کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

الکام استارز انتهای شهریور به صورت مجازی برگزار خواهد شد

بخش جانبی نمایشگاه بین‌المللی الکامپ در انتهای شهریور به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

پیش‌از‌این، قرار بود نمایشگاه الکامپ بیست‌وششم ۲۸ تا ۳۱ شهریور برگزار شود؛ اما به‌علت شیوع گسترده‌ی ویروس کرونا در کشورمان و وضعیت قرمز تهران، درنهایت اعلام شد که برگزاری نمایشگاه به انتهای سال موکول می‌شود.

حال ستاد برگزاری الکامپ در اطلاعیه‌ای جدید اعلام کرده که برنامه‌های جانبی الکام‌استارز به‌صورت مجازی و از ۲۸ تا ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد. بخش‌هایی همچون الکام پیچ و پاویون شتاب و سرمایه متعلق به الکام استارز هستند که انتهای ماه جاری شاهد برگزاری آن‌ها خواهیم بود.

الکام استارز بزرگ‌ترین گردهمایی فعالان کارآفرینی در حوزه‌ی فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که هرساله علاقه‌مندان زیادی را به‌خود جلب می‌کند. طبق اعلام ستاد برگزاری الکامپ بیست‌وششم، زمان‌‏بندی برنامه و نحوه‌ی انجام ثبت‌نام از متقاضیان در روزهای آتی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

در اطلاعیه‌ی جدید ستاد اجرایی الکامپ ابراز امیدواری شده تا با برگزاری بخش جانبی نمایشگاه الکامپ، گام‌هایی در مسیر حمایت حداکثری از کسب‌وکارهای نوپا برداشته شود که تسریع‌‏کننده‌ی روند رو‌به‌رشد اقتصاد دیجیتالی برپایه‌ی تخصص و تولیدات بومی هستند.


اینستاگرام دیجیتال

تلگرام دیجیتال

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋