کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید

اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر
توسط ۶۵ نفر دنبال می شود
 ۱۴ نفر را دنبال می کند

اپلیکیشن های پولی اندروید و آیفون که امروز رایگان شده اند (۵ تیر)

معرفی اپلیکیشن‌های پولی که رایگان می‌شوند باتوجه‌به مدت محدودی که برای نصب دارند از اهمیت بالایی برخودار است؛ بنابراین در دیجیتال قصد داریم اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را به شما معرفی کنیم.

اپلیکیشن‌ها به‌عنوان بخش مهمی از گوشی‌ موبایل، جزو جدانشدنی زندگی ما شده‌اند. شاید بتوان اپلیکیشن‌های امروزی را که همه‌ی ما به‌کمک آن‌ها، بخش زیادی از فعالیت‌ها و کارهای روزمره‌ی خود را پیش می‌بریم، به‌عنوان اختراعات نوین انسانی قلمداد کنیم. اختراعاتی که ازطریق کدهای برنامه‌نویسی و حل معادلات ریاضی، بستری را برای ما فراهم می‌کنند تا با کمک آن با دوستان خود در آن سوی دنیا ارتباط برقرار کنیم، فایل جابه‌جا کنیم یا حتی کسب درآمد کنیم.

اپلیکیشن‌ها همان‌طور که می‌دانید در سه شیوه توسط توسعه‌دهندگان دراختیار کاربران قرار می‌گیرند. این سه شیوه عبارت‌اند از: رایگان، خرید اشتراک و پرداخت درون‌برنامه‌ای. تاکنون شده با دیدن اپلیکیشنی به‌وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را نصب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی بودن آن شوید؟ همه‌ی ما این تجربه را داشتیم و غالبا در مواجه با این مسئله، تنها به افزودن به فهرست علاقه‌مندی‌ها اکتفا کرده‌ایم.

اما گاهی همین اپلیکیشن‌های پولی برای مدت محدودی رایگان می‌شوند و ما می‌توانیم با نصب آن‌ها و افزودن به فهرست اپ‌های خود در آینده نیز به آن‌ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه‌دهندگان برای افزایش تعداد مخاطبان خود هرازگاهی اپلیکیشن‌های خود را به‌رایگان عرضه می‌کنند. بنابراین، توصیه‌ی ما این است که حتما اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده را دانلود کنید تا به فهرست اپ‌های شما اضافه شوند و بعد از آن می‌توانید فرایند نصب را تکمیل نکنید. با دیجیتال همراه باشید تا اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده امروز در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را به شما معرفی کنیم.

مجموعه‌ی جدید اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز در تاریخ ۵ تیر رایگان شده‌اند متشکل هستند از چند بازی جذاب با سبک‌های مختلف از جهان باز گرفته تا اول شخص و استراتژیک که می‌توانند ساعت‌ها شما را سرگرم کنند. یکی از بازی‌ها در دنیای فانتزی پیش می‌رود و دیگری در دنیای ترسناک یک بیمارستان روانی؛ همچنین دو برنامه‌ی کاربردی برای شخصی‌سازی گوشی هوشمند اندرویدی معرفی شده است. یکی از آن‌ها انواع آیکون را فراهم کرده است و دیگری به شما امکان می‌دهد مثل یک هکر واقعی در گوشی خود گشت‌وگذار کنید.

اپلیکیشن‌های پولی رایگان شده‌ی iOS در این مجموعه دارای یک بازی جهان باز ماجراجویی با کیفیت بالا است؛ همچنین یک برنامه برای تبدیل فایل‌های متنی به ابر کلمه با شکل‌های مختلف تدارک دیده شده تا با کمک آن یک متن را در قالب تصویر به شکلی زیبا تبدیل کنید. این اپلیکیشن‌ها را می‌توانید روی دستگاه‌های اپل، اعم از گوشی آیفون یا تبلت آیپد نصب کنید و تجربه‌ی جدیدی را برای خود رقم بزنید.


اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید

۱- بازی Nimian Legends: BrightRidge

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Nimian Legends: BrightRidge یک بازی فانتزی جهان باز و ماجراجویانه است که به کاربر اجازه می‌دهد دنیای جادویی پر از موجودات عجیب را کشف کند. این بازی را می‌توان درحالت‌های مختلفی بازی کرد. برای مثال، درحالت داستانی کاربر برای آینده‌ی مردم خود تلاش می‌کند. یکی دیگر از حالت‌های بازی، حالت عکاسی است و کاربر مأمور می‌شود با گردش در دنیای زیبا و فانتزی بازی، از مناظر جذاب یا حیوانات و موجوداتی که کشف می‌کند، عکاسی کند. نسخه‌ی iOS این بازی نیز در ادامه قرار دارد. حداقل سیستم موردنیاز برای اجرای این بازی سی‌پی‌یو ۴ هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز و ۲ گیگابایت رم است. برای دانلود این اپلیکیشن پولی رایگان شده اندروید می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

دانلود Nimian Legends: BrightRidge

۲- بازی Sword Knights: Idle RPG Premium

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Sword Knights: Idle RPG (Premium) یک بازی در سبک RPG و استراتژیک است که کاربر باید مردم خود را مدیریت کند، قهرمان‌های مختلفی را پیدا کند تا قدرتمند شود و در مقابل دشمنان مقاومت کند. یکی از مهم‌ترین آیتم‌هایی که کاربر باید درطول بازی به‌دنبال آن باشد، پیداکردن شمشیرهای شوالیه‌ها است که قدرت جادویی دارند و وجودشان در دست قهرمانان، به آن‌ها نیروهای خارق‌العاده‌ای خواهد داد. درحال حاضر می‌توانید این بازی را از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود Sword Knights: Idle RPG Premium

۳- بازی Mystic Guardian PV: Old School Action RPG

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Mystic Guardian PV: Old School Action RPG یک بازی جذاب است که در دل خود دو شخصیت با دو داستان متفاوت جای داده است. این بازی ۷ روش مختلف برای اجرا دارد که در هر روش مهارت‌های خاصی از شخصیت بازی گنجانده شده است. درطول مبارزات بیش‌از ۱۵۰ مهارت مبارزه‌ای دراختیار کاربر قرار می‌گیرد و حتی کاربر خواهد توانست مهارت‌های ترکیبی مدنظر خود را استفاده کند. حالت Raid بازی نیز به‌گونه‌ای طراحی شده است که کاربر بتواند مبارزات پی‌درپی و نامتناهی داشته باشد و امتیاز خود را با سایر کاربران مقایسه کند. هم‌اکنون می‌توانید این بازی را از لینک زیر دریافت کنید.

دانلود Mystic Guardian PV: Old School Action RPG

۴- بازی Mental Hospital V - Horror Games

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Mental Hospital V یک بازی اول‌شخص ترسناک و مناسب برای رده‌ی سنی ۱۷ سال به بالا است. این بازی داستانی از آنجا شروع می‌شود که یک روزنامه‌نگار به نام «مارک» تحقیقاتی را در یک بیمارستان روانی آغاز می‌کند. درحین تحقیقات مارک ناپدید می‌شود و جسد تمام همراهانش پیدا می‌شوند. اکنون برادرش درتلاش است تا حقیقت را کشف کند. از ویژگی‌های مهم بازی می‌توان به موجودات مختلف ترسناک، مراحل زیاد، دوربین دید در شب، گرافیک عالی و... اشاره کرد. این بازی پولی رایگان شده اندروید را می‌توانید از لینک زیر دانلود کنید.

دانلود Mental Hospital V - Horror Games

۵- اپلیکیشن Perceval Icon Pack

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Perceval Icon Pack برنامه‌ای متشکل از حدود چهار هزار آیکون مختلف و متنوع است که در طبقه‌بندی‌های مختلف جدا شدند؛ همچنین کیفیت آیکون‌ها ۱۹۲×۱۹۲ پیکسل است و نمای زیبایی به گوشی هوشمند شما خواهند داد. این برنامه با لانچرهای متفاوتی سازگاری دارد و روی لانچرهای از پیش نصب‌شده روی گوشی اجرا نخواهد شد. می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود Perceval Icon Pack

۶- اپلیکیشن Terminal Launcher Pro

اپلیکیشن های پولی رایگان شده اندروید / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Terminal Launcher Pro درواقع یک تم جذاب است که ظاهر گوشی کاربر را تبدیل به فضای کاری هکرها می‌کند. البته، برای استفاده از این تم باید فرمان‌های دستوری لازم را بدانید و با تایپ فرمان‌ها مانند آنچه در ترمینال Kali اتفاق می‌افتد، گوشی هوشمند و کارهای خود را مدیریت کنید. برای دسترسی به کدهای لازم فقط کافی است که در ترمینال فرمان code را تایپ کنید تا مجموعه‌ی کدهای دستوری به‌نمایش درآید و بتوانید با کمک آن‌ها فرمان‌های خود را اجرا کنید. هم‌اکنون می‌توانید این برنامه را از لینک زیر دانلود و نصب کنید.

دانلود Terminal Launcher Pro


اپلیکیشن های پولی رایگان شده iOS

۱- بازی Nimian Legends: BrightRidge HD

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن Nimian Legends: BrightRidge HD یک بازی فانتزی جهان باز و ماجراجویانه است که به کاربر اجازه می‌دهد دنیای جادویی پر از موجودات عجیب را کشف کند. این بازی را می‌توان درحالت‌های مختلفی بازی کرد. برای مثال، درحالت داستانی کاربر برای آینده‌ی مردم خود تلاش می‌کند. یکی دیگر از حالت‌های بازی، حالت عکاسی است و کاربر مأمور می‌شود با گردش در دنیای زیبا و فانتزی بازی، از مناظر جذاب یا حیوانات و موجوداتی که کشف می‌کند، عکاسی کند. در این بازی می‌توانید تبدیل به موجودات مختلف شوید و دنیای فانتزی را از دید آن‌ها نیز تجربه کنید. می‌توانید هم‌اکنون برای نصب این برنامه از لینک زیر اقدام کنید.

دانلود Nimian Legends: BrightRidge HD

۲- اپلیکیشن WordPack: Word Cloud Generator

اپلیکیشن های پولی رایگان شده آی‌او‌اس / Paid Apps Gone Free

اپلیکیشن WordPack ابزاری برای ایجاد ابر کلمه در قالب عکس است. ازطریق این برنامه می‌توانید مجموعه‌ای از کلمه‌ها را در شکل‌های مختلف ابری ذخیره کنید. این برنامه به‌خصوص برای معلم‌ها کاربرد دارد تا مجموعه‌ی کلمه‌ها را در تصاویر جذاب برای دانش‌آموزان آماده کنند. الگوریتم برنامه به‌گونه‌ای است که کلمه‌هایی که بیشتر تکرار شده را برجسته‌تر از باقی کلمه‌ها نشان می‌دهد. بیش‌از ۱۲۰ شکل مختلف، ۴۵ فونت متفاوت، ۸۰ رنگ و تم متنوع در این برنامه برای انواع سلیقه‌ها موجود است.

دانلود WordPack: Word Cloud Generator


برنامه‌های پولی پیشنهادی امروز دیجیتال برای پلتفرم‌های اندروید و iOS که درطی مدت محدودی رایگان خواهند بود، از این قرار است. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتی اگر قصد نصب اپلیکیشن‌ها را ندارید، حتما آن‌ها را با دانلود به فهرست برنامه‌های خود اضافه کنید. شما نیز می‌توانید اگر برنامه‌ای کاربردی مدنظرتان است و اخیرا رایگان شده ازطریق ارسال نظر در بخش نظرات به ما معرفی کنید تا در مقاله‌ی بعدی آن را با سایر کاربران به‌اشتراک بگذاریم.

کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید
کلیک🖱️ فناوری و تکنولوژی‌های جدید اخبار کامپیوتر و سخت‌افزار، بررسی فناوری‌های جدید، خبر فناوری اطلاعات IT، گجت‌های تازه، دنیای موبایل، اینترنت و شبکه، امنیت، سیستم عامل، آموزش کامپیوتر

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋