کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

اپل تمام فروشگاه های خارج از چین خود را تا هشتم فروردین تعطیل کرد

اپل تمام فروشگاه‌های خارج از چین خود را تا هشتم فروردین تعطیل کرد

اپل اعلام کرد تمام فروشگاه‌های خود را در دنیا به‌جز فروشگاه‌های مستقر در چین، تا ۲۷ مارس (۸ فروردین ۱۳۹۹) تعطیل خواهند بود.

اپل چند روز بعد از خبر بازگشایی فروشگاه‌های چین هم‌زمان با کاهش سطح اضطرار در این کشور، اعلام کرد فروشگاه‌های سایر نقاط دنیا موقتا تعطیل شده‌اند. در بیانیه‌ای که اپل منتشر و تیم کوک، مدیرعامل این شرکت، آن را امضا کرده است، دلیل اتخاذ این تصمیم وضعیت شیوع کرونا در خارج از چین عنوان شده است. در این بیانیه آمده است:

یافته‌هایی که درکنار یکدیگر کسب کرده‌ایم، به ما کمک کردند به نتایجی برسیم که برای پاسخ بین‌المللی به یاری ما خواهند آمد. یکی از نتایجی که برای پاسخ به وضعیت شیوع کرونا به‌دست آمده، کاهش فعالیت‌های فیزیکی اجتماعی است. درحالی‌که نرخ ابتلا به این ویروس در سایر نقاط جهان در حال افزایش است، ما قدم‌های جدیدی برای مقابله با آن برخواهیم داشت.

اپل در بیانیه‌ی خود اعلام کرده است دستمزد کارمندان فروشگاه‌هایی که موقتا تعطیل می‌شوند، مانند زمان عادی محاسبه و پرداخت خواهد شد.

افزون‌براین، وضعیت مرخصی‌ها هم براساس وضعیت سلامتی شخصی و خانوادگی کارمندان تغییر خواهند کرد و کارمندان می‌توانند برای درمان خود یا خانواده‌شان یا رسیدگی به کودکان در منزل مانده به‌دلیل تعطیلی مدارس مرخصی بگیرند. اپل در بخش دیگری از بیانیه‌‌اش گفته است میزان کمک‌های بلاعوض این شرکت برای کمک به مقابله با کرونا به رقم ۱۵ میلیون دلار رسیده است. ناگفته نماند این کمک‌ها علاوه‌بر بخش‌های درمانی، در بخش‌های اقتصادی و در محل‌های آسیب‌دیده از تعطیلی‌های بین‌المللی هم صرف خواهد شد.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋