MovieLand

MovieLand

دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم و بدون سانسور
توسط ۵ نفر دنبال می شود

دانلود قسمت 6 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022 با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 6 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

کشف کوکائین از عوامل فیلمبرداری The Equalizer 3 در ایتالیا

دنباله «ایکوالایزر ۳» (The Equalizer 3) که در ایتالیا در حال فیلمبرداری بود هفته سختی را سپری کرد. «تی‌ام‌زی» گزارش داده است که چند نفر سرایداران این پروژه پس از مرگ یک مرد بازداشت شده‌اند و میزان زیادی کوکائین از آن‌ها ضبط شده است. با این حال تولید فیلم متوقف نخواهد شد چرا که این اتفاق دور از محل تصویربرداری پیش آمده است.


این افراد سه‌شنبه این هفته بازداشت شده‌اند و پلیس ایتالیا ۱۲۰ گرم کوکائین از آن‌ها کشف و ضبط کرده است. به دنبال مرگ یکی از مسئولین، جست‌وجوی هتل محل اقامت آن‌ها آغاز شده بود. پلیس گزارش می‌دهد که مردی ۵۵ ساله در پی حمله قلبی درگذشته و چندین کیسه کوکائین در جیب‌های او کشف شده است.


استودیوی سونی اعلام کرده است که قسمت سوم «ایکوالایزر» با بازی «دنزل واشینگتن» را ۱ سپتامبر سال آینده اکران می‌کند. واشینگتن نقش «رابرت مک‌کال» را تکرار خواهد کرد در حالی که «داکوتا فنینیگ» و «گالا اسکودلارو» دیگر بازیگران دنباله‌اند. «آنتوان فوکوا» بار دیگر بر روی صندلی کارگردانی نشسته و «ریچارد ونک» نویسنده فیلمنامه و «تاد بلک»، «جیسون بلومنتال»، و واشینگتن تهیه‌کنندگان قسمت سوم خواهند بود. قسمت اول ۱۹۴ میلیون دلار و قسمت دو ۱۹۰ میلیون دلار در سراسر دنیا فروخته‌اند.

دانلود قسمت 6 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

دانلود قسمت 6 سریال تابستان درخشان Summer Strike 2022  با زیرنویس فارسی

MovieLand
MovieLand دانلود سریال ایرانی با لینک مستقیم و بدون سانسور

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋