cellphone-accessories

cellphone-accessories

لیست بهترین پاور بانک ها برای آیفون 2023

 

 

آیفون دارید؟ آیا به سختی می توانید در طول روز با یک بار شارژ باتری سپری کنید؟ تو تنها نیستی!

شما به یک پاور بانک نیاز دارید . این بهترین هدیه تعطیلات برای هر کاربر آیفون است و شما را قادر می سازد تا گوشی خود را به سرعت شارژ کنید. 

به ندرت پیش می آید که بدون راحتی و امنیت داشتن پاوربانک به جایی بروم. پس از هفته ها (و گاهی ماه ها) آزمایش هر محصول، اینها بهترین توصیه های من برای شما هستند.
 

پاور بانک magsafe.

 

نقاط مثبت:

سازگار با چندین مدل آیفون 12 و 13

ادغام آسان با دستگاه های اپل

طراحی باریک

 

 نقاط منفی:

گران

 

3,000mAh, 6,000mAh, 9,000mAh | پورت شارژ:  USB-C 

 

اگر آیفون جدیدی دارید که دارای MagSafe است -- آیفون 12 یا آیفون 13 -- و دوست دارید در اکوسیستم اپل بمانید، بسته باتری MagSafe می تواند پاوربانک شما باشد!

بسته باتری MagSafe کوچک و قابل حمل به گونه ای طراحی شده است که با اتصال مغناطیسی به پشت آیفون شما بدون مزاحمت باشد. 

با 1460 میلی آمپر ساعت، این یک پاور بانک کوچک است. اما برای 60 درصد شارژ اضافی برای iPhone 12 یا iPhone 13 یا 40 درصد شارژ اضافی برای iPhone 12 Pro Max یا iPhone 13 Pro Max کافی است.

همچنین ارزان نیست، اما به هر حال شما در حال خرید یک محصول با برند اپل هستید. و انصافاً، این یک پاوربانک فوق العاده کاربردی و قابل حمل است.

 

پاور بانک انکر Core 10000 PD Redux: بهترین پاوربانک میان رده

 

نقاط مثبت

طراحی فشرده

ظرفیت خوب

دو پورت

 

نقاط منفی

شارژر دیواری شامل نمی شود

زمان شارژ طولانی

 

ویژگی ها: ظرفیت: 10000 میلی آمپر ساعت | پورت شارژ:  USB-C | قیمت:  40 دلار

این محصول یک پاوربانک "نه خیلی بزرگ، نه خیلی کوچک" در منطقه Goldilocks قرار می گیرد -- به اندازه کافی بزرگ برای چند نوبت شارژ و همچنان به اندازه کافی کوچک برای حمل.

من از طرفداران برند Anker هستم، و این یکی دیگر از ابزارهایی است که در شهرها (و در طبیعت) در چندین کشور استفاده کرده ام. پاوربانک های Anker خوش ساخت، قوی و بسیار قابل اعتماد هستند. این یک پاور بانک است که برای استفاده روزانه ساخته شده است.

 

پاوربانک Belkin Boostcharge

 

نقاط مثبت

کابل های USB-C و لایتنینگ یکپارچه

طراحی باریک

نشانگرهای LED

 

نقاط منفی

گران قیمت

سرعت شارژ دستگاه ها کم است

 

ویژگی ها: ظرفیت:  10000 میلی آمپر ساعت | درگاه شارژ:  کابل های لایتنینگ (MFI) و USB-C یکپارچه به همراه پورت USB-C | قیمت: 29 دلار

 

بزرگترین مشکل این است که دست به کیف خود بزنید و متوجه شوید که یک پاوربانک بدون کابل دارید. Boost Charger Belkin این امکان را حذف می کند زیرا دارای کابل های لایتنینگ و USB-C داخلی است.

 

این پاوربانک از یک گذرگاه نیز بهره می برد که به این معنی است که می توانید در حین شارژ پاوربانک آیفون خود را شارژ کنید. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی آن را برای قرار دادن در جیب یا کیف مناسب می کند.

من در ابتدا نگرانی هایی در مورد استحکام کابل ها داشتم، اما آنها امتحان خود را پس داده اند.

 

پاور بانک OmniCharge Omni 20+ 20000 میلی

 

نقاط مثبت

پورت های فراوان

ظرفیت عالی

توان خروجی عالی

قابلیت شارژ بی سیم

 

نقاط منفی

حجیم

خواندن صفحه LCD ممکن است سخت باشد

 

ویژگی ها: ظرفیت: 20000 میلی آمپر ساعت | پورت شارژ:  USB-A و USB-C | قیمت: 249 دلار

 

Omni 20+ 20000mAh بیشتر شبیه یک کامپیوتر شارژر است تا یک پاور بانک.

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعتی برق AC و برق DC را خروجی می کند، دارای USB-A و USB-C است و از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. این ایستگاه شارژ سیار مناسب برای افرادی است که نه تنها با یک آیفون، بلکه با کل اطرافیان دستگاه‌های دیگر سفر می‌کنند.

می توانید از این برای شارژ همه چیز از لپ تاپ گرفته تا هدفون استفاده کنید. این یک پاوربانک است که می‌توانید به همه جا بروید، تقریباً همه چیز را شارژ کنید.

 

کدام پاور بانک آیفون برای شما مناسب است؟

جدای از قیمت، بهترین پاوربانک آیفون برای شما، پاوربانکی است که سفر با آن آسان باشد و بتواند به اندازه کافی برق موبایل شما را تامین کند تا گوشی شما را تا زمانی که بتوانید به خانه یا محل کار برگردید، کار کند. همچنین باید یک پاوربانک با چندین پورت USB یا یک گذرگاه شارژ در نظر بگیرید تا بتوانید همزمان چندین دستگاه را شارژ کنید یا در حین شارژ کردن پاور بانک آیفون خود را شارژ کنید.

 

بهترین پاور بانک

اگر … لازم داری؟

بسته باتری اپل MagSafe

یک پاوربانک باریک و بی سیم

Anker PowerCore 10000 PD Redux

یک پاور بانک مقرون به صرفه با دو پورت

Belkin Boost Charge

یک پاور بانک با کابل های شارژ یکپارچه

OmniCharge Omni 20+

یک پاور بانک سطح بالا که می تواند هر چیزی را مدیریت کند


 

چگونه این پاور بانک های آیفون را انتخاب کردیم؟

من تک تک پاوربانکی را که توصیه می کنم تست می کنم.

منظورم این نیست که آنها را برای چند روز تست کنم. نه، من هفته‌ها و ماه‌ها آن‌ها را آزمایش می‌کنم، آنها را در معرض سقوط، سقوط، برآمدگی و قرار گرفتن در معرض عناصر قرار می‌دهم.

اینها همه محصولاتی هستند که من روزانه از آنها استفاده می کنم و برای شارژ نگه داشتن آیفون (و سایر دستگاه ها) اعتماد دارم.

 

آیا شارژ باتری از پاوربانک به باتری آیفون آسیب می زند؟

در حالی که من با تعداد کمی از پاور بانک ها و شارژرهای بد ساخته شده مواجه شده ام که می توانند به گوشی هوشمند آسیب برسانند، به طور کلی، پاور بانک ها ایمن هستند و با استفاده از فناوری مشابه شارژرهای معمولی کار می کنند.

 

آیا این پاوربانک ها اجازه ورود به هواپیما را دارند؟

بله، تمام پاوربانک های ذکر شده در بالا مطابق با TSA هستند. 

شما می توانید یک پاور بانک با قیمت 5 دلار پیدا کنید، پس چرا باید بیشتر هزینه کنید؟

آن پاوربانک ها کار می کنند. با این حال، طبق تجربه من، آنها ظرفیت هایی را که ادعا می کنند ارائه نمی دهند و به اندازه یک پاوربانک مناسب از یک سازنده معتبر دوام نمی آورند.

 

عبارت «هر چیزی را که برای آن پرداخت می کنید دریافت می کنید» در مورد لوازم جانبی آیفون صدق می کند. به همین دلیل است که بهتر است پول بیشتری خرج کنید تا چیزی را به دست آورید که بهره وری گوشی شما را افزایش دهد و ماندگار شود.

 

آیا پاوربانک بی سیم بهتر است؟

یک پاوربانک بی سیم می تواند بسیار مفید باشد، زیرا لازم نیست به یاد داشته باشید که سیم یا کابلی با خود داشته باشید. کافی است آیفون خود را روی پاوربانک قرار دهید و شروع به شارژ کنید. 

 

با این حال، آنها برای استفاده در هنگام سفر ایده آل نیستند، زیرا راهی برای ایمن کردن تلفن شما در پاور بانک وجود ندارد. هنگام پرواز یا رانندگی، تلفن شما ممکن است بدون اینکه متوجه شوید از شارژر خارج شود و وقتی به مقصد می‌رسید یک تلفن مرده یا در حال مرگ برای شما باقی بماند.

 

برای شارژ آیفون به چه سایز پاوربانکی نیاز دارید؟

بستگی به این دارد که می خواهید آیفون شما چقدر سریع شارژ شود. بسته باتری اپل MagSafe دارای ظرفیت 1460 میلی آمپر ساعت است که برای شارژ گوشی شما انرژی زیادی دارد، اما این کار را بسیار کند انجام می دهد. این نوع پاوربانک اگر می خواهید به جای شارژ اضطراری، شارژ سریعی داشته باشید تا گوشی خود را در تمام طول روز با باتری پر نگه دارید، بهترین است. 

 

برای شارژ سریع‌تر زمانی که باتری آیفون شما کم است، باید یک پاوربانک با ظرفیت حداقل 3000 میلی‌آمپر ساعتی تهیه کنید تا مجبور نباشید ساعت‌ها برای برقراری تماس منتظر بمانید.

 

آیا پاوربانک های جایگزین آیفون برای بررسی وجود دارد؟

اگر به دنبال یک پاوربانک قابل حمل برای آیفون خود هستید، گزینه های زیادی وجود دارد. در اینجا لیست کوتاهی از انتخاب های جایگزین وجود دارد که به نظر من عالی بودند:

 

cellphone-accessories
cellphone-accessories

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋