کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

اینترنت در فضای پلتفرم اختصاصی آموزش و پرورش رایگان می شود

اینترنت در فضای پلتفرم اختصاصی آموزش‌و‌پرورش رایگان می‌شود

استفاده از اینترنت در فضای شبکه شاد، پلتفرم اختصاصی آموزش‌ و‌ پرورش، برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان می‌شود.

پلتفرم اختصاصی آموزش‌ و‌ پرورش پس از گذر از مشکلات مختلف، نهایتا ۲۱ فروردین‌ماه با همکاری روبیکا آغاز به‌کار کرد و پس از ثبت‌نام مقطع ابتدایی تا دیروز، از روز سه‌شنبه ۲۶ فروردین‌ماه، ثبت‌نام مقطع متوسطه را آغاز کرد.

پلتفرم شاد مشکلاتی همچون هزینه‌ی اینترنت، قطع و وصلی اینترنت و عدم دسترسی تمام دانش‌آموزان به اینترنت یا موبایل را با خود به‌همراه داشته است؛ با تمام این اوصاف، امروز رئیس مرکز برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات آموزش و پرورش اعلام کرد که استفاده از اینترنت در فضای شبکه شاد به‌زودی برای معلمان و دانش‌آموزان رایگان می‌شود.

مهدی شرفی در تشریح این خبر به خبرنگار خبرگزاری ایرنا گفت:

هر چند آموزش و پرورش با همکاری وزارت ارتباطات اینترنت رایگان برای استفاده معلمان در آموزش مجازی در نظر گرفت، اما باتوجه به اینکه اینترنت رایگان براساس کد ملی معلمان اختصاص داده می‌شد، ممکن است افرادی که خط موبایل آن‌ها به‌نام شخص دیگری است، از این خدمات بهره‌مند نشده باشند.

با رایگان شدن اینترنت در شبکه شاد، نگرانی معلمان و دانش‌آموزان برای حجم و هزینه اینترنت از بین می‌رود.

شرفی همچنین گفت که اگر دانش‌آموزان به هر دلیلی، مانند دسترسی‌نداشتن به وسایل هوشمند در ساعاتی از شبانه‌روز، امکان حضور در شبکه شاد را نداشته باشند، اطلاعات کلاس درس برای آن‌ها ذخیره می‌شود.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋