chibekharim

chibekharim

راهنمای خرید دوربین مداربسته آیمو imou +مشخصات کامل

داشتن زندگی همراه با آرامش و امنیت یکی از اصلی ترین نیاز های بشر بوده و هست که برای آن همواره تلاش می نماید. همواره فکر از دست دادن دارایی ها و ثروتی که برای بدست آوردن آن سالیان زیادی خون دل خورده ایم بسیار دردناک و دلهره آور است. از این رو می بایست با تکنولوژی همراه شویم و با کمک گرفتن از آن امنیت را برای خود و خانواده به ارمغان آوریم. خرید دوربین های مداربسته یکی از ضروری ترین سیستم هایی است که می تواند از وقوع سرقت و به خطر افتادن آرامش ما جلوگیری نماید.

هدف از این مقاله آشنایی شما با قابلیت های دوربین های تحت شبکه آیمو و ارزیابی آنان برای داشتن انتخابی راحت تر از سوی خریداران گرامی می باشد تا بدون داشتن هیچ دغدغه و نگرانی بهترین تصمیم را اتخاذ نمایند. IMOU به عنوان یکی از زیرمجموعه های کمپانی بزرگ داهوا کار خود را در سال 2018 شروع نمود و تمرکز خود را صرفا بر روی سیستم های بیسیم قرار داد و در مدت بسیار کوتاهی توانست نام خود را همانند داهوا بر سر زبان ها بیندازد که یکی از اصلی ترین دلایل آن را می تواند قیمت دوربین مداربسته آیمو دانست که بسیار اقتصادی می باشد.. در ادامه به امکانات خیره کننده و همچنین به پرفروش ترین دوربین های imou خواهیم پرداخت.

 

. . .

 

مشخصات فنی دوربین های آیمو

 

نصب آسان

یکی از نکاتی که اکثر کاربران را از خرید دوربین منصرف می کند هزینه های نسبتا بالا هزینه نصب و کابل کشی است که نصابان از آنان درخواست میکنند. درست است که محیط های با حساسیت بالا نیازمند سیستم های نظارتی قوی تر و پیشرفته تری هستند ولی برای ویلا یا محیط کار که حساسیت زیادی وجود ندارد بهترین گزینه نصب دوربین ایمو می باشد که کاربران می توانند در کمتر از 15 دقیقه دوربین را نصب و راه اندازی نمایند بدون آنکه نیازی به نصاب یا متخصص داشته باشید.

 

 

قیمتی باور نکردنی!

این شرکت که زیر مجموعه یکی از غول های صنعت سیستم های نظارتی بشمار می رود از هیچ چیزی برای کامل نمودن تولیدات خود کوتاهی نکرده است کیفیت ساخت آن را می توان با دوربین مداربسته داهوا برابر دانست. در کنار استفاده از مرغوب ترین قطعات الکترونیکی، قیمت حرف اول را در تصمیم گیری ما خواهد داشت چراکه هزینه منطقی و مقرون بصرفه از اصلی ترین خواسته های هر مشتری می باشد. ایمو این نیاز را به خوبی درک کرده و تمامی محصولات خود را با قیمتی استثنایی و فوق العاده عرضه می نماید. 

 

ویژگی هایی که شما را شگفت زده خواهد کرد!

دوربین مداربسته آیمو دارای تکنولوژی‌ های برتری چون تشخیص چهره، صدای دوطرفه، تشخیص حرکت، ارسال هشدار هوشمند و دید در شب می باشد و در بعضی مدل ها دارای دید در شب رنگی نیز هست. قابلیت تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou باعث می‌شود که اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. این قابلیت به شما امکان این را می‎دهد  که در هر لحظه از شبانه روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد.

این ویژگی ها باعث شده تا نه تنها از او به عنوان یک دوربین مداربسته بیسیم یاد شود بلکه او بتواند مانند دزدگیر اماکن از خانه شما در برابر سارقین محافظت و به شما فورا اطلاع دهد.

 

قابلیت اتصال به NVR

یکی از جدید ترین تولیدات این کارخانه بزرگ ساخت دستگاه های ضبط تصاویر تحت شبکه (NVR) آیمو برای دوربین های بدون سیم است بطوریکه این امکان را فراهم میسازد تا چند دوربین بیسیم WireLess را به کمک این دستگاه مدیریت و کنترل نمایید. دستگاه ان وی ار ایمو قابلیت پشتیبانی تا یک هارد تا ظرفیت 8 ترابایت را داراست و با دوربین های دیگر از برندهای دیگر نیز سازگار می باشد.

 

مکالمه دوطرفه

مکالمه ی دوطرفه این قابلیت را داراست تا بتوان از طریق نرم افزار موبایل ایمو و بواسطه ی بلندگو و میکروفون بکار رفته در دوربین با افراد حاضر در محیط آن مکالمه برقرار نمود. این ویژگی برای افرادی که دارای کارمند و یا کارگر هستند و دارای کسب و کار هستند بهترین گزینه بشمار می رود.

 

سیستم تشخیص انسان (Human Detection)

 به کمک فناوری قدرتمند پردازش تصویر به سرعت سوژه (انسان) را در تصاویر پیدا می کند و فوراً یک اعلان به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و به شما این امکان را می دهد تا بدون دریافت هشدارهای نادرست و آزاردهنده، موارد مهم را مشاهده کنید. تشخیص چهره انسان در دوربین آیمو Imou کمک می کند تا بتوانید اشخاص مختلف را زیر نظر داشته باشید. این مشخصه به شما کمک میکند تا در هر لحظه از روز در هر کجای دنیا که باشید شما را از ورود اشخاص ناشناس مطلع سازد.

 

پیغام هشدار

هر زمان که دوربین مداربسته هوشمند IMOU حرکتی را تشخیص دهد، هشدارهای فوری را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و شما را از آنچه در خانه می گذرد آگاه می کند.

 

 

سیستم هشدار صدای غیر عادی

هر زمان که گوشی هوشمند شما گریه کودک یا صداهای غیرعادی دیگری را تشخیص دهد، هشدارهای فوری را به تلفن هوشمند شما ارسال می کند و شما می توانید هر آنچه را در خانه می گذرد به کمک گوشی موبایل مشاهده نمایید یا از طریق میکروفون صدایی را ارسال نمایید که بوسیله اسپیکر آیمو پخش شود.

 

مجهز به آژیر داخلی

در صورت تشخیص ورود افراد غریبه به داخل خانه یا محل کارتان علاوه بر ارسال گزارش هشدار برای شما می تواند به وسیله آژیر تعبیه شده در داخل آن سارقین را فراری دهد.

 

تنوع در ذخیره سازی

ویدئو را می توان از طریق کارت حافظه Micro SD، NVR یا ذخیره سازی Imou Cloud ذخیره نمود . دوربین های ایمو از ضبط مداوم 24/7 پشتیبانی می کند.دوربین تحت شبکه بی سیم imou می تواند تا حافظه 256 گیگابایت را پشتیبانی نماید.

 

مزایای دوربین مداربسته بی سیم

کاهش هزینه در هنگام نصب

قابل راه اندازی و نصب به صورت خیلی راحت و آسان

میتوان جهت مکالمه و گفتگو استفاده کرد

قابلیت متصل شدن به اینترنت خانگی را دارد

قابلیت اتصال به گوشی های موبایل

ضبط تصاویر برروی فضای ابری


دوربین چرخشی IMOU RANGER 2


برند آیمو متعلق به شرکت داهوا اینبار دوربین گردان Imou ranger 2 را معرفی نموده است که از لحاظ سرعت عملکرد و وضوح تصویر مورد استقبال کاربران جهان قرار گرفته است. دوربین گردان ایمو 2 Ranger می تواند همزمان صدا و حرکت را تشخیص دهد و از طریق هوش مصنوعی انسان و حیوان را تفکیک کرده تا هشدار های خطا را به حداقل رساند. همچنین ان دوربین مجهز به قابلیت تعقیب سوژه می باشد. این قابلیت به شما کمک می کند تا هر زمان سوژه ای در صحنه پدیدار شود دوربین آیمو سوژه را به صورت خودکار تعقیب نماید. اگر به دنبال یک دوربین کارآمد با قیمت اقتصادی می گردید دوربین ایمو رنجر 2 بهترین گزینه می باشد.

 

دوربین ایمو بولت مدل IMOU BULLET 2C

 

دوربین های بیسیم در بازار انواع مختلفی دارند و هرکدام مخصوص نصب در محیطی خاص هستند. برای مثال دوربین بولت آیمو F22P-IPC  برای فضای خارجی طراحی و تولید شده (البته می توان در فضای بسته هم نصب نمود) ان بدان معناست که در برابر آب، باد و گرد و غبار مقاوم است. همچنین دوربین بولت Imou Bullet 2C این قابلیت را دارد که با افراد سمت دوربین گفتگوی صوتی و تصوری برقرار کنید. جالب است بدانید دوربین imou از حافظه جانبی فوق العاده ۲۵۶ گیگابایتی پشتیانی می کند تا خیال شمارا از بابت حافظه راحت نماید.

 

دوربین مداربسته آیمو کروز Cruiser 4MP 

دوربین مداربسته آیمو کروز Cruiser 4MP محصول جدید کمپانی آیمو تولید دوربین گردان یا PTZ می باشد که دارای لنز 4 مگاپیکسلی با کیفیت QHD می باشد. دوربین چرخشی و گردان ایمو CRUISER دارای یک لنز 4 مگاپیکسلی باکیفیت است و ویژگی های زیادی همانند سیستم تشخیص انسان ، کیفیت تصویر برداری QHD، دید در شب رنگی هوشمند ، پوشش 360 درجه ، گفتگوی دو طرفه ، IP66 ضد آب و هوا ، نورافکن و آژیر داخلی ، دو آنتن خارجی، دارای فضای ذخیره ابری و رم SD اشاره نمود.

دوربین PTZ شرکت ایمو یک دوربین گردان است که این قابلیت را به کاربر می دهد تا در جهت افقی 355 درجه و در جهت زاویه دار بالا و پایین تا 90 درجه حرکت نماید تا هیچ چیز از چشمان شما مخفی نماند.

 

 

 

chibekharim
chibekharim

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
ayda
واقعا عالیه
chibekharim
ممنون از نگاهتون 🌹🌹🌹
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋