کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

فهرست آنتوتو برای ده گوشی هوشمند پرچم دار و میان رده منتشر شد؛ Vivo همچنان در صدر

فهرست آنتوتو برای ده گوشی هوشمند پرچم‌دار و میان‌رده منتشر شد؛ Vivo همچنان در صدر

بنچمارک آنتوتو، فهرست ۱۰ گوشی‌ هوشمند اندرویدی پرچم‌دار و میان‌رده با بهترین عملکرد را منتشر کرد.

پلتفرم بنچمارک آنتوتو که معیاری برای سنجش عملکرد گوشی‌های هوشمند است، هرماه فهرست ۱۰ میان‌رده و پرچم‌دار برتر را منتشر می‌کند. فهرستی که برای یک‌ماه اخیر منتشر شده است، بسیار شبیه به نمونه‌ی ماه دسامبر است؛ سه گوشی هوشمند ویوو در صدر قرار دارند و در رتبه‌های بعدی، به ترتیب دو گوشی وان‌پلاس و گوشی هوشمند ایسوس ROG Phone II جای گرفته‌اند.

درحالی‌که آنتوتو به سخت‌افزار قدرتمند در گوشی‌های هوشمند ویوو شامل حافظه‌ی UFS 3.0 و سیستم فایل F2FS اشاره دارد، ترفندهای تقویت‌کننده‌ی نرم‌افزار بسیاری وجود دارد که باعث افزایش کارایی شده و نتایج بهتری را ارمغان می‌آورد. هر دو گوشی iQOO و iQOO پرو که جایگاه اول و دوم را تصاحب کرده‌اند، با سیستم خنک‌کننده‌ی مایع همراه خواهند بود؛ این سیستم کمک می‌کند اجزای داخلی گوشی، تحت حرارت بالا عملکرد بهتری داشته باشند.

بنچمارک آنتوتو

گزارش آنتوتو، ۱۰ میان‌رده‌ی برتر از نظر عملکرد را نیز معرفی می‌کند. در این رده‌بندی، اوپو رینو 3 در صدر قرار دارد و با امتیازی بیشتر، فرسنگ‌ها جلوتر از رتبه‌ی دوم، یعنی ویوو X30 پرو است. نکته‌ی تأمل‌برانگیز این است که تراشه‌ی ٰDimensity 1000L مدیاتک که در کالبد اوپو رینو 3 جاخوش کرده است، عملکردی فراتر از تراشه‌ی استفاده‌شده نسخه‌ی پرو این گوشی هوشمند، یعنی اسنپدراگون 765G دارد.

همچنین وب‌سایت بنچمارک آنتوتو یادآوری می‌کند که این رده‌بندی‌ها، مقایسه‌ای خام از نتایج عملکرد هستند و برای مقایسه‌ی اجزای دوربین، طراحی، ظرفیت باتری و قابلیت‌های شارژ کاربردی ندارند.

اوپو رینو 3 معمولی در ۳۱ دسامبر راهی بازار شد و این اولین ماهی است که شاهد حضور میان‌رده‌ی یادشده در لیست بنچمارک آنتوتو هستیم. تراشه‌ی جدید مدیاتک که در بنچمارک آنتوتو بسیار قدرتمند ظاهر شده است، از هسته‌های کورتکسA77 و پردازنده‌ی گرافیکی Mali-G77 بهره می‌برد.

بنچمارک آنتوتو

باتوجه به معرفی سری گلکسی اس ۲۰ سامسونگ و سری می ۱۰ شیائومی با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۶۵ کوالکام و درنظر گرفتن این نکته که شرکت‌های بسیاری برای بهره‌گیری از تراشه‌ی یادشده به‌صف شده‌اند، انتظار می‌رود در لیست ۱۰ پرچم‌دار برتر بنچمارک آنتوتو برای ماه فوریه، شاهد حضور چهره‌های جدیدی باشیم.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋