کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

همکاری وان پلاس با هنرمندی سرشناس برای تولید نسخه های خاصی از لوازم جانبی وان پلاس 8

 

وان‌پلاس و هنرمندی سوئدی‌فرانسوی شخصیتی با نام آقای A را روی لوازم جانبی به‌تصویر خواهند کشید که اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ در خیابان‌های پاریس ظاهر شده بود.

 

وان‌پلاس برای  تولید نسخه‌های محدودی از لوازم جانبی برای گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس ۸ با هنرمند سرشناس سوئدی‌‌فرانسوی، آندره، همکاری می‌کند. درواقع، آندره و وان‌پلاس شخصیتی با نام آقای A را روی لوازم جانبی به‌تصویر خواهند کشید که اواخر دهه‌ی ۱۹۸۰ در خیابان‌های پاریس ظاهر شده و تاکنون نیز حضور داشته است. هم‌اکنون، بیش‌ از ۳۰۰ هزار آقای A در خیابان‌های شهر پاریس و موزه‌های هنری نقاشی شده است. به‌زودی، طرح‌هایی از شخصیت یادشده در دست دارندگان وان‌پلاس 8 و 8 پرو خواهد بود. این شرکت چینی درباره‌ی تعداد لوازم‌ جانبی محدود تولیدی اظهارنظر و حتی نوع لوازم جانبی دارای طرح آقای A را نیز مشخص نکرده است.

باتوجه‌به اینکه هدست بی‌سیم استریو واقعی Bullets Wireless Z و شارژر جدید بی‌سیم Warp Charge 30 و قاب‌های مختلفی برای پرچم‌دارهای جدید وان‌پلاس در راه است، پیش‌بینی این موضوع چندان هم دشوار نیست که کدام محصولات با طرح‌های آقای A همراه خواهند بود. همچنین، می‌توان گفت لوازم جانبی یادشده احتمالا در رنگ‌های پاستیلی، به‌ویژه صورتی، عرضه می‌شوند که منعکس‌کننده‌‌ی پیام عشق و شور و آرامش آندره است. وان‌پلاس می‌گوید سیاست «درجانزدن» این هنرمند باعث شده است گزینه‌ای ایدئال برای گوشی‌های هوشمند این شرکت باشد.

 

 

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋