فروش لوله کاروگیت پایپ ایران

فروش لوله کاروگیت پایپ ایران

سایز بندی لوله کاروگیت پایپ ایران

لوله کاروگیت پلی اتیلن دوجداره پایپ ایران

 

لوله کاروگیت

لوله کاروگیت به دلیل ساختار حلقوی خود، ظرفیت تحمل فشارهای سطحی و همچنین بارهای زنده و مرده را دارد. یکی از مشکلات لوله های قنات طول عمر کوتاه آنهاست، با این حال این لوله ها طول عمر بالایی دارند و معمولا 50 تا 100 سال ضمانت طول عمر دارند.

لوله کاروگیت ساخته شده از پلاستیک می توانند PH خاک بالاتری را نسبت به مدل های دیگر تحمل کنند و در این شرایط مناسب تر و بادوام تر می شوند. رایج ترین روش های اتصال آنها جوش لب به لب و بی صدا، واشر و کوپلر است (این اتصال با قرار دادن واشر در آخرین فرورفتگی لوله اول و واشر در آخرین فرورفتگی لوله دوم انجام می شود. و سپس لوله ها از دو طرف به کوپلر متصل می شوند).

برای آب بندی لوله، قطعات با واشر به یکدیگر متصل می شوند. باندهای کوپلینگ با واشر یا بدون واشر نیز می توانند برای متحد کردن بخش های لوله استفاده شوند. به منظور کاهش تعداد اتصالات می توان لوله کاروگیت را در طول های بلند ساخت و به صورت رول به محل نصب فرستاد.

این لوله را می توان برای زهکشی زیرسطحی با استفاده از لوله سوراخ دار استفاده کرد. رواناب به لطف سوراخ ها می تواند به خاک های اطراف نفوذ کند. ممکن است با یک پارچه مشبک پوشانده شود که مایع را قادر می سازد از لوله خارج شود اما از ورود خاک و زباله برای جلوگیری از نفوذ خاک جلوگیری می کند.

ویژگی های لوله کاروگیت تک جداره و دو جداره

به منطقه ای می رسیم که شباهت ها و تفاوت های بین این دو را برجسته می کنیم:

ویژگی های لوله دیواری دو جداره ساخت لوله کاروگیت دو جداره پایپ ایران استحکام و مقاومت قابل توجهی در برابر تنش به آن می دهد. تولید لوله کاروگیت دو جداره تقریباً به حداقل منابع خام نیاز دارد و اثرات منفی زیست محیطی آن را به حداقل می رساند.

در نتیجه، محصول مزیت قابل توجهی نسبت به رقیب لوله معاصر خود دارد. زمانی که لوله ها مقاومت بالایی در برابر خوردگی دارند، هم طول عمر و هم احتمال شکستگی آنها افزایش می یابد.

این لوله قابلیت تحمل بارهای سنگین را دارد و ممکن است برای کاربردهای زیرزمینی مانند فاضلاب استفاده شود.

ویژگی های لوله کاروگیت تک جداره پایپ ایران - لوله فاضلاب تک جداره برای برآوردن معیارهای سختی و کشسانی تعیین شده توسط صنعت تولید می شوند. چندین آزمایش در طول فرآیند تولید انجام می شود، از جمله آزمایش ترخیص سیستم، آزمایش مجرا و آزمایش مواد.

پل ها و لوله کاروگیت

در زیر ساخت‌ های حمل ‌و نقل، لوله کاروگیت اغلب به ‌عنوان آبچکان یا پل ‌های مینیاتوری مورد استفاده قرار می‌گیرند. به منظور کاهش احتمال وقوع سیل یا آسیب های دیگر، از آنها برای انتقال آب به زیر جاده ها، قطارها یا سایر زیرساخت ها استفاده می شود. این کاربردها اغلب نیاز به لوله کاروگیت پایپ ایران متشکل از مواد قوی مانند پلی اتیلن با چگالی بالا (HDPE) دارند که می توانند در شرایط محیطی چالش برانگیز و بارهای زیاد دوام بیاورند.

 

سیستم های زهکشی

برای انتقال فاضلاب از خانه ها و مشاغل به تاسیسات تصفیه، سیستم های فاضلاب نیز از لوله کاروگیت استفاده می کنند. آنها اغلب در مناطقی استفاده می شوند که ایجاد خطوط فاضلاب معمولی به دلیل نفوذپذیری محدود خاک چالش برانگیز است. لوله کاروگیت معمولاً از مواد غیرقابل نفوذ در برابر مواد شیمیایی و سایش مانند پلی اتیلن یا پلی پروپیلن ساخته می ‌شوند و در سیستم‌ های فاضلاب مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کشاورزی

در کشاورزی، لوله کاروگیت اغلب برای انتقال آب، زهکشی و سیستم های آبیاری استفاده می شود. آنها اغلب برای انتقال آب از منبع آب به محصولات کشاورزی یا مزارع استفاده می شوند. کشاورزی معمولاً از لوله کاروگیت استفاده می کند که از مواد مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش و مواد شیمیایی مانند HDPE ساخته شده اند.   

اندازه لوله کاروگیت

به دلیل استحکام، انعطاف‌پذیری در برابر شرایط آب و هوایی نامطلوب، لوله‌ کاروگیت، شکلی از لوله کاروگیت با نمای بیرونی آجدار، اغلب در کاربردهای مختلف استفاده می‌ شوند. از آنجایی که آنها در اندازه ها و مواد مختلف موجود هستند، لوله کاروگیت پایپ ایران ممکن است در کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار گیرند.

در زیر چند قطر لوله کاروگیت محبوب و کاربردهای آنها آورده شده است:

لوله کاروگیت 4 اینچ

سیستم های زهکشی مسکونی اغلب از لوله کاروگیت 4 اینچی پایپ ایران استفاده می کنند. ممکن است برای منحرف کردن آب از خانه ها و سایر سازه ها استفاده شود و برای استفاده در حفاری های کوچک و کم عمق مناسب است.

لوله کاروگیت 6 اینچ

سیستم های زهکشی مسکونی و تجاری اغلب از لوله کاروگیت 6 اینچی پایپ ایران استفاده می کنند. می توان از آن برای انتقال مقادیر بیشتری آب استفاده کرد و برای استفاده در حفاری های با اندازه متوسط مناسب است.

 

اتصالات لوله کاروگیت

اتصالات برای لوله فاضلاب جزء ضروری هر سیستم زهکشی است. لوله کاروگیت به دلیل استحکام و انعطاف پذیری زیاد در سیستم های زهکشی و فاضلاب استفاده می شود و برای اتصال این لوله ها از اتصالات برای تشکیل یک سیستم کامل استفاده می شود. اتصالات لوله کاروگیت برای زنده ماندن در شرایط آب و هوایی شدید از جمله باران های سیل آسا، گرمای شدید و جریان آب با فشار بالا ساخته شده اند.

انواع اتصالات لوله کاروگیت

بازار امروز طیف گسترده ای از اتصالات لوله کاروگیت پایپ ایران را ارائه می دهد که هر کدام کاربرد منحصر به فردی دارند. برخی از محبوب ترین اتصالات لوله کاروگیت در زیر ذکر شده است:

اتصال دو لوله با قطر یکسان نیاز به استفاده از کوپلر دارد. برای ایجاد یک مهر و موم ضد آب، به گونه ای ساخته شده است که به خوبی جا بیفتد.

زانویی: برای تغییر جهت لوله، از اتصالات زانویی استفاده کنید. در چندین زاویه از جمله 45 درجه و 90 درجه ارائه می شود تا کاربردهای مختلف را در خود جای دهد.

سه راهی: برای ایجاد یک خط لوله ثانویه که از یک خط لوله اصلی منشعب می شود، از اتصال سه راهی استفاده کنید. علاوه بر این، در زوایای مختلفی از جمله 45 و 90 درجه ارائه می شود.

کاهنده: برای اتصال دو لوله با قطرهای متفاوت از یک کاهنده استفاده می شود. برای ایجاد تغییر از لوله بزرگتر به لوله کوچکتر بدون درز ایجاد شده است.

درپوش انتهایی: انتهای لوله با درپوش انتهایی آب بندی می شود. هدف آن ایجاد یک مهر و موم ضد آب و دور نگه داشتن زباله و حیوانات از لوله است.

 

 

فروش لوله کاروگیت پایپ ایران
فروش لوله کاروگیت پایپ ایران سایز بندی لوله کاروگیت پایپ ایران

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋