چیکاو دنیای تکنولوژی

چیکاو دنیای تکنولوژی

جهان تکنولوژی و اطلاعات
توسط ۲ نفر دنبال می شود

اپل به دلیل اسقبال کاربران ۱۰ درصد میزان تولید گوشی آیفون ۱۱ را افزایش داد

چیکاو – به دلیل استقبال بیش ازحد انتظار از گوشی آیفون ۱۱ کمپانی اپل قصد دارد که میزان تولید این پرچمدار را افزایش دهد. در سال های گذشته کمپانی اپل برای گوشی های نسخه جدید که تولید می کرد قیمت بالایی را در نظر می گرفت که این موضوع باعث جلب نارضایتی کاربران و کاهش فروش گوشی های این کمپانی می شد اما روند کاهش فروش به دلیل قیمت بالا در گوشی های ایفون سری ۱۱ متوقف شد است و به همین دلیل است که فروش گوشی های هوشمند این کمپانی افزایش چشمگیری داشته است و این اتفاق بسیار خوشایندی برای این شرکت می باشد. در ادامه با چیکاو همراه باشید.

NIKKEI ASIA  گزارش جدیدی درباره میزان سفارش برای تولید ۱۰ درصدی گوشی های اپل ۱۱ را منتشر کرده است که حاکی از آن است که تقاضا و استقبال کاربران به حدی غیرقابل انتظار و زیاد بوده است که کمپانی اپل به تهیه کنندگان سفارش داده است که تولید گوشی هوشمند را افزایش دهند.

این افزایش ۱۰ درصدی در تولیدات معادل ۸ میلیون گوشی هوشمند از این کمپانی می شود.

براساس گزارشاتی که توسط JP Morgan منتشر شده است و در اختیار سایر رسانه ها قرار گرفته است خبرازاستقبال زیاد از گوشی آیفون ۱۱ اپل و فروش بالای این گوشی هوشمند می دهد این افزایش فروش خبر بسیار خوشایندی برای این کمپانیمی باشد و خبر از فروش بالای گوشی آیفون ۵G  در سال ۲۰۲۰ را می دهد همچنین درگذشته اپل با کوالکام مشکلات حقوقی داشت که باعث تاخیر تولید این گوشی شد.

علاوه بر آیفون ۵G  در ابتدای سال ۲۰۲۰ میلادی کمپانی آیفون گوشی SE2 با تراشه A13 را عرضه کرده که از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی با آیفون ۸ و از نظر فنی از مشخصات و قابلیت های گوشی ایفون ۶S بهره می برد.

دیگاهتان را درباره گوشی جدید پرچمدار سامسونگ در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

چیکاو دنیای تکنولوژی
چیکاو دنیای تکنولوژی جهان تکنولوژی و اطلاعات

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋