cb3fcab6f9

cb3fcab6f9

توسط ۲ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 12 سریال تله Tuzak با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 12 سریال تله Tuzak با زیرنویس فارسی

یک حقیقت‌سنجی: آیا زندگی به سبک امیلی در سریال Emily in Paris ممکن است؟
هزینه‌های شخصیت «امیلی کوپر» در سریال «امیلی در پاریس» برآورد شده است.

«امیلی کوپر» در سریال «امیلی در پاریس» (Emily in Paris) نتفلیکس سبک زندگی پرخرجی دارد اما با توجه به اینکه او فقط یک منشی بازاریابی است این پرسش در اذهان مخاطبین ایجاد شده که آیا امکان بقا در پاریس با این سبک زندگی و شغل وجود دارد یا نه؟


فصل سوم «امیلی در پاریس» این هفته منتشر شد و عشق مثلثی حتی پیچیده‌تر امیلی را به تصویر کشید. زندگی شخصی او اگرچه در حال فروپاشی است اما لباس‌های گرانقیمت و سبک زندگی او از فصل اول تاکنون پرسش‌برانگیز بود است. امیلی علاوه بر این در یک آپارتمان در مرکز شهر ساکن است و در رویدادهای پرزرق‌وبرق ولخرجی می‌کند.


بر اساس یک پژوهش تازه فاش شده است که امیلی سه برابر دستمزدش برای لباس و خوراک هزینه می‌کند. بنا بر ادعای «گلس‌دور»، میانگین حقوق سالانه یک دستیار بازاریابی در پاریس حدود ۳۶ هزار یورو است اما «نیو کازینوز» این دستمزد را ۴۴ هزار یورو ذکر می‌کند. هزینه‌های سالانه امیلی که شامل خوراک و مسکن می‌شود با این حال به حدود ۱۱۱ هزار یورو می‌رسد اما مبلغی که او برای لباس‌ها و اکسسوری‌ها خرج می‌کند منطقی به نظر نمی‌رسد.

برآورد شده است که امیلی نزدیک به ۷۱ هزار یورو فقط روی لباس و برند‌های ولنتیو، پرادا و بالمین هزینه می‌کند. در قسمت اول از فصل سوم این سریال، دو لباسی که او به تن می‌کند در مجموع ۱۸۰۹ یورو قیمت دارد. در اپیزود دوم او با لباسی با برند دولچه و گابانا دیده می‌شود که قیمت آن به ۴۵۲۴ یورو می‌رسد.


امیلی تنها شخصیت ولخرج سریال نیست و کامیل با بازی «کامیل رازات» مدل و بازیگر فرانسوی لباسی به قیمت ۶۵۶۰ هزار یورو در قسمت چهارم می‌پوشد. علاوه بر این، امیلی تقریباً همیشه به جای مترو از تاکسی استفاده می‌کند که هزینه سالانه آن به ۲۸۲۷ هزار یورو می‌رسد.


این شخصیت نزدیک به ۲۸۲۷ هزار یورو نیز برای خوراک در سال هزینه می‌کند هرچند شخصیت «گابریل» با بازی «لوکاس براوو» ممکن است به رایگان از رستوران او را تأمین کرده باشد.

دانلود قسمت 12 سریال تله Tuzak با زیرنویس فارسی

cb3fcab6f9
cb3fcab6f9

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋