چیکاو دنیای تکنولوژی

چیکاو دنیای تکنولوژی

جهان تکنولوژی و اطلاعات
توسط ۲ نفر دنبال می شود

گوشی سامسونگ گلکسی A70s با باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی رونمایی شد

 

 

گوشی جدیدسامسونگ گلکسی A70s میانرده ای که  حرف هایی درباره آن شنیده می شد. شاید خیلی از ما که قصد خرید گوشی میانرده سامسونگ داریم و با وجود ویژگی هایی که گوشی گلکسی A70s دارد ما را منتظر می گذارد تا این گوشی به بازار عرضه شود.

سامسونگ برای گوشی هوشمند گلکسی A70s خود نمایشگر سوپر امولد ۶٫۷ اینچی اینفینیتی U شکل با رزولوشن فول اچ دی پلاس که سنسور اثر انگشت نیز زیر آن تعبیه شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی A70s به چیپست اسپندراگون ۶۷۵ به هشت هسته پردازشی مجهز است. مهم ترین بخش این گوشی دوربین آن می باشد. کره ای ها گوشی سامسونگ A70s را به دوربین سه گانه با لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسلی با F 1.8 که در گوشی های سامسونگ اولین بار دیده می شود مجهز کرده است و در کنار آن دو لنز ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با F 2.2 و حسگر عمق سنج ۵ مگاپیکسلی دیده می شود. دوربین گوشی جدید میانرده سامسونگ توانایی ضبط ویدیو های ۴K با نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه را دارد. اخبار تکنولوژی را در چیکاو دنبال کنید.

دوربین سلفی گوشی جدید میانرده سامسونگ ۳۲ مگاپیکسلی است که توانایی ضبط عکس های با کیفیتی را دارد.

یکی دیگر از قابلیت های عالی گوشی ساموسنگ گلکسی A70s باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن است که از شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی می کند. این گوشی از رابط کاربری OneUI و اندروید پای و صدای دالبی اتمس ۳۶۰ درجه برخوردار است. گلکسی A70s از امروز در رنگ های مشکی و سفید د نسخه های ۴ یا ۸ گیگابایتی حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایتی حافظه داخلی، به بازر عرضه می شود.

 

چیکاو دنیای تکنولوژی
چیکاو دنیای تکنولوژی جهان تکنولوژی و اطلاعات

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋