کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

وزیر ارتباطات: اینترنت رایگان برای معلمان و دانش آموزان در نظر گرفته می شود

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از ارائه‌ی بسته‌های اینترنتی رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

محمدجواد آذری‌جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در صفحه‌ی اینستاگرام خود به تحقق عدالت آموزشی و ارائه‌ی بسته‌های اینترنتی رایگان برای معلمان و دانش‌آموزان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد.

آذری‌جهرمی در اینستاگرام با مطرح‌کردن چند سؤال از مردم خواست که در نظرسنجی شرکت کنند تا با استفاده از نتایج این نظرسنجی‌ها، به تصمیم‌گیری‌های درست‌تری برسد. براساس نظرسنجی وزیر ارتباطات، ۵۲ درصد مردم برای آموزش مجازی از اینترنت همراه و ۷۳ درصد از سایر پیام‌رسان‌ها و ابزارها و تنها ۲۷ درصد از بستر شبکه‌ی دانش‌آموزی شاد استفاده می‌کنند.

۹۰ درصد از شرکت‌کنندگان در این نظرسنجی از افزایش هزینه‌های اینترنت اعلام نارضایتی کردند و ۵۹ درصد از آن‌ها مشکل اصلی خود را هزینه‌های اینترنت عنوان کردند. هزینه‌هایی که گویا درمقایسه‌با کیفیت اینترنت، موجب ایجاد مشکلات بیشتری شده است.

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان، در ایران نیز آموزش مجازی از توجه بیشتری درمقایسه‌با سال‌های گذشته برخوردار شد و دانش‌آموزان و دانشجویان بیش از پنج ماه از سال تحصیلی خود را ازطریق آموزش مجازی سپری کردند.

با نزدیک‌ترشدن به سال تحصیلی جدید و با تأکید کارشناسان مرتبط، استفاده از آموزش فیزیکی درکنار آموزش مجازی تبدیل به موضوع مهمی شده است و در‌این‌میان، درنظرگرفتن بسته‌‎های اینترنت برای دانش‌آموزان و دانشجویان و معلمان به مسئله‌ای جدی تبدیل شده و لازم است در وزارت ارتباطات به آن رسیدگی شود.


اینستاگرام دیجیتال

تلگرام دیجیتال

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋