کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

بیت کوین درصدد رسیدن به ۹ هزار دلار، کمتر از ۲۴ ساعت مانده به هاوینگ

بیت کوین درصدد رسیدن به ۹ هزار دلار، کمتر از ۲۴ ساعت مانده به هاوینگ

در فاصله‌ی کمتر از ۲۴ ساعت مانده به هاوینگ بیت‌کوین، ارزش این پول رمزنگاری شده در تلاش است تا بتواند مقاومت ۹ هزار دلاری را شکسته و سیر صعودی خود را ادامه دهد. 

کمتر از ۲۴ ساعت دیگر تا هاوینگ بیت کوین یا نصف شدن پاداش ماینینگ باقی مانده و طی ساعات باقی مانده بسیاری چشم به قیمت بیت‌کوین و نوسان این پول رمزنگاری شده دارند. اغلب سرمایه‌گذاران و کارشناسان حوزه‌ی ارزهای دیجیتال انتظار دارند تا بیت‌کوین همچون دو هاوینگ پیشین، پس از این رویداد سیری صعودی را در پیش بگیرد؛ بیت کوین پس از هاوینگ دوم سیری صعودی در پیش گرفت و ارزش آن از ۶۵۰ دلار به ۲۰٫۰۰۰ دلار افزایش یافت و بیش از ۳۰ برابر رشد داشت، حال آنکه پس از هاوینگ اول نیز ارزش بیت کوین ۱۰۰ برابر رشد کرد. حال در فاصله‌ی کمتر از یک روز تا هاوینگ سوم، بیت‌کوین در تلاش است تا بتواند سطح مقاومت ۹٫۰۰۰ دلاری را بشکند. 

در روزهای اخیر ارزش بیت‌کوین روندی صعودی داشت و حتی طی روز جمعه چندین بار شاهد دست یافتن به ارزش ۱۰٫۰۰۰ دلاری بودیم، حال آنکه فروش بیت‌کوین توسط سرمایه‌گذاران بزرگ یا Bitcoin Bulls باعث شد تا قیمت این پول تا ۸٫۲۰۰ دلار نیز کاهش یابد، حال آنکه در حال حاضر ارز رمزنگاری شده درصدد دست یافتن به ارزش ۹٫۰۰۰ دلاری است. 

ارزش بیت‌کوین در حالی درصدد رسیدن به قیمت ۹٫۰۰۰ دلاری است که ارزش آن در ۱۲ مارس هم‌زمان با سقوط ارزش شاخص‌های بورس در اقصی نقاط جهان به دلیل شیوع کرونا تا ۳،۸۶۷ دلار سقوط کرد، اما بیت‌کوین موفق شد تا ارزش خود رو بازیافته و در آستانه‌ی هاوینگ درصدد گذر از ارزش ۹هزار دلاری باشد. انتظار برای افزایش ارزش بیت‌کوین ریشه در دو اتفاق دارد، شیوع کرونا که منتهی به چاپ بی‌رویه پول در کشور‌های غربی شده و همچنین هاوینگ بیت‌کوین. بسیاری از سرمایه‌گذاران در سایر کشور‌ها از جمله آمریکا، با سقوط ارزش شاخص بورس و همچنین ترس از کاهش ارزش سرمایه‌های نقدی در پی اعلام اعطای بسته‌های حمایتی به ارزش ۲ تریلیون دلاری، به سمت سرمایه‌گذاری در طلا و همچنین ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین رفته‌اند. 

باید دید که آیا ارزش بیت‌کوین در ساعات آینده در اثر هاوینگ رشد مورد انتظار را خواهد داشت یا خیر؟ نظر شما در این خصوص چیست؟

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋