کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

رقیب دیجی کالا پا به عرصه مارکت پلیس کشور می گذارد

رقیب دیجی‌کالا پا به عرصه مارکت‌ پلیس کشور می‌گذارد

باتوجه‌به شنیده‌ها، فروشگاهی اینترنتی جدیدی در بستر مارکت‌پلیس به رقابت با دیجی‌کالا برخاسته است.

چند سالی است که فروشگاه‌های اینترنتی در بستر مارکت‌پلیس در کشور فزونی یافته‌اند و شاهد فعالیت و رونق‌بخشی آن‌ها هستیم. دیجی‌کالا نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی کشور شناخته می‌شود و یک‌چهارم مردم ایران ماهانه از آن بازدید می‌کنند.

درحالی‌که تصور می‌شد این پلتفرم فروشگاهی رقیب نداشته باشد، شنیده‌ها حاکی از آن است که رقیب دیجی‌کالا به‌زودی پا به عرصه‌ی مارکت‌پلیس کشور خواهد گذاشت. ویدئو اینستاگرامی در حساب کاربری این فروشگاه، چنین موضوعی را تأیید می‌کند.

بامن‌شاپ پلتفرمی بر بستر مارکت‌پلیس است که با سرمایه‌گذارهای ایرانی و ترکیه‌ای، مشتری را به فروشنده مرتبط می‌کند. به‌نظر می‌رسد بامن‌شاپ زیرمجموعه‌ی آسان‌پرداخت است و تمام دسته‌بندی‌های کالایی را پوشش می‌دهد.

نوع کسب‌وکار بامن‌شاپ b2c است؛ بدین معنی که فروشنده جنس نو را به خرده‌فروشی (مشتری) می‌رساند.

به‌نظر می‌رسد بامن‌شاپ، مدل کاری شبیه به ebay را در ایران ارائه می‌دهد؛ بدین‌صورت، کاربران می‌توانند درکنار فروشندگان، به‌شکلی امن خریدوفروش در این پلتفرم را انجام دهند. در روش فروشگاهی ebay، خرید‌و‌فروش کالا و حتی پرداخت مبلغ ازطریق همان پلتفرم انجام می‌شود که همین موضوع باعث می‌شود خریداران و فروشندگان با اطمینان از سرویس استفاده کنند.

ویدئو اینستاگرامی بامن‌شاپ را می‌توانید درادامه مشاهده کنید.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋