کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

سونی از لوگوی پلی استیشن 5 رونمایی کرد

سونی از لوگوی پلی استیشن 5 رونمایی کرد

سونی در کنفرانس CES 2020 خود از لوگوی پلی‌استیشن 5 رونمایی کرد و خبر از فروش ۵ میلیون دستگاه از هدست واقعیت مجازی PS VR و 104میلیون دستگاه PS4 داد. 

سونی در کنفرانس امروز خود در نمایشگاه CES 2020 لوگوی کنسول بازی آینده‌ی خود با نام PlayStation 5 که به اختصار PS5 نامیده می‌شود را رونمایی کرد. این کمپانی همچنین خبر داد که هدست واقعیت مجازی این شرکت که در اکتبر سال ۲۰۱۶ با نام PlayStation VR عرضه شد تا به امروز ۵ میلیون دستگاه فروش داشته است.

این کمپانی ژاپنی همچنین خبر از فروش ۱۰۴ میلیون دستگاه از کنسول پلی‌استیشن ۴ داد که به این ترتیب نسل چهارم پلی‌استیشن را به دومین کنسول پر فروش دنیا پس از پلی‌استیشن ۲ با رکورد فروش ۱۵۸ میلیون دستگاه تبدیل می‌کند. باتوجه به نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی نسل بعدی کنسول بازی سونی به‌نظر بعید می‌رسد که رکورد فروش پلی‌استیشن ۲ توسط پلی‌استیشن ۴ شکسته شود و همچنان PS2 رکورد فروش را برای یک نسل دیگر نیز در اختیار خواهد داشت.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، لوگوی PS5 شبیه به لوگوی نسل‌های قبل است و شاهد تغییر خاصی در آن نیستیم و تنها تغییری که نسب به لوگوی پلی استیش ۳ یا ۴ دارد عدد ۵ در آن است. فونت و ظاهر لوگو تغییری نسبت به نسل قبل نکرده است. 

هنوز هیچ اطلاعات رسمی و دقیقی درباره‌ی مشخصات ظاهری پلی‌استیشن ۵ در دسترس نیست و این در حالی است که مایکروسافت با رونمایی Xbox Series X ظاهر و فرم فاکتور نسل بعدی کنسول خود را به‌نمایش گذاشت. با این حال از آنجایی که نسل قبلی دو کنسول از نظر سخت‌افزاری بسیار به یکدیگر نزدیک بودند، انتظار می‌رود کنسول پلی‌استیشن ۵ نیز همچنین ایکس‌باکس ایکس از رزولوشن 8K پشتیبانی کند و حافظه‌ی سریع SSD و احتمالا پردازنده‌ای از سوی AMD داشته باشد. 

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋