کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

آیگپ امروز برندگان نهایی مسابقه سال استیکر را مشخص می کند

آیگپ امروز برندگان نهایی مسابقه سال استیکر را مشخص می‌کند

برندگان نهایی مسابقه‌ی سال استیکر آیگپ امروز مشخص می‌شوند و برنده‌ی دیگری نیز توسط مردم انتخاب خواهد شد.

داوری نهایی مسابقه‌ی طراحی استیکر سال آیگپ امروز انجام می‌شود و ۳ برنده به انتهای مسابقه می‌رسند.

آیگپ امروز با برگزاری نشستی خبری در فرهنگ‌سرای اندیشه، با حضور مدیرعامل، دبیر جایزه سال استیکر و رئیس هیئت داوران جایزه سال استیکر، خبر از نهایی‌شدن مسابقه در روز جهانی استیکر داد. این طرح که یک سال پیش با همت آیگپ مطرح شد، در نظر داشت تا استیکرهایی به کاربران ایرانی معرفی کند که مأنوس با فرهنگ ایرانی باشند. طرح‌ها باید شامل ۵ حالتِ خنده، گریه، دوست داشتن، عصبانیت و لایک بودند و در مرحله‌ی دومِ انتخاب شرکت‌کنندگان، ۲۰ مورد را در یک مجموعه استیکر تشکیل می‌دادند.

در مرحله‌ی اول مسابقه، ۱۳۱ مجموعه استیکر پذیرفته شد و درنهایت ۵۰ مورد از شرکت‌کنندگان به رقابت نهایی با یکدیگر پرداختند. جایزه‌ی اولین تا سومین نفر در مرحله‌ی نهایی مسابقه طراحی استیکر آیگپ به‌ترتیب مبلغ ۱۳، ۱۰ و ۷ میلیون تومان تعیین شده و باتوجه‌به استقبال بالای شرکت‌کنندگان و طرح‌های مناسب ارسالی، جایزه‌ای مردمی به مبلغ ۵ میلیون تومان نیز به یک نفر دیگر اهدا می‌شود. مردم می‌توانند با مراجعه به پیام‌رسان آیگپ، از امروز به استیکر مدنظر خود رأی دهند.

دبیر مسابقه گفت که ما در نظر داشتیم استیکرهایی را معرفی کنیم که به‌روز بوده و پیش از این در پیام‌رسان دیگری استفاده نشده باشند. خلاقیت و قابل‌فهم بودن استیکر از مهم‌ترین عوامل تعیین‌کننده‌ی برنده محسوب می‌شده‌اند. بهرام عظیمی، رئیس هیئت داوران مسابقه نیز اعلام کرد که تصور نمی‌شد این تعداد اثر شایسته و باکیفیت به دست دبیرخانه برسد اما ۱۳۱ هنرمند در طرح شرکت کردند و آثار زیبایی را به نمایش گذاشتند.

آیگپ به‌عنوان اولین پیام‌رسان ایرانی دست به تولید استیکر می‌زند و در نظر دارد ۳۰ دی ماه از استیکرهای متحرک خود نیز رونمایی کند. آیگپ اطلاع داد که آمادگی دارد تا استیکرهای اختصاصی خود را دراختیار دیگر پیام‌رسان‌های داخلی کشور نیز قرار دهد. همچنین درصورت ادامه‌ی فعالیت، مسابقه‌ی طراحی استیکر را برای سال‌های آتی نیز ادامه خواهد داد.

نمایشگاه آثار ارسال‌شده در مرحله‌ی دوم که شامل ۵۰ مجموعه‌ی ۲۰ عددی از استیکرها می‌شود، ۲۸ دی ماه به‌مدت یک هفته در نگارخانه‌ی فرهنگ‌سرای اندیشه برگزار خواهد شد.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋