کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

ارزش بیت کوین با سقوط ۱۷ درصدی به ۶ هزار دلار رسید

ارزش بیت کوین با سقوط ۱۷ درصدی به ۶ هزار دلار رسید

اخباری در فضای مجازی قرار گرفته است که از کاهش شدید ارزش بیت کوین در معاملات امروز خبر می‌دهد.

کمتر از یک ماه از انتشار خبری در دیجیتال می‌گذرد مبنی بر اینکه ارزش بیت کوین برای اولین در سال ۲۰۲۰ از ۱۰ هزار دلار عبور کرد؛ اما به نظر می‌رسد که روزهای رویایی بیت کوین به اتمام رسیده است.

طبق گزارش‌های منتشرشده، ارزش بیت کوین در معاملات امروز به کمتر از ۶ هزار دلار رسید. پس از مه ۲۰۱۹ شاهد افزایش قیمت بیت کوین بودیم و در ماه گذشته نیز مشاهده کردیم که ارزش قیمت بیت کوین از ۱۰ هزار دلار نیز عبور کرد. در حال حاضر هر بیت کوین با ۶ هزار دلار معامله می‌شود.

تحلیلگران، گسترش بیماری کرونا را دلیل اصلی کاهش ارزش بیت کوین می‌دانند. بسیاری از شرکت‌ها از کارمندانشان خواسته‌اند که به‌صورت دورکاری از خانه فعالیت کنند. محصولات مختلفی نیز ازجمله آیفون‌های جدید و دوربین نیکون D6 با مشکل در تولید مواجه شده‌اند. زمان رونمایی برخی از محصولات نیز به تاخیر افتاده است.

کاهش ارزش بیت کوین

سایت‌هایی مانند کوین ۳۶۰ و کوین‌تلگراف مارکت که قیمت بیت کوین را لحظه‌ای گزارش می‌دهند، سقوط ارزش بیت کوین را تایید کرده‌اند. در آمارهای منتشر شده می‌توان مشاهده کرد که ارزش بیت کوین طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۲۰ درصد افت کرده است.

بسیاری از تحلیلگران در مورد احتمال سقوط بیشتر ارزش بیت کوین سردرگم هستند؛ البته آرتور هیز، مدیرعامل شرکت بیت‌مکس، گفته است که ارزش بیت کوین از مقدار فعلی پایین‌تر نمی‌رود.

کاهش ارزش بیت کوین

بیماری کرونا نه‌تنها توانست بازارهای بزرگ دنیا را تعطیل کند؛ بلکه ارزش ارزهای رمزنگاری‌شده را نیز کاهش داده است. چندی پیش خبری منتشر شد که معاملات بورس نیویورک پس از افت شدید شاخص‌ها تعطیل شد.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋