چیکاو دنیای تکنولوژی

چیکاو دنیای تکنولوژی

جهان تکنولوژی و اطلاعات
توسط ۲ نفر دنبال می شود

فیلم سینمایی جوکر (Joker) از افتتاحیه جهانی ۱۵۵ میلیون دلار فروش داشت

چیکاو – جوکر در لیست مهیج ترین فیلم های سال ۲۰۱۹ قرار می گیرد. فروش آن در افتتاحیه جهانی از مرز ۱۵۵ میلیون دلار گذشت. این فیلم توانست در فستیوال فیلم ونیز خوش بدرخشد و به علاوه قادر به کسب جایزه شیر طلایی از این مراسم شد.بعد از این که جوکر توانست موفقیت بزرگ را کسب کند در روز چهارشنبه به اکثر بازار های خارجی عرضه شد. در این افتتاحیه بعد از فیلم ونوم فیلم جدید تاد فلیپ در جایگاه دوم پرفروش ترین فیلم های افتتاحیه اکتبر قرار گرفت. درآمد فروش فیلم در سال گذشته حدود ۲۰۷٫۴ میلیون دلار و درآمد فروش فیلم جوکر (Joker) حدود ۱۵۵ میلیون دلار برآورد شده است و همچنین فروش فیلم سینمایی تاد فلیپ از ۸۰ میلیون دلار عبور کرد که با توجه به این فروش احتمال دارد فیلم جوکر بتواند رکورد فیلم ونوم را جابجا کند.

فیلم جوکر در تمام سالن های PLE، Lmax، Dine _ Lnsبرای تماشاچیان به نمایش گذاشته می شود و کمبود امنیت در سینماهای آمریکا و محدودیت سنی که این فیلم برای تماشاچیان اعلام کرده است (رده سنی R) مانعی برای تماشاچیان ایجاد نکرده است.

در نظرسنجی اتم تیکتز بعد از اینکه فیلم Star Wars The Rise of Sky Walker رتبه اول را دریافت کرد، فیلم جوکر در جایگاه دوم قرار گرفت. همچنین این فیلم توانست که امتیاز ۷۷ درصد را از راتن تومیتوز دریافت کند.

پیش فروش این فیلم از دیگر فیلم های Venom، IT Chapter،Us موفق تر بوده است. بر اساس پیش فروش بلیط ها برآورد می شود که میزان فروش فیلم جوکر در فرانسه و آلمان و چین از مرز ۷۵ میلیون دلار عبور خواهد کرد.

بهترین زمینه برای تبلیغات فیلم جدید وانر بروس جشنواره می باشد. به لطف پخش فیلم جوکر در کشور های پاریس، لندن، انگلستان، تورنتو و نیویورک بازیگر نقش اصلی جوکر که خواکین فییکس نام دارد به کاندید جایزه بهترین بازیگر نقش مرد تبدیل شده است.

چیکاو دنیای تکنولوژی
چیکاو دنیای تکنولوژی جهان تکنولوژی و اطلاعات

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋