کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

آیکو در ChinaJoy امسال، گوشی مجهزبه شارژ ۱۲۰ وات به نمایش می گذارد

آیکو با انتشار پوستری جدید در ویبو اعلام کرده می‌خواهد در نمایشگاه ChinaJoy گوشی هوشمند جدیدی را به‌نمایش بگذارد که از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات Super FlashCharge پشتیبانی می‌کند.

چین همه‌ساله در شانگهای، میزبان مراسمی بزرگ تحت عنوان ChinaJoy یا «کنفرانس و نمایشگاه سرگرمی‌های دیجیتالی چین» است که به‌طور معمول برخی شرکت‌های فناوری‌محور را به‌سمت خود می‌کشاند. آیکو یکی از زیرشاخه‌های ویوو است که از مدت‌ها پیش وارد صنعت تولید موبایل شده و به‌تازگی فناوری شارژ سیمی ۱۲۰ وات معرفی کرده است. ظاهرا این برند قصد دارد در مراسم ChinaJoy امسال که از ۳۱ جولای تا ۳ آگوست ۲۰۲۰ (۱۰ تا ۱۳ مرداد ۱۳۹۹) برگزار می‌شود در غرفه‌ی خود گوشی هوشمند جدیدی را که مجهزبه فناوری شارژ ۱۲۰ وات Super FlashCharge است به‌نمایش بگذارد.

آیکو بیست‌و‌سوم تیرماه امسال کنفرانسی کوتاه اما بسیار مهم برگزار کرد. در این کنفرانس اعلام شد آیکو موفق‌به توسعه‌ی فناوری شارژ سریع با توان ۱۲۰ وات شده که می‌تواند باتری ۴٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را در عرض تنها ۱۵ دقیقه از صفر تا ۱۰۰ شارژ کند. تا پیش از معرفی Super FlashCharge، قوی‌ترین فناوری شارژ سریع بازار می‌توانست گوشی‌ها را با توان ۶۵ وات شارژ کند. اوپو فایند X2 پرو جزو دستگاه‌هایی است که از فناوری ۶۵ وات بهره می‌گیرد؛ در این فناوری، باتری گوشی در ۳۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌شود. 

بر اساس آنچه مدیر آیکو اعلام کرده در راهکار جدید این شرکت،‌ سلول‌های باتری، چینش جدیدی دارند و در آرایه‌‌ای خاص پشت سر یک‌دیگر قرار می‌گیرند. نحوه‌ی طراحی باتری به‌گونه‌ای است که می‌توان به‌لطف فناوری ۱۲۰ وات، آن را در پنج دقیقه به‌میزان ۵۰ درصد شارژ کرد. ظاهرا درصد شارژ این باتری در ۱۰ دقیقه از صفر به ۸۰ می‌رسد. آیکو در راهکار خود ولتاژ و شدت‌جریان را از ۲۰ ولت و ۶ آمپر به ۱۲ ولت و ۱۰ آمپر تبدیل کرده است. باتری جدید آیکو دو مدار مجزا و کاملا شبیه به هم دارد که از شدت‌جریان ۵ آمپر و ولتاژ ۱۲ ولت بهره می‌برند. این مدارها می‌توانند به‌صورت همزمان دو سلول ۲٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی را شارژ کنند. گوشی‌های مجهزبه این باتری از لایه‌های گرافیتی اضافی بهره‌مند خواهند بود. این گوشی‌ها همچنین باید سیستم خنک‌کننده‌ی مناسب داشته باشند.

در زمان معرفی فناوری Super FlashCharge هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ عرضه‌ی نخستین گوشی مجهزبه آن نمی‌دانستیم. بر اساس پوستر جدیدی که آیکو منتشر کرده، این شرکت می‌خواهد در ChinaJoy امسال گوشی جدیدی را به‌نمایش بگذارد که از فناوری شارژ‌ ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کند.

در حال حاضر نمی‌دانیم گوشی جدیدی که آیکو به‌نمایش می‌گذارد مخصوص کاربران عادی است یا این‌که صرفا نمونه‌ای اولیه برای نمایش توانایی‌های Super FlashCharge به‌حساب می‌آید. گوشی موردبحث آیکو در کنار شارژ ۱۲۰ وات قرار است مجهزبه صفحه‌نمایشی با نرخ نوسازی (رفرش ریت) ۱۴۴ هرتز باشد که اتفاق عجیبی نیست. پیش‌تر برخی شرکت‌ها چنین صفحه‌نمایشی را در گوشی خود قرار داده‌اند. حتی آیکو نیز گوشی هوشمندی با صفحه‌‌نمایش ۱۴۴ هرتز دارد. در صورت رونمایی گوشی آیکو با فناوری ۱۲۰ وات، حتما جزئیات آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.


اینستاگرام دیجیتال

تلگرام دیجیتال

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋