کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

خودروهای اسنپ برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می شوند

خودروهای اسنپ برای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی می‌شوند

اسنپ اعلام کرده است با اجرای طرح «سفر به سلامت»، علاوه‌بر توزیع بسته‌های بهداشتی بین رانندگان، خودروهای اسنپی را نیز برای مقابله با کرونا ضدعفونی می‌کند. 

اسنپ با انتشار خبری اعلام کرد باشگاه رانندگان اسنپ با طرحی به‌نام «سفر به سلامت»، در پی مبارزه و پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است. براساس این طرح، اسنپ در مرحله‌ی اول، ملزومات بهداشتی برای پیشگیری و مقابله را بین رانندگان به‌رایگان توزیع می‌کند. مرحله‌ی دوم از طرح «سفر به سلامت» ضدعفونی خودروهای اسنپی را شامل می‌شود که از اواخر هفته ازطریق ون‌هایی انجام خواهد شد که برند اسنپ روی آن‌ها نقش بسته است. 

روابط‌عمومی اسنپ درباره‌ی طرح «سفر به سلامت» گفت:

بلافاصله بعد از خبر شیوع کرونا در ایران، فرهنگ‌سازی و آموزش را آغاز کردیم. آموزش و اطلاع‌رسانی به دو بخش کاربران راننده و مسافر تفکیک شد و از تمام کانال‌های ارتباطی اسنپ مانند پیامک، پوش‌نوتیفیکیشن، سایت، شبکه‌های اجتماعی و بروشور و پوسترهای آموزشی برای انتقال روش‌های جلوگیری از شیوع بیماری استفاده کردیم.

براساس اطلاعات ارائه‌شده، بسته‌ی بهداشتی توزیع‌شده شامل اقلام بهداشتی مورد‌نیاز برای مقابله با کرونا درکنار برگه‌ی آموزشی است که توصیه‌های لازم درباره‌ی استفاده‌ی صحیح از محتویات بسته را به اطلاع رانندگان می‌رساند. 

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋