کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

دارندگان گلکسی اس 20 اولترا از شکستن ناگهانی شیشه ی محافظ دوربین خود می گویند

دارندگان گلکسی اس 20 اولترا از شکستن ناگهانی شیشه‌ی محافظ دوربین خود می‌گویند

برخی از کاربران گلکسی اس ۲۰ اولترا سامسونگ از شکسته شدن شیشه محافظ ماژول دوربین اصلی آن خبر می‌دهند.

گویا حاشیه‌ها برای سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ تمامی ندارد. چندی پیش گفته شد که نسخه مجهز به تراشه اکسینوس ۹۹۰ این سری نسبت به مدل برخوردار از اسنپدراگون ۸۶۵ نه‌تنها ضعیف‌تر عمل می‌کند؛ بلکه مشکلات حرارتی نیز دارد.

سپس گزارش‌هایی در مورد ضعف عملکرد دوربین و باگ‌های فراوان آن در سری گلکسی اس ۲۰ منتشر شد. سامسونگ نیز برای برطرف ساختن این ایرادات، به‌روزرسانی‌های متعددی را منتشر کرد؛ اما مشکل جدیدی گریبان‌گیر گلکسی اس ۲۰ اولترا شده است که گویا طراحی ضعیف ماژول دوربین اصلی را نشان می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، برخی از صاحبان گلکسی اس ۲۰ اولترا شکسته شدن شیشه محافظ ماژول دوربین اصلی را به سامسونگ گزارش داده‌اند. این اتفاق در حالی بوده است که گوشی هوشمند از دست کاربر به زمین نیفتاده و ضربه‌ای نیز به ماژول وارد نشده است.

چنین گزارش‌هایی در انجمن‌های متعلق به سامسونگ به ثبت رسیده است و کاربران اظهار داشته‌اند که ضربه‌ای به ماژول دوربین وارد نشده و برخی نیز گفته‌اند که برای محافظت بیشتر گوشی هوشمند از قاب‌های مقاوم نیز استفاده می‌کردند. کاربران از بروز ترک‌های در شیشه محافظ ماژول دوربین خبر می‌دهند که به مرور زمان، ترک حاصل‌شده گسترش می‌یابد.

برخی نیز گفته‌اند که شیشه محافظ دوربین به‌علتی نامعلوم شکسته شده و حفره‌ای در آن به وجود آمده است. با این حال مسئولان شرکت سامسونگ هنوز واکنشی نسبت به اتفاقات پیش آمده، نشان نداده‌اند. از طرفی راستی‌آزمایی ادعاهای کاربران نیز کار بسیار دشواری است.

با این حال، اگر آمار گزارش‌ها مبنی بر شکستن یا ترک برداشتن شیشه محافظ دوربین اصلی گلکسی اس ۲۰ اولترا افزایش یابد، شرکت کره‌ای احتمالا واکنشی نسبت به این موضوع نشان خواهد داد. در حال حاضر هزینه تعمیر ماژول دوربین اصلی در حدود ۴۰۰ دلار برآورده می‌شود که البته اگر در برنامه Premium Care سامسونگ عضو باشید، این هزینه به ۱۰۰ دلار کاهش می‌یابد.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋