و یک مدیر اجرایی درگیر در توسعه‌ی تراشه‌ی 5G مدیاتک، با پیشنهاد شغلی اوپو موافقت کرده است. همچنین، یکی از مدیران شیائومی نیز به استخدام اوپو درآمده است.

علاوه‌بر موارد یادشده، براساس اظهارات منابع داخلی اوپو، این شرکت کارکنانی را از بخش تراشه‌سازی هواوی، های‌سیلیکون و همچنین تراشه‌ساز مستقر در ایالات متحده، کوالکام، به خدمت گرفته است. یکی از نمایندگان اوپو در مصاحبه‌ای گفته است که این شرکت، سرمایه‌گذاری زیادی روی تحقیق‌وتوسعه در زمینه‌ی ساخت تراشه کرده است تا زنجیره‌ی تأمین خودش را ساده و تقویت کند. تاکنون این شرکت چینی به‌شدت متکی‌بر کوالکام و مدیاتک بوده و نمی‌خواهد سرنوشتی مشابه با هواوی داشته باشد.

بدیهی است که سرمایه‌گذاری اوپو در بخش تراشه‌سازی، هزینه‌های زیادی را به‌همراه خواهد داشت و برای ساخت محصول نهایی، به سال‌ها تحقیق‌وتوسعه نیاز است. معرفی یک محصول واقعی مطمئناً در آینده‌ی نزدیک صورت نخواهد گرفت.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋