cegevif636

cegevif636

رشد قیمت چشم گیر در منطقه کردان کرج

منطقه کردان از محبوب ترین شهرک های نزدیک تهران و کرج محسوب میشود که در سال های گذشته افزایش فروش ملک را میتوان در این منطقه مشاهده کرد. متأسفانه در چند ماه گذشته قیمت ملک در مناطق کردان کرج بسیار افزایش یافته تا حدی که دیگر نمیتوان ویلایی 2 میلیاردی برای خرید پیدا نمود.

شما میتوانید برای مشاهده قیمت ویلا در کردان به آدرس https://zavilla.ir/l/villa-kordan/ وارد شوید و حتی برای خرید ویلا در کردان با مشاورین سایت زاویلا مشورت بگیرید.

 

چرا کردان برای سرمایه گذاری مناسب است؟

منطقه کردان بسیار بسیار ارزش قیمت بالایی دارد و شما میتوانید با خرید 500 متر در این منطقه سرمایه گذاری کنید و در ماه ها بعد سود میلیونی بسیاری کنید. برای نمونه ویلاهایی که با قیمت 2.9 به فروش میرسید در حال حاضر حدود 3.8 میلیارد قیمت دارد که نشان دهنده سود بسیار زیاد این منطقه است. یکی دیگر از دلایل مهم برای خرید ملک در کردان ، آب و هوای عالی این منطقه است که در تابستان خنک بوده و افراد را از شر گرمای تهران دور میسازد. 

 

کردان کجاست؟

کردان را میتوان به یک شهر کوچک تشبیه کرد که روستاهای بسیار زیادی دارد. در این مناطق از کردان ویلاهای لاکچری و فوق‌العاده ای ساخته شده که شما میتوانید با ورود به آدرسی که پیشتر گفته شد میتوانید از بروز ترین قیمت ها باخبر شوید. منطقه کردان در چند کیلومتری کرج واقع شده که همین فاصله کم باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. شما میتوانید با ورود به اتوبان کرج قزوین پس از طی کردن چند کیلومتر به این شهر کوچک و زیبا برسید.

 

برای خرید و فروش ملک در کردان از کدام سایت معتبر استفاده کنیم؟

یکی از دغده های افراد ترس از کلاهبرداری بوده که امروز به شما سایتی حرفه ای در خصوص ملک را معرفی میکنیم تا از آن به آسانی و با خیال راحت استفاده کنید. سایت زاویلا یا به عبارتی zavilla.ir یکی از تخصصی ترین سایت های موجود در کردان است که میتوانید برای خرید و فروش ملک از این سایت استفاده کنید. در زاویلا چند مشاور برای مشورت حرفه ای به کاربران قرار داده شده و شما برای کسب اطلاعات دقیق میتوانید از این مشاورین استفاده کنید.

 

کلام آخر

در این مقاله به شما راجب قیمت ملک در کردان و همچنین علت محبوبیت این شهرک گفته و شما را با بهترین سایت برای خرید و ویلا در این منطقه معرفی کردیم. با ورود به سایت زاویلا و یا آدرسی که در ابتدای مطلب قرار داده شده از قیمت های دقیق باخبر شوید.

cegevif636
cegevif636

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋