کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۲ تیر)

معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در دیجیتال قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با دیجیتال همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۱۲ تیر رایگان شده‌اند شامل یک برنامه‌ی پخش موسیقی و دو اپلیکیشن مدیریت ابزار گوشی‌های هوشمند می‌شود. یکی از این اپلیکیشن‌ها اجازه‌ی مدیریت خودکار صدای گوشی را به کاربر می دهد تا درحین استفاده از یک اپلیکیشن به‌صورت خودکار تنظیمات صدای گوشی تغییر کند و دیگر اپلیکیشن نیز تنظیمات خودکار را برای مدیریت روشنایی یا خاموش‌شدن نمایشگر گوشی دراختیار کاربر قرار خواهد داد.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه شامل یک برنامه‌ی امنیتی برای محافظت از عکس‌ها و ویدئوها می‌شود و درادامه یک برنامه برای کمک به مطالعه با گوشی معرفی شده است که به کاربر امکان بزرگ‌نمایی متون را خواهد داد. همچنین یک برنامه‌ی حرفه‌ای ویرایش ویدئو نیز تدارک دیده‌ایم تا بتوانید سطح جدیدی از تولیدمحتوای ویدئویی با تبلت آیپد را تجربه کنید. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.


اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن WOW Volume Manager - App Volume Control

اپلیکیشن WOW Volume Manager یک ابزار کاربردی برای مدیریت خودکار میزان صدا باتوجه‌به اپلیکیشن‌هایی است که کاربر استفاده می‌کند. به‌وسیله‌ی این اپلیکیشن کاربر می‌تواند صدای زنگ تماس، زنگ هشدار، موسیقی، میزان صدای حین مکالمه، صدای اعلان‌ها و... را کنترل کند. علاوه‌براین، به‌کمک این برنامه می‌توان مشخص کرد درصورت استفاده از چه برنامه‌هایی گوشی روی حالت بی‌صدا، ویبره و... قرار گیرد. برای مثال می‌توانید اپلیکیشن‌های پخش فیلم را در فهرست برنامه‌هایی قرار دهید که در زمان اجرا گوشی را درحالت بی‌صدا درآورد و اگر کاربر درحال تماشای فیلم باشد، صدای زنگ از لذت تماشای فیلم نکاهد.

اسکرین شات اپلیکیشن WOW Volume Manager - App Volume Control

برای استفاده از این اپلیکیش پولی رایگان شده اندروید پس‌از نصب، برنامه را بازکنید، فهرستی از اپلیکیشن‌های نصب‌شده نشان داده می‌شود و می‌توانید مشخص کنید که اپلیکیشن WOW Volume Manager روی کدام برنامه‌ها تنظیمات خودکار اعمال کند. رابط‌کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و روان است و کار با آن به‌راحتی انجام خواهد شد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود WOW Volume Manager

۲- اپلیکیشن ScreenOn Manager - Keep Screen Awake

اپلیکیشن ScreenOn Manager یک برنامه‌ی کاربردی برای مدیریت روشنایی صفحه‌نمایش به‌صورت جداگانه از تنظیمات اصلی گوشی هوشمند است. به‌وسیله‌ی این برنامه کاربران می‌توانند با انتخاب برنامه‌های جدا و تعریف تنظیمات مختص به آن‌ها، مدت زمان روشنایی نمایشگر را جدای از تنظیمات کلی گوشی تعیین کنند. برای مثال، می‌توان مشخص کرد در زمانی‌که یک اپلیکیشن خاص استفاده می‌شود، روشنایی نمایشگر چگونه عملکردی داشته باشد، وقتی درحال مطالعه‌ی اخبار هستید یا از اپلیکیشن‌های خواندن کتاب‌های الکترونیکی استفاده می‌کنید، صفحه‌نمایش خاموش نشود و از قفل شدن گوشی جلوگیری به‌عمل آید.

اسکرین شات اپلیکیشن ScreenOn Manager - Keep Screen Awake

اپلیکیشن مدیریت روشنایی صفحه‌نمایش از نظر مصرف باتری، بهینه‌شده عمل می‌کند و برای جلوگیری از مصرف زیاد باتری فقط درزمانی که برنامه‌ی تعیین‌شده فعال باشد از خاموش‌شدن نمایشگر جلوگیری خواهد کرد. ناگفته نماند این برنامه روی گوشی‌های شیائومی و وان‌پلاس نمی‌تواند فعال باشد، زیرا گوشی‌های این دو شرکت با وجود داشتن سیستم‌عامل اندروید، اجازه‌ی دسترسی به کنترل تنظیمات صفحه‌نمایش را به هیچ برنامه‌ی ثالثی نمی‌دهند. درحال حاضر می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود ScreenOn Manager

۳- اپلیکیشن Music Player Pro 2020 - Audio Player

اسکرین شات اپلیکیشن Music Player Pro 2020 - Audio Player

اپلیکیشن Music Player Pro 2020 همان‌طورکه از عنوانش می‌توان حدس زد یک برنامه‌ی پخش موسیقی است. این برنامه ویژگی‌های زیادی به کاربر ارائه می‌کند و درعین‌حال حجم بسیار کمی دارد. برای دسترسی سریع به فهرست آهنگ‌ها نیز می‌توان با استفاده از ویجت این برنامه اقدام کرد و آهنگ‌ها را براساس سلیقه‌ی خود مرتب کرد تا با چه ترتیبی پخش شوند. این اپلیکیشن به‌علت ماهیت بهینه‌شده‌ای که دارد برای گوشی‌های میان‌رده و متوسط بهترین گزینه است، زیرا رم و حافظه‌ی کمی اشغال خواهد کرد. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکشن را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود Music Player Pro 2020


اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- اپلیکیشن Safety Photo + Video

اسکرین شات اپلیکیشن Safety Photo+Video

اپلیکیشن Safety Photo+Video یک ابزار محافظت از اطلاعات شخصی است. با کمک این برنامه می‌توانید برای عکس‌ها و ویدئوهای شخصی خود رمزعبور تنظیم و دسترسی به آن‌ها را برای سایر افراد غیرممکن کنید. از سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تعریف اثرانگشت برای ورود، گزارش تلاش ناموفق برای ورود با عکس‌برداری از شخصی که رمزعبور اشتباهی وارد کرده است، قابلیت تعریف الگو، ایجاد آلبوم‌های مختلف در برنامه برای طبقه‌بندی عکس‌ها و ویدئوها اشاره کرد. همچنین این برنامه ویژگی‌هایی نظیر نمایش اطلاعات موقعیت مکانی عکس‌ها یا عکسبرداری به‌وسیله‌ی اپلیکیشن را نیز برای کاربر فراهم می‌کند تا بدین ترتیب عکس فقط در اپلیکیشن ذخیره شود. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود Safety Photo+Video

۲- اپلیکیشن Visor - Magnifier

اسکرین شات اپلیکیشن Visor - Magnifier

اپلیکیشن Visor - Magnifier یک برنامه‌ی کاربردی برای بزرگ‌نمایی است. با استفاده از این ابزار خواهید توانست متن‌هایی که درحین مطالعه‌ی آن‌ها اذیت می‌شوید را با اندازه‌ی بزرگ‌تری ببینید. فقط باید اپلیکیشن را اجرا کنید و دوربین گوشی را روی صفحه‌ی مربوطه نگهدارید و از بین چهار اندازه‌ی بزرگ‌نمایی متفاوت، مناسب‌ترین را انتخاب کنید و سپس به مطالعه بپردازید. علاوه‌بر اندازه‌های مختلف، این برنامه ۵ حالت متفاوت از کنتراست را نیز مهیا کرده است تا بتوانید نمایش متن را به‌دلخواه خود تغییر دهید. همچنین کاربران می‌توانند در محیط‌های کم‌نور با کمک LED نور مناسب برای مطالعه را نیز فراهم کنند. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود Visor - Magnifier

۳- اپلیکیشن Video LUT Editor

اسکرین شات اپلیکیشن Video LUT Editor

اپلیکیشن Video LUT Editor یک برنامه‌ی حرفه‌ای برای ویرایش ویدئو است و امکان استفاده از گرادینت‌های LUT برای ویرایش ویدئوها را برای کاربر فراهم می‌کند. این برنامه برای ویرایش از فرمت‌های cube و 3dl پشتیبانی می‌کند. از سایر ویژگی‌های این اپلیکیشن می‌توان به تنظیماتی نظیر HSL، RGB، CMYK، روشنایی، کنتراست، نورپردازی و... اشاره کرد. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدئوهای حرفه‌ای بسازید و تولیدمحتوای ویدئویی خود را به سطح جدیدی برسانید. ناگفته نماند این اپلیکیشن سازگار با تبلت آیپد است و مدل سازگار با آیفون آن رایگان نشده است. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را ازطریق لینک زیر دانلود و روی آیپد خود نصب کنید.

دانلود Video LUT Editor


برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز دیجیتال برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋