کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

قیمت بیت کوین از ۱۰هزار دلار فراتر رفت و هنوز خبری از فروش گسترده در بازار نیست

قیمت بیت‌کوین در روز گذشته با اوج‌گیری چند صد دلاری از ۱۰ هزار دلار گذشت، اما ظاهرا دارندگان این رمزارز فعلا تصمیمی برای فروش ندارند.

قیمت بیت‌کوین از مرز ۱۰ هزار دلار فراتر رفت و اکنون پس از گذشت چند ساعت هنوز بالاتر از ۱۰ هزار دلار قیمت دارد. نکات مهمی در این افزایش قیمت دیده می‌شود که شاید اوج‌گیری قیمت در سال ۲۰۲۰ را با تمام اوج‌گیری‌های گذشته متفاوت کند. به‌هرحال Gassnode ادعا می‌کند رفتار دارندگان این رمزارز هنوز به سمت فروش دارایی‌ها نرفته است. گلس‌نود در اطلاعات جدید خود پیرامون افزایش قیمت چند صد دلاری و رسیدن به عدد پنج رقمی در نمودارهای بیت‌کوین می‌گوید که افزایش قیمت رمزارز شماره‌یک بازار با تمامی افزایش قیمت‌های گذشته تفاوت دارد.

نمودار قیمت بیت کوین ۶ مرداد ۹۹

قیمت کمتر از ۱۰ هزار دلار یکی از خطوط مقاومت بیت‌کوین بود که روز گذشته با چند صد دلار افزایش، شکسته شد. اکنون بیت‌کوین در حدود بازه‌ی قیمتی ۱۰،۲۰۰ دلار خرید و فروش می‌شود. البته در ساعت‌های گذشته یکی دو بار هم قیمت به ۹،۹۰۰ دلار رسید، اما ظاهرا قیمت ۱۰،۲۰۰ دلاری پایدار به‌نظر می‌رسد.

قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۰ چند بار از مرز ۱۰ هزار دلار فراتر رفت. البته همان‌طور که گفته شد، تحلیل‌گران گلس‌نود اعتقاد دارند این‌بار افزایش قیمت با موارد گذشته تفاوت خواهد داشت. آن‌ها در تحلیل‌های خود از معیاری به‌نام Bitcoin Days Destroyed استفاده می‌کنند. این معیار نشان‌دهنده‌ی ارزش هر تراکنش صورت‌گرفته در شبکه‌ی بیت‌کوین است. در معیار مذکور، به‌نوعی جابه‌جایی بیت‌کوین در شبکه به منظور خرید و فروش را بررسی می‌کند. در رخدادهای گذشته و افزایش قیمت به بالاتر از ۱۰ هزار دلار، معیار Bitcoin Days Destroyed افزایش پیدا کرد. افزایش معیار بدان معنا بود که دارندگان، از فرصت پیش‌آمده برای فروش یا تبدیل کردن بیت‌کوین خود استفاده کرده‌اند.

وضعیت کنونی نشان می‌دهد روند فروش یا تبدیل بیت‌کوین پس از افزایش قیمت شدید اخیر، هنوز در بین دارندگان بیت‌کوین رخ نداده است.

تحلیل نمودار بیت کوین Bitcoin Days Destroyed

فعالان بازار بیت‌کوین از مدت‌ها پیش حدس و گمان‌های متعددی پیرامون افزایش قیمت بیشتر این رمزارز دارند. آن‌ها با احتیاط فراوان اعتقاد دارند که قله‌های جدیدی برای قیمت بیت‌کوین وجود دارد. در ماه ژوئن، شایعه شد که پی‌پال به‌زودی رمزارزها را هم در سیستم پرداختی خود پشتیبانی خواهد کرد. همین شایعه باعث شد تا تحلیل‌گران در کوتاه‌مدت، نه‌تنها قیمتی بالاتر از ۱۰ هزار دلار را برای بیت‌کوین پیش‌بینی کنند، بلکه آن را تا ۱۲ هزار دلار هم در تحلیل‌های خود بالا ببرند. به‌هرحال تحلیل‌های تکنیکال کنونی روی نمودار قیمتی بیت‌کوین هم نشان می‌دهد که این رمزارز ظرفیت‌های زیادی برای رشد قیمت در روزها و ماه‌های پیش‌رو دارد.

قیمت آلت‌کوین‌ها (رمزارزهایی به جز بیت‌کوین) هم در روزهای اخیر با افزایش قابل‌توجهی همراه بوده است. مشهورترین رمزارز پس از بیت‌کوین، اتر (رمزارز اصلی شبکه‌ی اتریوم) هم در روزهای گذشته روند افزایش قیمت را تجربه کرد و با شکستن خط مقاومت ۲۸۰ دلاری، به حدود قیمت ۳۲۴ دلار رسید.


اینستاگرام دیجیتال

تلگرام دیجیتال

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋