کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

گلکسی زد فلیپ در برابر موتورولا ریزر؛ مبارزه تاشدنی ها از زاویه ای دیگر

گلکسی زد فلیپ در برابر موتورولا ریزر؛ مبارزه تاشدنی‌ها از زاویه‌‌ای دیگر

سامسونگ دقایقی پیش نسخه‌ی جدیدی از گوشی هوشمند تاشدنی خود را با نام گلکسی زد فلیپ رونمایی کرد که از برخلاف گلکسی فولد ساختار تاشدن متفاوتی داشته و رقیبی برای موتورولا ریزر به شمار می‌رود؛ اما گلکسی زد فلیپ در مقایسه با موتورولا ریزر چه در چنته دارد؟

سامسونگ دقایقی پیش در جریان مراسم آنپکد ۲۰۲۰ از نسل جدید گوشی‌های هوشمندش رونمایی کرد. هرچند بسیاری در مراسم آنپکد امسال بیشتر منتظر گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۲۰ شامل گلکسی اس ۲۰، گلکسی اس ۲۰ پلاس و گلکسی اس ۲۰ اولترا بودند، اما سامسونگ از Galaxy Z Flip رونمایی کرد. این گوشی تاشدنی با وجود اینکه دومین محصول تاشدنی سامسونگ پس از گلکسی فولد است، اما از نظر ساختاری با این گوشی متفاوت است، چراکه خط تا در گلکسی فولد به‌صورت عمودی بود، حال آنکه در گلکسی زد فلیپ شاهد افقی بودن لولا هستیم که آن را بیش‌ازپیش شبیه به گوشی‌های تاشو یا همان فلیپ فون‌ها کرده است. اما سامسونگ اولین شرکتی نبود که با تکیه بر یک ایده‌ی قدیمی اقدام به عرضه‌ی گوشی هوشمند تاشدنی کرد، چراکه موتورولا که زمانی با گوشی‌های تاشوی سری ریزر، یکه‌تازی می‌کرد، نسل جدید ریزر را مبتنی بر نمایشگر تاشدنی راهی بازار کرد. 

از نظر مشخصات فنی، گلکسی زد فلیپ دست بالاتر را در مقایسه با موتورولا ریزر در اختیار دارد، بطوریکه از نظر ابعاد نمایشگر اصلی، نسخه‌ی سیستم‌عامل، حافظه‌ی ذخیره‌سازی، تراشه‌ی اصلی، حافظه‌ی رم و دوربین کفه‌ی ترازو به طرف محصول کره‌ای سنگینی می‌کند، با این وجود قیمت اعلام شده برای محصول سامسونگ ۱۰۰ دلار از موتورولا ریزر نیز ارزان‌تر است. 

در ادامه می‌توانید جدول مقایسه این دو گوشی هوشمند را به تفصیل مشاهده کنید. 

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋