امید دندان نما | مدرس سئو

امید دندان نما | مدرس سئو

شرکت طراحی وب و سئو رکس سئو

ماده ضد رسوب آنتی اسکالانت و مزایا و معایب آن چیست؟

 

عیوب به کارگیری از آنتی اسکالانت؛ بی کیفیت باعث کم شدن گنجایش تولید، زیاد شدن مقدار نمک های حل شده در آب تولید TDS خروجی تولید، بالا رفتن فشار بر پمپ های طبقاتی، کم شدن طول عمر پمپ، افزایش برق مصرف شده به دلیل افزایش مقدار آمپر، کثرت در شستن ممیران نشات گرفته از مسدود شدن و در اخر کم شدن طول عمر در ممبران ها و عوض شدن زود هنگام آن می شود.

آنتی اسکالانت ارائه شده توسط شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش در اقسام گوناگون برای هدایت در دستگاه های اسمز معکوس با آب ورودی لب شور و دستگاه اسمز معوس با آب ورودی دریایی و اقسام آنالیزهای ورودی آب رسیدگی و به مشتریان گرامی عرضه می شود.

مقدار استفاده، کارکرد و کارایی ضد رسوب Antiscalant با اهمیت به نرم افزار های شرکت عامل و همچنین کیفیت آب ورودی (لب شور – دریایی ) به دستگاه های اسمز معکوس اندازه گیری و به متقاضیان گرامی عرضه می شود.

Part number Description Dosage Packing
۰۹۲۰-HDASI01B/ECO1 HDC-ASI-ECO1 Biodegradable anti scalant ۱,۵- ۵ gram per m3 ۲۰ ltr/can (20 kg)
۰۹۲۰-HDASI02B/ECO2 HDC-ASI-ECO2 Biodegradable anti scalant ۴ – ۱۰ gram per m3 ۲۰ ltr/can (20 kg)

فروش آنتی اسکالانت دستگاه تصفیه آب صنعتی

شرکت مهندسی آتیه انرژی تلاش بعنوان وارد کننده اصلی و مستقیم آنتی اسکالانت آمادگی خود را جهت همکاری با صاحب نظران و متخصصان و همکاران گرامی اعلام می کند.

 برای خرید آنتی اسکالانت ، سفارش نوع محصول باید متناسب با شرایط آب ورودی و طراحی دستگاه اسمز معکوس باشد لذا می توانید جهت مشاوره رایگان با ما تماس حاصل فرمایید.

این شرکت روی چند برند مرغوب ضد رسوب ممبران کار میکند که یکی از آنها آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ می باشد که دارای مرغوبیت بالایی است.

  • آنتی اسکالانت فلوکن ۲۶۰ برای کشور انگلستان می باشد.
  • آنتی رسوب اسکالانت فولکن ۲۶۰

با توجه به آنالیز آب ورودی به دستگاه تصفیه آب میزان تزریق مواد ضد رسوب متفاوت خواهد بود لذا قبل از اینکه از دستگاه بهره برداری صورت پذیر است بهتر است آنالیز کامل آب را در اختیار داشته باشیم تا آنتی اسکالانت بتواند به نحو احسنت مانع تشکیل رسوب روی سطح ممبران شود.

میزان انتی اسکالانت مصرفی

میزان ضد رسوب ممبران در دستگاه تصفیه آب صنعتی به مواردی مانند آنالیز آب ورودی به دستگاه و مقدار ظرفیت آبدهی و مدل و تعداد ممبران و شرایط محیطی و ph بستگی دارد به طور متوسط در شرایط متعادل مقدار استفاده از آنتی اسکالانت سه الی چهار پی.پی.ام pbm است. ایرادهایی که بر اثر رسوب گذاری روی سطح ممبران اتفاق می‌افتد به شرح ذیل است.

  1. پایین بودن کیفیت و میزان دبی آب.
  2. نوسان فشار هوا مخصوصاً زمانی که فشار زیادی افت پیدا می‌کند و میزان مصرف انرژی و هزینه های ناشی از آن
  3. میزان سی . آی .پی یا همان شستشوی بیش از حد ممبران در فاصله زمانی کوتاه که موجب میشود عمرم پایین بیاید.
  4. استفاده نکردن از دستگاه تصفیه آب صنعتی در مدت زمان طولانی باعث باز شدن محفظه های ممبران میشود و یا املاحی که. روی سطح ممبران جمع می شوند می تواند تبدیل به رسوبات مقاومی بشوند که باعث آسیب رساندن به منافذ ممبران بشوند.

اگر بخواهیم که موارد فوق اتفاق نیفتد یکی از راه‌های پیشگیری کردن از این اتفاقات استفاده دائم از آنتی اسکالانت با کیفیت می باشد.

https://atie-energy.com/آنتی-اسکالانت/

امید دندان نما | مدرس سئو
امید دندان نما | مدرس سئو شرکت طراحی وب و سئو رکس سئو

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
امید دندان نما | مدرس سئو
سلام حداقل میزان خرید آنتی اسکالانت‌ چقدر هست و نحوه ارسال به شهرستان به چه صورته؟
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋