کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

تاثیر SSD در عملکرد کنسول های بازی و آموزش تعویض هارددیسک PS4

تاثیر SSD در عملکرد کنسول‌های بازی و آموزش تعویض هارددیسک PS4

با تجهیز کنسول‌های بازی به حافظه‌های SSD می‌توانید تجربه‌ی به‌مراتب بهتری داشته باشید که در ادامه به بررسی و آموزش چگونگی انجام این پروسه پرداخته شده است.

با ظهور حافظه‌های SSD، شاهد سرعت چشمگیر رشد و جایگزینی آن‌ها با انواع هارددیسک‌ها هستیم. عملکرد بسیار سریع‌تر این دسته از حافظه‌ها به‌خصوص در دسترسی تصادفی به اطلاعات، باعث شده است تا انتخاب اول بسیاری از کاربران باشد. پیش از این در ویدیویی تاثیر حافظه‌های SSD را در عملکرد‌های سنگین مانند ویرایش ویدیو نمایش داده و تشریح کردیم.

اما SSDها در بازی‌ها چه تاثیری در تجربه‌ی کاربری دارند؟ تاثیر این حافظه‌ها در حدی است که به‌گفته‌ی سونی و مایکروسافت، هر دو کنسول، نسل آتی حافظه‌های SSD را جایگزین HDDها خواهند کرد تا نه‌تنها شاهد تجربه‌ی کاربری به‌مراتب بهتری (سرعت بارگذاری بسیار بیشتر) باشیم، بلکه دست توسعه‌دهندگان نیز برای بهبود بازی‌های، جزئیات گرافیکی و گستره‌ی محیط‌های جهان باز نیز باز‌تر باشد. 

اما کاربرانی که به‌دنبال بهبود عملکرد کنسول بازی خود هستند، نیازی نیست تا سال آینده میلادی و عرضه‌ی نمونه‌های نسل بعدی در انتظار باشند. می‌توانید با تجهیز کنسول‌های فعلی نسل هشتمی به SSDها نیز از مزایای این حافظه‌ها مانند سرعت اجرای و بارگذاری سریع‌تر بازی یا عملکرد سریع‌تر در محیط سیستم عامل کنسول نیز بهره ببرید. در همین راستا دیجیتال به بررسی تاثیر SSDها در کنسول‌های بازی و آموزش نحوه‌ی تعویض هارددیسک پلی‌استیشن ۴ با SSD پرداخته است که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم.

دانلود از آپارات

نظر شما در رابطه با استفاده از SSD در کنسول‌های بازی چیست؟

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋