bmpartco

bmpartco

فروشگاه لوازم یدکی بی ام و در تهران تعمیرگاه BMW
توسط ۱ نفر دنبال می شود

فروش لوازم یدکی بی ام و x3 در تهران

هرچقدر هم از خودروهای خود خوب مراقبت و نگهداری کنیم باز هم حداقل باید قطعات مصرفی خودروهای خود را بخریم و تعویض کنیم. فروش لوازم یدکی بی ام و x3 در تهران یکی از چالش های هر فروشگاه قطعات bmw می باشد. چرا که هم تعداد این فروشگاه ها زیاد است و هم قطعات فیک در بازار زیاد می باشد. گاهی هم انقدر هزینه قطعات بسیار زیاد می باشد که به دنبال لوازم استوک بی ام و  x3 می گردیم.

در این بخش شما را با لوازم استوک بی ام و  x3 آشنا می کنیم.

 

 

مزایای خرید لوازم استوک بی ام و  x3

همانطور که می دانید زمانی که بی ام و x3 وارد ایران ش، تعداد افراد زیادی از این اتومبیل استقبال کرد و اقدام به خریداری آن نمود. مسئله ای درباره ی این خودرو حائز اهمیت می باشد کمیاب بودن قطعاتbmw x3  است. این کمیابی قطعات دلایل بسیاری دارد. اولین دلیل تولید و توزیع بسیاری مدل های بالاتر بی ام و توسط کمپانی می باشد. به روز شدن مدل های بسیاری از بی ام و و عدم ورورد مدل های جدید آن به ایران این معضلات را به همراه داشته. در نتیجه در خیلی از مواقع مجبور به خرید لوازم استوک بی ام و x3  می شویم. یکی از مزایای خرید لوازم دست دوم bmw x3 قیمت بسیار پایین آن نسبت به غیر استوک آن می باشد. در برخی از موارد این اختلاف قیمت به ده ها برابر می رسد.

قیمت لوازم استوک bmw x3

قیمت لوازم استوک بی ام و bmw x3 بستگی به قطعه ی مورد نیاز دارد. اما همانطور که گفته بودیم یکی از مزایای خرید لوازم استوک بی ام و x3 قیمت بسیار پایین آن نسبت به غیر استوکش می باشد. دلیل این مقدار زیاد تفاوت قیمت چیست؟ در اروپا و آمریکا یک قانون اسقاط برای لوازم مصرفی در نظر گرفته اند که پس از آن دیگر خدماتی به آن تعلق نمی گیرد. این کار نه تنها سود را برای این کمپانی ها بیشتر کرده بلکه موجب بالا رفتن فروش محصولات جدیدی از کمپانی می باشد. در مواردی هم دلیل پایین بودن قیمت لوازم بی ام و دسته دوم بودن آن می باشد. در ایران به دلیل مسائل سیاسی خرید قطعات بی ام و ایکس تری به این سادگی ها نیست. اگر هم موفق به پیدا کردن قطعات دست اول bmw x3 شویم قطعا قیمت بسیار بالایی دارد. در نتیجه برای مقرون به صرفه بودن و راحتی دست یابی به قطعه می توانیم لوازم استوک خریداری کنیم.

bmpartco
bmpartco فروشگاه لوازم یدکی بی ام و در تهران تعمیرگاه BMW

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋