کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

آشنایی با اپلیکیشن پزشکت؛ امور پزشکی به صورت آنلاین

پزشکت اپلیکیشنی برای تسهیل ارتباط بین بیمار و پزشک است. این اپلیکیشن تلاش می‌کند به بزرگ‌ترین جامعه‌ی آنلاین پزشک و بیمار کشور تبدیل شود. 

یکی از مزیت‌های اپلیکیشن پزشکت این است که کاربران می‌توانند به‌صورت آنلاین و ازطریق تماس صوتی یا تصویری یا متنی با پزشک دلخواهشان ارتباط برقرار و سؤالات خود را مطرح کنند. همچنین درصورت نیاز، امکان برقرار تماس تصویری وجود دارد و کاربران به مقالات و اطلاعاتی دسترسی دارند که پزشکان در اپلیکیشن منتشر می‌کنند و ازطریق اپلیکیشن یادشده می‌توانند از اخبار و یافته‌های تازه‌ی علم پزشکی باخبر شوند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های این اپلیکیشن، امکان برقراری ارتباط صوتی و تصویری با پزشکان به‌صورت برخط (آنلاین ) است. درواقع کاربران می‌توانند ضمن ارسال فایل صوتی برای پزشکی که در پزشکت انتخاب می‌کنند، راهنمایی‌های لازم را در کوتاه‌ترین زمان ممکن دریافت کنند. در صورت نیاز و با انتخاب کاربران، امکان برقراری تماس تصویری نیز در نرم‌افزار پزشکت، با پزشکی که تخصص مدنظر را دارد، فراهم شده است.


درادامه نگاهی به اپلیکیشن و خدمات آن خواهیم انداخت. برای آشنایی بیشتر با این پزشکت، همراه معرفی ویدئویی دیجیتال باشید:

تماشا در آپارات

دانلود اپلیکیشن

کافه بازار گوگل‌پلینسخه‌ی iOS

شما کاربران محترم نیز می‌توانید اپلیکیشن‌های محبوب خود را ازطریق ایمیل [email protected] به دیجیتال معرفی کنید.


اینستاگرام دیجیتال

تلگرام دیجیتال

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋