مایکروسافت در حال آزمایش لوگوی جدیدی برای موتور جستجوی خود یعنی بینگ است؛ بهنظر میرسد زبان طراحی این بار نیز به سمت فلوئنت میرود.
سال ۲۰۱۶ مایکروسافت از پروژهی نئون پردهبرداشت و زبان طراحی فلوئنت برای ویندوز ۱۰ را معرفی کرد؛ این شرکت در سال ۲۰۱۸ با بازطراحی آیکونهای مجموعهی آفیس براساس طراحی فلوئنت، برنامهی استفاده از این نوع طراحی را شروع کرد. غول ردموندی بعدها اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ بیش از ۱۰۰ آیکون خود را براساس طراحی فلوئنت بازطراحی خواهد کرد؛ بهتازگی نیز آیکونهای جدید ویندوز ۱۰ با الهام از همان سبک معرفی شد.
حال مایکروسافت لوگوی جدید بینگ را با زبان طراحی فلوئنت در دست آزمایش دارد. لوگوی جدید موتور جستجوی بینگ اکنون همان چیزی است که کاربر میتواند انتظار داشته باشد؛ لوگویی بسیار مدرنتر و دارای نفوذ بیشتر با طراحی فلوئنت. لوگوی جدید دیگر گوشههای تیز ندارد؛ همچنین دارای عمق است که این ویژگی لوگوی جدید را برجستهتر نشان میدهد. لوگوی جدید تفاوت چندانی با لوگوی کنونی بینگ ندارد و این موضوع بسیار خوبی است.
تصویر زیر ظاهر صفحهی جستجوی و لوگوی جدید بینگ را نشان میدهد.
مایکروسافت هنوز بهطور رسمی از لوگوی جدید رونمایی نکرده است. مطابق اطلاعات دریافتی، ردموندیها از طریق بخش کوچکی از کاربران منتخب خود لوگوی جدید را آزمایش میکنند. سخنگوی مایکروسافت میگوید که این شرکت در حال حاضر نظری دربارهی لوگوی جدید بینگ ندارد.
لوگوی جدید بینگ مایکروسافت را چگونه میبینید؟
پاسخ ها