cellphone-accessories

cellphone-accessories

بهترین پاوربانک های بی سیم برای آیفون در سال 2023

 

سطحی از راحتی را به زندگی روزمره اضافه می کند. با در نظر گرفتن این موضوع، چرا باید پاوربانک ها از همین جنبه عقب بمانند؟ اگر به دنبال یک پاوربانک بی سیم برای آیفون می گردید، من شما را تحت پوشش قرار داده ام.

در اینجا لیستی از بهترین پاوربانک های بی سیم برای آیفون آورده شده است!

Apple
Anker
FOCHEW
Anker 622
mophie
Belkin
iWALK
AOGUERBE
Ekrist

 

1. بسته باتری Apple MagSafe - انتخاب ویرایشگر

ظرفیت - 1460 میلی آمپر ساعت

پورت ها - Lightning، USB

وزن - 115 گرم

 

.از زمانی که اپل فناوری MagSafe را معرفی کرد، اکوسیستم این برند به طور تصاعدی گسترش یافته است. با بسته باتری MagSafe اپل، یک پاوربانک بی‌سیم عالی متناسب با نیازهای آیفون خود دریافت می‌کنید.

بسته باتری فقط باید به پشت آیفون شما بچسبد و به طور خودکار شروع به شارژ شدن می کند. اگر آن را با کلید و کارت اعتباری قرار می دهید، لازم نیست نگران تداخل در شارژ باشید. علاوه بر این، آهنرباها کاملاً در یک راستا قرار دارند تا اطمینان حاصل شود که آیفون شما با بهترین سرعت ممکن شارژ می شود.

تا 15 وات شارژ بی سیم ارائه می دهد که برای یک بسته باتری بی سیم استثنایی است. سرعت برای حفظ سلامت باتری بهینه شده است.

با این حال، تنها مشکل اصلی آن این است که بسیار گران است.

 

نقاط مثبت

 

مناسب برای آیفون

قابل اعتماد و ایمن

دو گزینه شارژ

بدون دخالت

 

نقاط منفی

نسبت به ویژگی ها بسیار گران است

 

2. Anker PowerCore III - ارزش پول

 

ظرفیت - 10000 میلی آمپر ساعت

پورت ها - USB-C

وزن - 241 گرم

 

Anker همیشه محصولات شگفت انگیزی برای آیفون ساخته است. بدون شک Anker PowerCore III یکی از بهترین پاوربانک های بی سیم برای آیفون است.

ظرفیت باتری 10000 میلی آمپر ساعتی را ارائه می دهد که برای شارژ بیشتر آیفون ها حداقل دو بار کافی است. علاوه بر این، دارای گواهی Qi است و می تواند تا 10 وات سرعت شارژ بی سیم را ارائه دهد. با این حال، باید از یک آداپتور 18 واتی برای شارژ با پتانسیل کامل خود استفاده کنید. علاوه بر این، شما با این پاوربانک فوق العاده 18 ماه گارانتی دریافت می کنید.

متأسفانه، اگر آیفون خود دارای قاب ضخیم‌تر از 5 میلی‌متر، اتصالات مغناطیسی، اتصالات فلزی، پایه‌ها یا کارت‌های اعتباری باشد، نمی‌توانید از این برای شارژ کردن آیفون خود استفاده کنید. علاوه بر این، با اپل واچ کار نمی کند.

 

نقاط مثبت

 

ظرفیت باتری مناسب

سرعت شارژ 10 وات قابل توجه است

گارانتی 18 ماهه

دارای گواهی Qi

 

نقاط منفی

قاب گوشی با ضخامت بیشتر از 5 میلی متر در شارژ بی سیم اختلال ایجاد می کند

با اپل واچ کار نمی کند


 

3. شارژر قابل حمل بی سیم FOCHEW – ظرفیت عظیم

ظرفیت - 30800 میلی آمپر ساعت

پورت ها - USB C، Micro USB

وزن - 360 گرم

شارژر قابل حمل بی سیم FOCHEW

این محصول از FOCHEW دو مزیت عمده دارد. در مرحله اول، 15 وات توان شارژ بی سیم را فراهم می کند. دوم، و مهمتر از آن، ظرفیت باتری عظیم 30800 میلی آمپر ساعتی دارد. این بدان معناست که یک چرخه شارژ برای شارژر، چندین چرخه شارژ را برای آیفون شما فراهم می کند.

 

همچنین دارای توان خروجی 25 وات و فناوری شارژ سریع 4.0 است که یکی از جدیدترین ها در بازار است. نشانگرهای LED هوشمند همچنین به شما بینشی در مورد میزان باتری باقی مانده در شارژر قابل حمل می دهد. در نهایت با این دستگاه 24 ماه گارانتی دریافت می کنید!

 

متأسفانه، چنین ظرفیت باتری عظیمی شامل مصالحه ای از نظر حجم است. شارژر قابل حمل بی سیم بدون شک سنگین است.

 

نقاط مثبت

 

ظرفیت باتری بزرگ

15 وات قدرت شارژ بی سیم

25W PD و QC 4.0

نشانگرهای LED

گارانتی 24 ماهه

 

نقاط منفی

سنگین

 

4. باتری مغناطیسی Anker 622 – گزینه ممتاز

ظرفیت - 5000 میلی آمپر ساعت

پورت ها - USB C

وزن - 142 گرم

اگر مقداری پول برای خرید شارژر قابل حمل بی سیم برای آیفون دارید، Anker 622 باید اولین انتخاب شما باشد.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد این پاوربانک این است که دارای پایه تاشو برای نگه داشتن آیفون شما می باشد. چه در یک جلسه کاری یا در حال تماشای یک برنامه نتفلیکس، آیفون شما به شارژ یکپارچه ادامه خواهد داد. علاوه بر این، به لطف فناوری Mini Cell که برای شارژ کارآمدتر و استفاده از فضا، اندازه باتری را کاهش می‌دهد، بسیار نازک است و ۱۲.۸ میلی‌متر است.

علاوه بر این، پاوربانک خروجی 7.5 وات و ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی را فراهم می کند. در نهایت، شما یک گارانتی 24 ماهه ارزشمند با محصول، مشابه محصول قبلی دریافت می کنید.

با این حال، کاربران گزارش داده اند که در صورت استفاده از پوشش غیر مغناطیسی تلفن، با مشکلاتی مواجه می شود. علاوه بر این، پاوربانک هنگام شارژ یا دشارژ گرم می شود.

 

نقاط مثبت

پایه تاشو تجربه خوبی را برای کاربر به ارمغان می آورد

کاملا نازک

ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت

گارانتی 24 ماهه

 

نقاط منفی

با یک قاب غیر مغناطیسی با مشکلات شارژ مواجه خواهید شد


 

5. mophie Snap+ Juice Pack Mini – بسیار قابل حمل

ظرفیت - 5000 میلی آمپر ساعت

پورت ها - USB C

وزن - 136 گرم

این محصول از mophie قابلیت شارژ بی سیم را به شکل کوچکی ارائه می دهد. به لطف این، برای حمل آن در جیب یا کیف خود مشکلی نخواهید داشت.

ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تضمین می کند که آیفون شما بدون توجه به مدل و ظرفیت باتری کاملاً شارژ می شود. فناوری Qi-charging همچنین شارژ بی سیم 7.5 واتی را برای شما فراهم می کند.

اگرچه سریعترین نیست، اما سلامت باتری گوشی شما را کنترل می کند. همچنین دارای یک آداپتور snap برای گوشی ها یا کیس هایی است که قابلیت شارژ مغناطیسی ندارند.

اگرچه نسبت به مشخصات بسیار گران است. اگر می خواهید برچسب قیمت ارزان تری داشته باشید، ممکن است چند گزینه جایگزین پیدا کنید.

 

نقاط مثبت

 

فاکتور فرم کوچک

شارژ بی سیم 7.5 واتی در این اندازه خوب است

آداپتور اسنپ موجود است

فناوری شارژ Qi

 

نقاط منفی

بسیار گران

 

6. شارژر قابل حمل بی سیم Belkin – سازگار با MagSafe

ظرفیت - 2500 میلی آمپر ساعت

پورت ها - USB C

وزن - 150 گرم

تعداد زیادی پاور بانک بی سیم برای آیفون با MagSafe سازگار نیست. با این حال، Belkin یکی از معدود شرکت هایی است که سازگاری MagSafe را با شارژرهای قابل حمل خود ارائه می دهد .

 

این دستگاه دارای فناوری برق عبوری است که به شما امکان می دهد گوشی خود را از طریق شارژر قابل حمل شارژ کنید، حتی اگر خود شارژر در حال شارژ باشد. پاوربانک بی سیم اندازه کوچکتری نیز دارد، بنابراین می تواند در جیب شما جا شود. همچنین مانع تجربه کاربری گوشی شما نمی شود. علاوه بر این، تا 7.5 وات توان شارژ بی سیم را ارائه می دهد.

با این حال، ظرفیت باتری در 2500 میلی آمپر ساعت بسیار کمتر است، به خصوص در این محدوده قیمت.

 

نقاط مثبت

 

سازگاری MagSafe

اندازه کوچک

قدرت شارژ 7.5 وات

فناوری عبور از طریق

 

نقاط منفی

ظرفیت باتری 2500 میلی آمپر ساعت خیلی کم است

 

7. iWALK PowerGrip Mag – مقرون به صرفه بودن با قابل حمل بودن روبرو می شود

ظرفیت - 6000 میلی آمپر ساعت

پورت ها - USB C

وزن - 190 گرم

بسیاری از پاوربانک های بی سیم بسیار قابل حمل برای آیفون به دلیل شکل کوچکی که دارند بسیار گران هستند. با این حال، این پاوربانک بی سیم از iWALK با قیمت مقرون به صرفه و بدون کاهش ویژگی ها تنظیم شده است.

 

این پاوربانک به لطف فناوری Mag-Suction خود با MagSafe سازگار است و توان شارژ بی سیم 7.5 وات را ارائه می دهد. علاوه بر این، یک نشانگر LED پیدا خواهید کرد که به شما کمک می کند میزان باتری باقی مانده در خود پاوربانک را بدانید. در نهایت، شما ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعتی را دریافت می کنید که برای یک پاوربانک با این اندازه استثنایی است.

متأسفانه، با وجود اندازه اش، یک پاوربانک سنگین است. این ممکن است تجربه کاربری شما را مختل کند.

 

نقاط مثبت

قابل حمل

قیمت گذاری تهاجمی

سازگار با MagSafe

ظرفیت باتری 6000 میلی آمپر ساعت

نشانگرهای LED

 

نقاط منفی

به نسبت سایزش سنگینه

 

8. شارژر بی سیم AOGUERBE – مناسب برای کیس های MagSafe

 

ظرفیت - 10000 میلی آمپر ساعت

پورت ها - USB C

وزن - 181 گرم

 

اگر از قاب MagSafe با آیفون خود استفاده می کنید، به احتمال زیاد در پیدا کردن یک پاوربانک بی سیم سازگار با مشکل مواجه شده اید. خوب، این محصول AOGUERBE گزینه عالی است.

صرف نظر از نوع کیس مورد استفاده، اگر MagSafe فعال باشد، می‌توانید این پاوربانک بی‌سیم را با کیس جفت کنید. علاوه بر این، ظرفیت باتری عظیم 10000 میلی آمپر ساعتی دارد که برای پاوربانکی با این اندازه بسیار نادر است. همچنین بسیار سبک است و تنها 0.4 پوند وزن دارد. به طور کلی، این ممکن است یکی از  بهترین پاور بانک های آیفون باشد  که امروزه می توانید پیدا کنید.

اگر آیفون خود را به صورت بی سیم شارژ می کنید، بسته به دستگاه می توانید سرعت شارژ بین 5 تا 15 وات را داشته باشید. با این حال، برخی از کاربران از کاهش سرعت شارژ شکایت دارند.

 

نقاط مثبت

 

سازگار با تمام کیس های MagSafe

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

سبک وزن

 

نقاط منفی

سرعت شارژ غیرقابل اعتماد

 

9. پاور بانک بی سیم Ekrist – طراحی زیبا

ظرفیت - 26800 میلی آمپر ساعت

پورت ها – Micro USB، USB C

وزن - 380 گرم

 

بسیاری از مردم به زیبایی یک پاوربانک بی سیم برای آیفون اهمیت نمی دهند. با این حال، اگر از فلسفه های طراحی همراه با کارایی قدردانی می کنید، این پاوربانک Ekrist را دوست خواهید داشت.

پاوربانک طراحی فوق‌العاده‌ای دارد، با ظاهری شیک که می‌تواند با هر آیفونی، صرف نظر از مدل یا رنگ، مطابقت داشته باشد. همچنین می تواند به طور یکپارچه با هر محیط کاری جفت شود.

با توجه به مشخصات، هنگام شارژ بی سیم، حداکثر منبع تغذیه 10 وات را دریافت می کنید. به لطف دو پورت خروجی، می توانید دو دستگاه را به طور همزمان شارژ کنید. علاوه بر این، شارژ سریع 3.0 را فعال کرده و ظرفیت 26800 میلی آمپر ساعتی دارد. در نهایت با این دستگاه 24 ماه گارانتی دریافت می کنید.

با این حال، ظرفیت باتری عظیم یک مشکل اضافه می کند. شارژر را به میزان قابل توجهی سنگین می کند.

 

نقاط مثبت

 

طراحی زیبا و شیک

توان شارژ بی سیم تا 10 وات

شارژ سریع 3.0

ظرفیت باتری عظیم 26800 میلی آمپر ساعت

گارانتی 24 ماهه

 

نقاط منفی

نسبت به سایزش خیلی سنگینه

 

جمع بندی

بنابراین، اینها انتخاب های من برای بهترین پاوربانک های بی سیم برای آیفون بودند. امیدواریم اکنون گزینه خوبی برای خرید بعدی خود در ذهن داشته باشید. اگر از هر یک از پاوربانک های ذکر شده در بالا استفاده کرده اید، در قسمت نظرات از تجربه خود به من اطلاع دهید!



 

cellphone-accessories
cellphone-accessories

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋