کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۱۰ تیر)

معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در دیجیتال قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با دیجیتال همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۱۰ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از یک ماشین حساب حرفه‌ای و قابل برنامه‌ریزی که قابلیت‌های مثل رسم نمودار را نیز فراهم کرده است و یک بازی جذاب هیجانی با ژانر ترسناک و معماهای جنایی که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. علاوه‌براین، چند برنامه‌ی شخصی‌سازی ظاهر گوشی نیز معرفی کردیم که تصاویر زیبایی از سیاره‌ها و انواع آیکون‌ها را ارائه می‌کنند.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه شامل بازی جذاب سونیک می‌شود که به‌صورت مسابقه با سایر کاربران اجرا می‌شود. همچنین، یک برنامه برای نقاشی دیجیتالی و یک برنامه‌ی ضدسرقت حساس به حرکت ناگهانی تدارک دیده شده است. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از آیفون یا آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.


اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- اپلیکیشن RubicCalcPRO: Programmable Calculator

اسکرین شات اپلیکیشن RubicCalcPRO: Programmable Calculator

اپلیکیشن RubikCalcPRO یک برنامه‌ی حرفه‌ای ماشین‌حساب است که به کاربر امکان برنامه‌ریزی می‌دهد. بدین ترتیب کاربران می‌توانند با استفاده از قابلیت برنامه‌ریزی، عملیات‌های مهمی که بیشترین کاربری را برای آن‌ها دارند، در این ماشین حساب برنامه‌ریزی کنند تا با سرعت دردسترس قرار گیرند. از نقاط قوت این ماشین حساب می‌توان به نمایش قدم‌به‌قدم دستیابی به نتیجه نام برد که موجب یادگیری بیشتر می‌شود یا پشتیبانی از حالت محاسبه‌ی جدول، مانند آنچه در اکسل برای حسابرسی تعبیه شده است؛ همچنین با کمک این برنامه می‌توانید نمودار رسم کنید و آن را به‌اشتراک بگذارید. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود RubikCalcPRO: Programmable Calculator

۲- اپلیکیشن Retro O Icon Pack

اسکرین شات اپلیکیشن Retro O Icon Pack

اپلیکیشن Retro O Icon Pack یک برنامه‌ی شخصی‌سازی ظاهر گوشی است که با فراهم کردن بیش‌از چهار هزار مدل آیکون مختلف به کاربر اجازه می‌دهد ظاهر گوشی هوشمندش را براساس سلیقه‌ی خود تغییر دهد. آیکون‌های این برنامه با وضوح ۱۹۲×۱۹۲ طراحی شده‌اند تا جذابیت بیشتری به‌همراه داشته باشند. این برنامه از لانچرهای از پیش نصب‌شده پشتیبانی نمی‌کند و برای اجرای آن باید لانچرهایی مثل Apex یا Nova روی گوشی نصب باشد. البته، برخی لانچرهای رسمی ازجمله Xperia Home و Asus Launcher و OnePlus Launcher مشکلی با اجرای این برنامه نخواهند داشت. درحال حاضر می‌توانید این اپلیکیشن را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود Retro O Icon Pack

۳- بازی The Longest Night: House of Killer

اسکرین شات بازی The Longest Night: House of Killer

اپلیکیشن The Longest Night: House of Killer یک بازی ماجراجویانه با ژانر ترسناک است. داستان بازی با بیدارشدن شخصیت بازی در یک اتاق ترسناک آغاز می‌شود. شخصیت بازی فقط به‌یاد دارد که از پشت به او حمله شده و مهاجم سرنگی به گردنش تزریق کرده است. کاربر درحین جست‌وجو سرنخ‌هایی از قتل‌های دیگر پیدا می‌کند تا اینکه صدای پای قاتل از دور دست شنیده می‌شود؛ اکنون کاربر باید تلاش کند با حل معماها و پیداکردن راه خروج جان شخصیت بازی را نجات دهد. یک بازی هیجانی فکری که علاوه‌بر تقویت ذهنی، سرعت عمل را نیز مورد ارزیابی قرار خواهد داد. هم‌اکنون می‌توانید این بازی پولی رایگان شده اندروید را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود The Longest Night: House of Killer

۴- اپلیکیشن Space Galaxy Wallpaper HD Pro

اسکرین شات اپلیکیشن Space Galaxy Wallpaper HD Pro

اپلیکیشن Space Galaxy Wallpaper HD Pro یک برنامه‌ی شخصی‌سازی گوشی همراه‌با کمک تصاویر پس‌زمینه از سیاره‌های منظومه‌ی خورشیدی و ماه خورشید است. برای استفاده از تصاویر پس‌زمینه نیازی نیست که به اینترنت متصل باشید و با نصب برنامه به این تصاویر فانتزی جذاب دسترسی خواهید داشت. این برنامه برای افرادی که علاقه‌مند به نجوم هستند بسیار جذاب خواهد بود، هم‌اکنون می‌توانید برای مدت محدودی به‌رایگان از لینک زیر آن را دانلود و نصب کنید.

دانلود Space Galaxy Wallpaper HD Pro

۵- اپلیکیشن Doodle Pixel - Icon Pack

اسکرین شات اپلیکیشن Doodle Pixel - Icon Pack

اپلیکیشن Doodle Pixel - Icon Pack یک برنامه‌ی دیگر در زمینه‌ی شخصی‌سازی ظاهر گوشی هوشمند است. این برنامه بیش‌از ۱٬۳۵۰ مدل آیکون دارد که ماهانه به‌روزرسانی می‌شوند و بر تعدادشان افزوده خواهد شد. بسیاری از لانچرهای ثالث، این اپلیکیشن را اجرا می‌کنند. برای اجرای این آیکون‌ها یک لانچر نصب و اجرا کنید، سپس برنامه‌ی آیکون را روی لانچر اجرا کنید، حال تنظیمات لانچر را برای صفحه‌ی هوم روی حالت پرتره ۴×۵ و بخش Drawer را روی ۴×۶ تنظیم کنید؛ همچنین قسمت Drawer Background Transparency را بین ۰ تا ۱۰ درصد قرار دهید. حال در بخش Dock تعداد آیکون‌های داک را روی ۵ بگذارید و در تنظیمات پیشرفته نیز اندازه‌ی آیکون را روی ۱۴۰ درصد و فونت آیکون را روی حالت System ذخیره کنید. می‌توانید برای نصب این برنامه ازطریق لینک زیر اقدام کنید.

دانلود Doodle Pixel - Icon Pack


اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- بازی Sonic Forces - Racing Battle

اسکرین شات بازی Sonic Forces - Racing Battle

اپلیکیشن Sonic Forces - Racing Battle یک بازی جذاب و خاطره‌انگیز است که اولین‌بار سال‌ها پیش با کنسول‌های بازی Sega معرفی شد. این بازی حالت مسابقه دارد و کاربر باید با سایر کاربران مسیر مسابقه را طی کند. درحین مسابقه کاربر می‌تواند برای سایر شرکت‌کنندگان تله یا مانع بگذارد، به آن‌ها حمله کند و از سرعت آن‌ها بکاهد تا امتیازات بیشتری جمع‌آوری کند. هم‌اکنون می‌توانید این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS را از لینک زیر دریافت کنید. ناگفته نماند این بازی همچنان برخی از ویژگی‌های خود را به‌صورت پرداخت درون‌برنامه‌ای برای کاربران فراهم خواهد کرد.

دانلود Sonic Forces - Racing Battle

۲- اپلیکیشن Sprite Pencil

اسکرین شات اپلیکیشن Sprite Pencil

اپلیکیشن Sprite Pencil یک برنامه مخصوص طراحان گرافیکی است که با رتبه‌ی ۵۸ در بین برترین اپلیکیشن‌ها قرار دارد. با کمک این برنامه کاربران می‌توانند در آیفون یا آیپد نقاشی کنند یا فایل‌های پیکسل خود را ویرایش کنند. از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ایجاد پالت رنگی، نقاشی متقارن، سایه‌زنی خودکار و... اشاره کرد. اگر می‌خواهید خلاقیت دیجیتالی خود را تقویت کنید می‌توانید درحال حاضر این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود Sprite Pencil

۳- اپلیکیشن iSafeCharge

اسکرین شات اپلیکیشن iSafeCharge

اپلیکیشن iSafeCharge یک برنامه‌ی ضدسرقت گوشی درحین شارژ است. فرض کنید درحین سفر در فرودگاه یا در دفتر کاری‌تان مجبور به استفاده از شارژر گوشی هستید و نمی‌توانید درکنار گوشی آیفون خود بمانید. با فعال کردن این برنامه خواهید توانست گوشی آیفون خود را به حرکت حساس کنید؛ بنابراین اگر شخصی بدون داشتن رمز ورود قصد تکان دادن گوشی را داشته باشد، زنگ هشدار به صدا درخواهد آمد. البته، استفاده از این برنامه به‌منزله‌ی جلوگیری از سرقت گوشی شما نیست؛ بنابراین پیش‌از هرچیز موارد امنیتی را رعایت کند و درکنار رعایت نکات مهم، می‌توانید از این برنامه نیز کمک بگیرید. برای نصب این اپلیکیشن پولی رایگان شده iOS می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود iSafeCharge


برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز دیجیتال برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋