book download

book download

دانلود رایگان کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

نویسنده:ناپلئون هیل
ترجمه :فاطمه غلامی
تایپ شده با کیفیت بالا 
182 صفحه
تهیه شده به صورت اختصاصی توسط وب سایت نازبوک
فرمت :PDF

دانلود کتاب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

بخشی از متن کتاب:

چه چیزی را بیشتر می خواهید؟

 آیا پول ، شهرت ، قدرت ، رضایت ، شخصیت ، آرامش ذهن ، خوشبختی است؟ 

سیزده قدم به سوی ثروت که در این کتاب شرح داده شده است ، کوتاه ترین فلسفه قابل اعتماد در مورد موفقیت فردی است که تاکنون به نفع زن یا مردی که در جستجوی هدف مشخصی در زندگی هستند ارائه شده است. قبل از شروع کتاب ، اگر این واقعیت را که کتاب برای سرگرمی نوشته نشده است ، به دست آورید بسیار سود خواهید برد. در یک هفته یا یک ماه نمی توانید محتویات را به درستی هضم کنید. دکتر میلر ریز هاچیسون ، مهندس مشاور شناخته شده ملی و همکار دیرینه توماس ادیسون ، پس از مطالعه کامل این کتاب ، گفت: "این یک رمان نیست. این یک کتاب درسی درباره موفقیت های فردی است که مستقیماً از تجربیات صدها نفر از موفق ترین مردان آمریکا حاصل شده است. باید مورد مطالعه ، هضم و مراقبه قرار گیرد. در یک شب بیش از یک فصل نباید خوانده شود. خواننده باید جملاتی را که بیشتر او را تحت تأثیر قرار می دهد ، دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل زیرش را  خط بگیرد. بعداً ، او باید به این خطوط مشخص شده برگردد و آنها را دوباره بخواند. یک دانش آموز واقعی فقط این کتاب را نمیخواند ، بلکه مطالب آن را جذب کرده و از آن خود میکند. این کتاب باید توسط همه دبیرستان ها تصویب شود و هیچ پسر و دختری نباید فارغ التحصیل شود بدون اینکه به طور رضایت بخشی در امتحان قبولی کسب نکند. این فلسفه جای دروس تدریس شده در مدارس را نخواهد گرفت ، اما به وی امکان می دهد دانش بدست آمده را سازماندهی و به کار ببندد و آن را به خدمات مفید و جبران خسارت کافی بدون اتلاف وقت تبدیل کند. دکتر جان آر ترنر ، رئیس دانشکده شهر نیویورک ، پس از خواندن کتاب گفت: "بهترین نمونه از صحت این فلسفه پسر خود بلر است که داستان دراماتیک او را در فصل هوس شرح داده اید ".

 

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل

 

 

دکتر ترنر به پسر نویسنده اشاره کرده بود که بدون توانایی شنوایی طبیعی متولد شد ، نه تنها از لال شدن او جلوگیری کرد ، بلکه در واقع با استفاده از فلسفه ای که در اینجا توضیح داده شد معلولیت خود را به یک دارایی با ارزش تبدیل کرد. پس از خواندن داستان ، خواهید فهمید که در شرف دستیابی به فلسفه ای خواهید بود که می تواند به ثروت مادی تبدیل شود یا به آسانی به شما آرامش خاطر ، درک ، هماهنگی معنوی و در برخی موارد مانند مورد پسر نویسنده ، می تواند به شما کمک کند تا بر بیماری جسمی تسلط پیدا کنید. نویسنده ، با تجزیه و تحلیل شخصی صدها مرد موفق ، کشف کرد که همه آنها عادت مبادله ایده را از طریق کنفرانس ها، دنبال می کنند. وقتی مشکلی برای حل آنها وجود داشت ، کنار هم می نشستند و آزادانه صحبت می کردند تا اینکه از کمک مشترک ایده هایشان ، طرحی را پیدا کنند که در خدمت اهداف آنها باشد. شما که این کتاب را می خوانید ، با به کار بردن اصل Master Mind که در کتاب شرح داده شده ، بیشترین بهره را خواهید برد. این کار را می توانید (همانطور که دیگران با موفقیت انجام دادند) با تشکیل یک باشگاه مطالعه متشکل از هر تعداد دلخواه از افراد دوستانه و هماهنگ انجام دهید. این باشگاه باید هر بار یک بار در هفته جلسه ای در دوره های منظم  دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل داشته باشد. روش کار باید شامل خواندن یک فصل از کتاب در هر جلسه باشد ، و پس از آن مطالب فصل باید آزادانه توسط همه اعضا مورد بحث قرار گیرد. هر یک از اعضا باید یادداشت برداری کند ، و تمام ایده های خود را با الهام از بحث بازگو کنند. هر یک از اعضا باید هر فصل را چند روز قبل از مطالعه آزاد و بحث مشترک در باشگاه ، با دقت بخواند و تحلیل کند. خواندن در باشگاه باید توسط کسی انجام شود که خوب بخواند و درک کند که چگونه رنگ و احساس را در هم طنین و به زیبایی جلوه دهد. با پیروی از این طرح ، هر خواننده ای از صفحات آن به دست می آورد که ، نه تنها مجموع بهترین دانش سازمان یافته از تجربیات صدها مرد موفق ، بلکه مهمتر از این ، او منابع جدید دانش را نیز در ذهن خود قرار خواهد داد تا به عنوان دانش ارزشمند از هر شخص حاضررا  کسب کند. اگر این برنامه را مداوم دنبال کنید ، مطمئناً می توانید فرمول محرمانه ای را که اندرو کارنگی به وسیله آن ثروت عظیم خود را به دست آورد ، کشف کنید و آن را استنباط کنید ، همانطور که در مقدمه نویسنده ذکر شده است.

 

 

دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید pdf

 

تقدیری برای نویسنده

از طرف رهبران بزرگ آمریکا

"فکر کنید و ثروتمند شوید" حاصل 25 سال نویسندگی بود. این جدیدترین کتاب ناپلئون هیل است که بر اساس فلسفه معروف قانون موفقیت او ساخته شده است. آثار و نوشته های وی توسط رهبران بزرگ امور مالی ، آموزش ، سیاست ، دولت تحسین شده است. دادگاه عالی ایالات متحده واشنگتن دی سی

 آقای هیل عزیز: - من اکنون فرصتی پیدا کردم تا خواندن کتابهای درسی قانون موفقیت شما را به پایان برسانم و مایلم که از کارهای باشکوهی که در سازماندهی این فلسفه انجام داده اید قدردانی کنم. بسیار مفید خواهد بود اگر هر سیاستمداری در کشور 17 اصولی را که دروس شما مبتنی است ، جذب و اجرا کند. این شامل برخی از مواد بسیار خوب است که هر رهبر در هر قدم زندگی باید آنها را درک کند. خوشحالم که این افتخار را داشتم که در سازمان دهی این دوره عالی فلسفه "عقل سلیم" به شما کمک کمی می کنم. با احترام ویلیام اچ تفت (رئیس جمهور سابق و رئیس سابق دادگستری ایالات متحده)

پیشگفتار ناشر

 این کتاب حاوی تجربیات بیش از 500 مرد ثروتمند است که از ابتدا شروع کردند. در اینجا شما کل فلسفه پول سازی را در میابید ، درست همانطور که از دستاوردهای واقعی موفق ترین مردان شناخته شده در طول 50 سال گذشته برای مردم آمریکا مقرر بود. این کتاب همچنین توضیح می دهد که چه کاری باید انجام شود ، علاوه بر چگونگی انجام آن کار ها برای رسیدن به موفقیت. این دستورالعملهای کاملی در مورد نحوه فروش خدمات شخصی شما ارائه می دهد. این سیستم کاملی از تحلیل خود را در اختیار شما قرار می دهد که به راحتی آنچه  دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل در گذشته بین شما و "پول کلان" وجود داشته را فاش می کند. فرمول معروف اندرو کارنگی در مورد موفقیت شخصی است که وی به وسیله آن صدها میلیون دلار برای خود جمع کرد و از تعداد میلیونرهای مردی که راز خود را به آنها آموخت چیزی کم نکرد. شاید شما به همه آنچه در این کتاب یافت می شود نیازی ندارید - هیچ کس از 500 مردی که از ایده های او موفق شده اند ، این کار را نکرده است - اما شما ممکن است به یک ایده ، طرح یا پیشنهاد برای شروع شما در رسیدن به هدف خود نیاز داشته باشید. در جایی از این کتاب این محرک مورد نیاز را پیدا خواهید کرد. این کتاب پس از اینکه میلیون ها دلار درآمد کسب کرد، در نهایت کنار کشیده شد

 

  با اینکه با الهام از اندرو کارنگی ساخته شد. این کتاب توسط مردی نوشته شده است که کارنگی راز حیرت انگیز ثروت خود را به او فاش کرد - همان مردی که 500 مرد ثروتمند منبع ثروت خود را به او فاش کردند. در این جلد سیزده اصل درآمدزایی برای هر شخصی که پول کافی برای تضمین استقلال مالی جمع می کند یافت می شود. تخمین زده می شود که تحقیقاتی که قبل از نگارش کتاب انجام شده یا می توان آن را نوشت - تحقیقی که حاصل  بیش از بیست و پنج سال تلاش مداوم است - با هزینه کمتر از 100000 دلار کپی نمی شود. بعلاوه ، دانش موجود در این کتاب به هیچ وجه نمی تواند تکرار شود ، به این دلیل که بیش از نیمی از 500 مردی که اطلاعات آنها در اینجا آورده اند ، سینه به سینه منتقل کرده اند. ثروت را همیشه نمی توان با پول سنجید! پول و اشیا مادی برای آزادی جسم و روان ضروری است ، اما افرادی هستند که احساس می کنند بزرگترین ثروت را  دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل فقط می توان از نظر دوستی پایدار ، روابط خانوادگی هماهنگ ، همدلی و تفاهم بین شرکای تجاری و هماهنگی درون نگرانه ارزیابی کرد. آرامش روانی را که فقط در ارزشهای معنوی قابل اندازه گیری است به ارمغان می آورد. همه کسانی که این فلسفه را می خوانند ، می فهمند و از آن استفاده می کنند ، آمادگی بیشتری برای جذب و لذت بردن از این امیال عالی دارند که همیشه از همه محروم بوده و خواهد بود ، به جز کسانی که برای آنها آماده هستند. بنابراین ، هنگامی که خود را در معرض تأثیر این فلسفه قرار می دهید ، آماده باشید تا یک زندگی جهش یافته را تجربه کنید که ممکن است به شما کمک کند نه تنها در زندگی با هماهنگی و تفاهم مذاکره کنید ، بلکه شما را برای انباشت ثروت های مادی فراوانی در این کشور آماده کند.

 

پیشگفتار نویسنده

در هر فصل از این کتاب ، به راز پول سازی اشاره شده است که باعث ثروت بیش از پانصد مرد موفق شده است که من آنها را با دقت در طول یک سال طولانی تجزیه و تحلیل کرده ام. بیش از یک ربع قرن پیش ، اندرو کارنگی به راز نگرش من پرداخت. پیرمرد دوست داشتنی اسکاتلندی ، وقتی من پسربچه بودم ، با بی احتیاطی آن را در ذهنم فرو کرد. سپس در حالی که از چشمانش برق میزد ، روی صندلی اش نشست و با احتیاط تماشا کرد که آیا مغز کافی دارم تا معنای کامل گفته های او را درک کنم. وقتی دید که من این ایده را درک کرده ام ، پرسید که آیا می خواهم بیست سال یا بیشتر وقت بگذارم و خودم را برای انتقال آن به دنیا آماده کنم . من اعلام آمادگی کردم و با همکاری آقای کارنگی به قول خود عمل کردم. این کتاب حاوی رازهایی است ، بعد از آزمایش عملی هزاران نفر ، تقریباً در همه مراحل زندگی به این راز ها می رسند. این ایده آقای کارنگی بود که فرمول جادویی را ساخت ، و ثروت فوق العاده ای به او داد ، باید در دسترس افرادی قرار بگیرد که وقت کافی برای تحقیق در مورد چگونگی پول درآوردن را ندارند ، و این امید است که من بتوانم سالم بودن فرمول از طریق  دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل تجربه مردم بدست آورم. وی معتقد بود که این فرمول باید در تمام مدارس و دانشکده های دولتی تدریس شود ، و ابراز عقیده کرد که اگر به درستی آموزش داده شود ، در کل سیستم آموزشی چنان انقلابی ایجاد می کند که می توان زمان گذراندن در مدرسه را به کمتر از نصف رساند. تجربه او با چارلز ام. شواب و دیگر جوانان از نوع آقای شواب ، آقای کارنگی را متقاعد کرد که بیشتر آنچه در مدارس آموزش داده می شود ، در ارتباط با تأمین معاش یا ثروت اندوزی نیست که هیچ ارزشی ندارد. او به این تصمیم رسیده بود ، زیرا او یک پسر جوان را پس از دیگری وارد کار خود کرده بود ، بسیاری از آنها با تحصیلات کمی ، و با مربیگری آنها در استفاده از این فرمول ، رهبری بنیادی را در آنها ایجاد کرد. علاوه بر این ، آموزش دادن به او برای همه کسانی که از دستورالعمل های او پیروی می کردند ، خوش شانسی آورد. در فصل ایمان ، داستان حیرت انگیز سازمان غول پیکر فولاد ایالات متحده را می خوانید ، همانطور که توسط یکی از جوانان به تصویر کشیده و اجرا شده است مردانی که آقای کارنگی از طریق آنها ثابت کرد فرمول او برای همه کسانی که آماده آن هستند مفید خواهد بود. همین استفاده از این راز توسط آن مرد جوان - چارلز ام شواب - به او ثروت هنگفتی هم در پول و هم در فرصت تبدیل کرد. به طور تقریبی ، این کاربرد خاص فرمول ششصد میلیون دلار ارزش داشت.

 

دانلود رایگان کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید

 

 

 این حقایق به شما ایده ای عادلانه از آنچه ممکن است که با خواندن این کتاب برای شما به ارمغان بیاورد  می دهد ، به شرطی که بدانید آنچه می خواهید چه چیزهایی هستند. حتی قبل از اینکه بیست سال آزمایش عملی «فکر و رشد ثروتمندگونه» را پشت سر بگذارد ، این راز به بیش از صد هزار زن و مرد منتقل شد ، همانطور که آقای کارنگی برنامه ریزی کرده بود. برخی با آن به ثروت رسیده اند. دیگران با موفقیت از آن در ایجاد هماهنگی در وطن های خود استفاده کرده اند. یک روحانی از آن به قدری موثر استفاده کرد که درآمد سالیانه بالغ بر  75 هزاردلار را برای وی به ارمغان آورد. آرتور نش ، خیاط سین سیناتی ، از تجارت نزدیک به ورشکستگی خود با بهره وری از این مورد به سود کلان رسید در حالی که فرمول را روی آن آزمایش می کرد. این تجارت زنده شد و برای  دانلود کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید ناپلئون هیل صاحبان آن ثروت زیادی به دست آورد. هنوز هم در حال رونق است ، اگرچه آقای نش رفته است. این آزمایش به قدری بی نظیر بود که روزنامه ها و مجلات برای آن تبلیغاتی تحسین آمیز بیش از یک میلیون دلار می کردند. این راز به استوارت آستین وایر ، از دالاس ، تگزاس منتقل شد. وی برای آن آماده بود - چنان آماده که حرفه خود را رها کرد و در رشته حقوق تحصیل کرد. آیا موفق شد؟ آن داستان نیز روایت می شود. من راز را به جنینگز راندولف ، روزی که او از دانشگاه فارغ التحصیل شد ، دادم و او آنقدر با موفقیت از آن استفاده کرده است که اکنون سومین دوره نمایندگی خود را به عنوان عضو کنگره در حال گذراندن فرصت عالی برای ادامه استفاده از آن تا به رسیدن به کاخ سفید می باشد .

book download
book download

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋