شاتل موبایل نسخهی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من را بهمنظور مدیریت بهینه و متمرکز حساب سیمکارتهای این اپراتور منتشر کرد.
نسخهی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل من منتشر شد. از ویژگیهای نسخهی جدید اپلیکیشن این اپراتور باید به محیط کاربری آسان و امکانات بیشتر با هدف ایجاد سهولت و تجربهای مطلوب در مدیریت سیمکارت اشاره کرد.
نسخهی بهروزرسانیشدهی اپلیکیشن شاتل موبایل من (My Shatel Mobile) به مجوز و دسترسی به اطلاعات گوشی مشترک برای نصب و استفاده نیازی ندارد و با امکاناتی نظیر انجام آنلاین تمام خدمات غیرحضوری، مدیریت حساب شاتل موبایل، مشاهدهی مانده و گزارش مصرف بستههای اینترنت، مکالمه و پیامک، مشاهدهی اعتبار باقیمانده، خرید بستهی اینترنت و شارژ، انتقال شارژ، اطلاع از پیشنهادهای ویژه، مشاهدهی جزئیات کارکرد و مصرف مکالمه، پیامک و اینترنت، آزمایش سرعت اینترنت، طرح مشکل و تماس با کارشناسان پشتیبانی و بسیاری امکانات دیگر دردسترس کاربران قرار گرفته است.
گفتنی است مشترکان در نسخهی جدید اپلیکیشن شاتل موبایل میتوانند پیامهای اختصاصی خود را دریافت کنند و ببینند، اطلاعات حساب خود را ویرایش کنند، ازطریق بخش «خدمات من» از خدماتی همچون انتقال تماس، مسدودسازی تماسهای ورودی و خروجی، مکالمهی گروهی، انتظار مکالمه و... بهرهمند شوند و درصورت وجود هرگونه مشکل یا ابهام، ازطریق اپلیکیشن با کارشناسان پشتیبانی شاتل موبایل در ارتباط باشند.
متقاضیان برای انتخاب شماره و خرید سیمکارت هوشمند شاتل با پوشش سراسری 3G و 4G و پیششماره ۰۹۹۸ و کد یک، میتوانند به وبسایت شاتل موبایل به نشانی www.shatelmobile.ir مراجعه کنند یا ازطریق شمارهتلفن ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ بهصورت ۲۴ ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل تماس بگیرند.
پاسخ ها