تاکسی بورد با نصب نمایشگر داخل تاکسیهای درونشهری و پخش محتوا، در نظر دارد علاوهبر پُرکردن زمان غیرمفید مسافران، برای رانندگان نیز ارزش افزوده بههمراه داشته باشد. با دیجیتال و مصاحبه با مدیران این استارتاپ همراه باشید.
تاکسیبورد یکی از استارتاپهای قدیمی کشور است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرده است. هدف این استارتاپ پخش محتوای ویدئویی و تجاری برای مسافران در سفر و تاکسیهای درونشهری است. محتوای مذکور را در نمایشگری ۱۰ اینچی تعبیهشده در پشت صندلیهای ردیف جلو نمایش میدهد. هدف اصلی بنیانگذاران تاکسیبورد ارائهی امکان بهرهوری از زمان غیرمفید مسافران درکنار کمک به درآمدزایی رانندگان عنوان شده است.
درحالحاضر، تاکسیبورد پس از همکاری با سازمان تاکسیرانی، سرویس خود را در بیش از ۶۰۰ تاکسی به مسافران ارائه میدهد که بهتازگی ۱،۰۰۰ تاکسی دیگر نیز برای نصب نمایشگرهای تاکسیبورد درخواست دادهاند. مدیران این شرکت برنامهی بسیار گستردهتری برای کسبوکار خود ترتیب دیدهاند. ارائهی محتوای هوشمند باتوجهبه مکان تاکسی و نوع کاربری تاکسی (مانند تاکسی فرودگاه، تاکسی شهری و...) و زمان درکنار گسترش فعالیت در شهرهای مختلف و همکاری با تاکسیهای آنلاین، از دیگر برنامههای آتی تاکسیبورد بهشمار میرود.
در همین زمینه، برای آشنایی بیشتر با استارتاپ تاکسیبورد، وضعیت فعلی، برنامههای آتی، مشکلات موجود و فناوریهای بهکاررفته در آن، با مدیران و بنیانگذاران این استارتاپ مصاحبه کردهایم که درادامه شما را به تماشای ویدئو این مصاحبه دعوت میکنیم.
دیدگاه شما دربارهی استارتاپ تاکسیبورد و ایده و عملکرد آن چیست؟
پاسخ ها