boursebaz

boursebaz

اصول موفقیت در بورس
توسط ۱ نفر دنبال می شود

مجموعه NFTهای ترامپ در یک روز به 2میلیون دلار فروخته شد

فروش مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) دونالد ترامپ در عرض یک روز به پایان رسید. داده‌های تازه نشان می‌دهد حجم معاملات این مجموعه در بازار بزرگ اوپن‌سی (OpenSea) از ۲.۴میلیون دلار فراتر رفته است.

به گزارش ارزدیجیتال، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، روز پنجشنبه در حساب کاربری‌اش در شبکه اجتماعی متعلق به خود، یعنی تروث سوشال (Truth Social)، اعلام کرده بود که فروش مجموعه توکن‌های غیرمثلی رسمی خود را آغاز کرده است.

این مجموعه شامل ۴۵٬۰۰۰ NFT مختلف (اشاره به انتخاب ترامپ به‌عنوان چهل‌وپنجمین رئیس‌جمهور آمریکا در سال ۲۰۱۷) است که قیمت اولیه (ضرب) هرکدام از آنها ۹۹ دلار تعیین شده بود. محتوای کارت‌های این مجموعه نیز تصاویری فانتزی با الهام از سرگذشت رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده است.

فروش این ۴۵٬۰۰۰ NFT اما، تنها در عرض یک روز به پایان رسید و طبق داده‌های پلتفرم دان آنالیتیکس (Dune Analytics)، ۱۲٬۸۷۴ آدرس مختلف اقدام به خرید این توکن‌های غیرمثلی از وب‌سایت رسمی فروش مجموعه ترامپ کرده‌اند.

همان طور که انتظار می‌رفت، بخشی از این ۴۵٬۰۰۰ توکن پس از خریداری، در بازار اوپن‌سی، بزرگترین پلتفرم خریدوفروش توکن‌های غیرمثلی، برای فروش گذاشته شدند. داده‌های موجود در اوپن‌سی نیز استقبال از مجموعه ترامپ را نشان می‌دهد.

حجم معاملات این مجموعه در اوپن‌سی تا این لحظه برابر با ۲٬۰۵۰ اتریوم، معادل ۲.۴میلیون دلار بوده و کف قیمت آن ۰.۲۳ اتریوم یا ۲۷۰ دلار اعلام شده است؛ یعنی ۲.۷ برابر قیمت فروش اولیه (۹۹ دلار).

یکی از کمیاب‌ترین کارت‌های موجود در این مجموعه نیز که تصویر آن را در ادامه ملاحظه می‌کنید، روز گذشته با قیمت ۶ اتریوم (۷٬۰۸۰ دلار) به فروش رسیده است و تا اینجای کار گران‌ترین NFT فروخته‌شده از این مجموعه در پلتفرم اوپن‌سی محسوب می‌شود.

مجموعه NFTهای ترامپ در عرض یک روز به‌طور کامل به فروش رسید؛ ۲میلیون دلار معامله در اوپن‌سی
توکن شماره ۸۳۱۴ مجموعه NFTهای ترامپ.

در توضیحات مروبط به این مجموعه در وب‌سایت رسمی فروش خود، گفته شده بود هر کاربری که ۴۵ عدد از این توکن‌ها را خریداری کند، در جشنی با حضور ترامپ و به صرف شام شرکت داده می‌شود. داده‌های پلتفرم دان آنالیتیکس نشان می‌دهد ۱۱۸ آدرس ۴۵ مورد یا بیشتر از توکن‌های این مجموعه را در اختیار دارند. با این اوصاف ترامپ احتمالاً باید خود را برای میزبانی از ۱۱۸ نفر مهمان آماده کند که مشتری پروپاقرص مجموعه او بوده‌اند.

boursebaz
boursebaz اصول موفقیت در بورس

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋