کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

نام مدل و ابعاد تلویزیون های جدید سونی در CES 2020 فاش شد

نام مدل و ابعاد تلویزیون‌های جدید سونی در CES 2020 فاش شد

سونی اطلاعات تعدادی از تلویزیون‌های مدل ۲۰۲۰ خود را که قرار بود در CES رونمایی کند، سهوا در وب‌سایتش فاش و بلافاصله این اطلاعات را حذف کرد.

اطلاعاتی که توسط سونی در وب‌سایت رسمی این برند منتشر و سپس حذف شد، توسط برخی از سایت‌ها بازنشر شده است که برخی از خبرگزاری‌ها ادعا می‌کنند به لیست کامل مدل‌ها را مشاهده کرده‌اند. از آنجایی که اطلاعات منتشر شده مشابه پیش‌بینی‌ها و احتمالات بود درنتیجه تا حد زیادی شکی در صحت اطلاعات وجود ندارد.

طبق پیش‌بینی‌ها و اطلاعات منتشر شده تلویزیون‌های جدید سونی با عنوان سری H معرفی خواهند شد. این در حالی است که مدل‌های سال گذشته با نام G و مدل‌های سال ۲۰۱۸ نیز با نام F ارائه شده بودند که می‌توان به مدل‌های KD-49XG9505 و KD-49XF9005 اشاره کرد. 

مدل‌های منتشر شده مربوط به عناوین مخصوص بازار ایالات متحده سونی بوده که در برخی موارد با نام مدل‌های جهانی و اروپایی متفاوت هستند.

TV Sony

باتوجه به اطلاعات فاش شده، تلویزیون XH80 در ابعادی از ۴۳ تا ۸۵ اینچ در دسترس خواهند بود و که اندازه‌ی تلویزیون در سمت راست نام قرار خواهد گرفت. از سوی دیگر مدل XH90 از ۵۵ تا ۸۵ اینچ و مدل XH95 از ۴۹ تا ۸۵ اینچ عرضه خواهد شد. ظاهرا مدل‌های فاش شده از سال گذشته بزرگتر خواهند بود و قطعا امکانات بروزتری را در اختیار کاربران قرار خواهند داد. از سوی دیگر فرض بر این است که تلویزیون XH95 مدل رده‌بالای LED 4K سونی برای سال ۲۰۲۰ باشد که می‌تواند در اندازه‌های کوچک تا ۴۹ اینچ نیز در دسترس قرار گیرد.

در کنار تلویزیون‌های LCD 4K شاهد سری جدید تلویزیون‌های OLED سونی نیز در این لیست هستیم که در این بین می‌توان به مدل‌های A8H / AH8 و A9H / AH9 اشاره کرد. می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این دو مدل جایگزینی برای سری AG8 و AG9 سونی باشند. هر دو مدل OLED در ابعاد ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی در دسترس قرار خواهند گرفت اما درحال حاضر خبری از نمونه‌ی ۷۷ اینچی نیست.

دیگر تلویزیونی که در این اطلاعات فاش شده Z8H / ZH8 نام دارد؛ این تلویزیون به احتمال زیاد به پنل 8K مجهز خواهد بود. ZH8 ظاهرا در ابعاد ۷۵ اینچی و ۸۵ اینچی ارائه و با قیمت مناسب‌تری به بازار عرضه می‌شود.

هنوز جزئیات بیشتری در رابطه با تلویزیون‌های جدید سونی منتشر نشده است اما می‌توان با اطمینان از تجهیز آن‌ها به سیستم‌عامل اندروید صحبت کرد؛ همچنین احتمالا Dolby Vision یا +HDR10 نیز توسط آن‌ها پشتیبانی می‌شود. کنفرانس مطبوعاتی سونی در CES در تاریخ ۶ ژانویه برگزار خواهد شد و جزییات بیشتری از سری تلویزیون‌های جدید این شرکت منتشر می‌شود.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋