کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

گوشی های ایسوس ذن فون 7 و ذن فون 7 پرو دارای قابلیت پردازش صوت OZO نوکیا هستند

سری جدید گوشی‌های ذن‌فون ایسوس، فناوری پردازش صوتی نوکیا OZO را دراختیار کاربران قرار می‌دهند.

گوشی جدید ایسوس Zenfone 7 و Zenfone 7 Pro دارای سه میکروفون هستند که برای انتقال صدا و ویژگی‌های پیشرفته در دوربین در خدمت کاربر قرار دارند. البته ناگفته نماند این میکروفون‌ها میکروفون‌های معمولی نیستند، بلکه دارای فناوری صدابرداری شناخته‌شده‌ی Nokia OZO هستند.

ازجمله ویژگی‌های این سیستم پردازش صوتی می‌توان به قابلیت Wind Filter یا به‌عبارتی فیلتر باد اشاره کرد که با فعال کردن آن، صدای باد اطراف از صدای کاربر حذف می‌شود و صدا بدون نویز برای گیرنده ارسال می‌شود. ویژگی Mic Focus نیز در اپلیکیشن دوربین، امکان فوکوس روی یک منبع صوتی را فراهم می‌کند و سایر صداها را کاهش می‌دهد. به‌بیانی دیگر، فرض کنید که در محیطی شلوغ، قصد دارید از خود فیلم‌برداری کنید، با قابلیت فوکوس میکروفون، صدای شما هدف فوکوس قرار می‌گیرد؛ بنابراین صدای محیط اطراف کم‌تر شنیده خواهد شد. درواقع این ویژگی با فوکوس دوربین همراه است و سوژه‌ای که فوکوس دوربین روی آن باشد، میکروفون به‌عنوان منبع صدا خواهد شناخت.

ایسوس ذن فون ۷ و ۷ پرو نوکیا اوزو / Asusu Zenfone 7 and 7 Pro OZO Nokia Audio

همچنین، ویژگی دیگری با نام Acoustic Focus طراحی شده است و به شما اجازه می‌دهد فوکوس دوربین را جدا از فوکوس میکروفون کنترل کنید.

پیش‌از این، گوشی ایسوس ROG Phone 3 فناوری Nokia OZO را در دوربین خود داشت. با وجود انحلال مجموعه‌ی OZO VR، تیم فناوری OZO Audio با قدرت به فعالیت خود ادامه داده‌اند و به‌غیراز ایسوس، شرکت‌های اوپو و وان‌پلاس نیز از فناوری نوکیا استفاده می‌کنند.


اینستاگرام دیجیتال

تلگرام دیجیتال

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋