امیر

امیر

عزیزی

پرفروش ترین خنک کننده و کول پد لپ تاپ در بازار

کار با لپ تاپ یا سایر وسایل الکترونیکی دمای آنها را افزایش می دهد. این افزایش دما عملکرد دستگاه را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد. اگرچه فن داخل لپ تاپ گرمای تولید شده توسط پردازنده و سایر قسمت ها را از بین می برد و دمای آن را کمی کاهش می دهد، اما خوب است هوای داخل لپ تاپ در گردش باشد.

به همین دلیل لازم است هوای خنک کننده از اطراف لپ تاپ از طریق دستگاه خارجی به قسمت زیر آن منتقل شود. خنک کننده ها بین لپ تاپ و سطحی که لپ تاپ در آن نصب شده فاصله ایجاد می کنند و با کمک فن ها هوا را به زیر لپ تاپ هدایت می کنند. به این ترتیب نقش مفیدی در کاهش دمای لپ تاپ دارند.

امروز در این مقاله از لیموتاپ شما را با بهترین پد خنک کننده لپ تاپ موجود در بازار و نکات مهمی که هنگام خرید پد خنک کننده لپ تاپ باید بدانید آشنا می کنیم. با ما بمان.

کول پد چیست ؟

گاهی اوقات عملکرد لپ تاپ شما آنقدر بالا می رود که با شروع بازی ها و برنامه های گرافیکی دمای لپ تاپ به میزان قابل توجهی افزایش می یابد. عملکرد فن ها به صورت اتوماتیک است اما گاهی اوقات به سیستم پاسخ نمی دهند.

باتری لپ تاپ یکی از آسیب پذیرترین قطعات به دلیل خرابی فن است. در چنین مواقعی استفاده از فن خنک کننده یا کول پد ضروری است. این وسیله مفید که با ساخت میزی کوچک و حمل آسان ساخته شده و زیر لپ تاپ شما قرار می گیرد به کمک فن ها جریان هوای داخل لپ تاپ را افزایش می دهد.

5 نکته ای طلایی برای خرید خنک کننده ای لپ تاپ کول پد لپ تا1

 

 جنس بدنه خنک کننده

 
توجه به جنس بدنه و نوع کولر گازی بسیار حائز اهمیت است زیرا انواع مختلفی از کولر گازی در بازار موجود است که بسیاری از آنها توان لازم را ندارند و ممکن است به اندازه کافی مناسب نباشند. از کاربر. .
 
قسمت های بدنه کولر معمولا از پلاستیک محکم و بادوام ساخته می شود تا در برابر ضربه های احتمالی، وزن زیاد و دمای بالا مقاومت کند و به راحتی نشکند. همچنین بخاری مورد استفاده برای سرمایش باید قدرت و سرعت چرخش مناسبی داشته باشد. همچنین باید سبک و بی صدا باشد. اگر از افرادی هستید که لپ تاپ خود را زیاد جابه جا می کنید، توصیه می کنیم از کولری با وزن سبک و طراحی جمع و جور استفاده کنید تا به راحتی بتوان آن را حمل کرد و در کیف لپ تاپ قرار داد.

2. اندازه مناسب لپ تاپ

 

 

 

اولین نکته ای که در هنگام خرید پد خنک کننده لپ تاپ باید به آن توجه کنید اندازه پد خنک کننده لپ تاپ است. در عوض، بسته به اندازه لپ تاپ خود، باید یک پد خنک کننده تهیه کنیم. لپ تاپ ها معمولا در سایزهای 11 اینچی، 14 اینچی، 15.6 اینچی و 17 اینچی ساخته می شوند.

کولرها از سیستم اندازه گیری یکسانی استفاده می کنند و معمولاً در اندازه های استاندارد 14، 15.6 و 17 اینچی موجود هستند. یک کولر بزرگ می تواند لپ تاپ های کوچکتر از اندازه شما را بپوشاند، اما یک کولر کوچک برای لپ تاپ های بزرگ مناسب نیست.
 

به تعداد طرفداران اهمیت دهید

دومین نکته ای که در خرید کولر باید به آن توجه کنید تعداد فن ها و محل مناسب قرارگیری فن ها است. به لپ تاپ ما هم بستگی دارد. Coolpad معمولا زمانی بهترین عملکرد را دارد که فن نزدیک به هوای گرم لپ تاپ باشد.

به طور خلاصه، پد خنک کننده فن باید در کانال هایی باشد که در قسمت زیرین لپ تاپ ساخته شده است تا هوا بتواند به داخل و خارج جریان یابد و در نتیجه با جذب هوا از طریق این کانال ها، اجزای لپ تاپ خنک شوند.

البته در شرایط عادی حتی اگر فن ها در اسلات ها تعبیه نشده باشند، راندمان خنک کنندگی کاهش نمی یابد و می تواند کار سرمایش را به خوبی انجام دهد.4

ارتفاع از سطح زمین

اگر کولر لپ تاپی که برای لپ تاپ خود انتخاب می کنیم در فاصله بدی از کف قرار داشته باشد، قطعا سیستم انتقال حرارت مشکل دارد و نمی تواند عملکرد مناسبی داشته باشد. ارتفاع مناسب زمین برای خنک کننده لپ تاپ بین 2 تا 5 سانتی متر است که زمانی که فن و سی پی یو در این زمان حرارت زیادی بین 2 تا 3 سانتی متر تولید می کنند بسیار مناسب است.
5

لوازم جانبی پد خنک

خنک کننده های لپ تاپ معمولا دارای یک پورت USB هستند که در صورت اشغال بودن پورت USB لپ تاپ، کاربر می تواند از آن استفاده کند. توجه داشته باشید که هاب USB تا حد امکان باید USB3 باشد. همچنین اکثر کولرگازی ها دارای یک یا چند ال ای دی رنگی هستند که نشان دهنده روشن بودن فن برای مصارف تزئینی است.

به طور کلی یک کول پد خوب باید جای لپ تاپ هم داشته باشد تا وقتی لپ تاپ روی آن قرار می گیرد به راحتی جابه جا نشود. برخی از خنک کننده ها دارای پایه ای برای تنظیم ارتفاع و شیب لپ تاپ هستند که نکته بسیار جالبی است. برخی از کول پدهای حرفه ای نیز دارای پارامترهایی برای کنترل سرعت فن ها هستند.

بهترین خنک کننده لپ تاپ موجود در بازار چیست؟

صادقانه بگویم و بر اساس تجربه او، برند خنک کننده لپ تاپ چندان مهم نیست، زیرا برندهای خنک کننده لپ تاپ خوبی در ایران وجود ندارد. فقط به موارد و نکاتی که در قسمت قبل به آن اشاره کردیم هنگام خرید خنک کننده لپ تاپ گوش دهید.

با این حال برخی از بهترین خنک کننده های لپ تاپ موجود در بازار عبارتند از TSCO، DeepCool، Havit، Hatron و Cooler Master که اکثر محصولات موجود در بازار کیفیت یکسانی ندارند. .

قسمت های بدنه کولر عبارتند از کولرها کولرها کولرها و کولرها کولرها کولرها کولرها کولرهای کولرهای کولرهای کولرهای کولرها کولرها کولرها کولرها کولرها کولرها کولرها کولرها کولرها کولرها کولرها

همچنین بخاری که برای خنک کردن آن استفاده می شود روش صحیح استفاده از آن است. همچنین مهم است که آنها بتوانند از آن استفاده کنند. اگر فردی که لپ تاپ خود را با او حمل می کنید سرد است، توصیه می کنیم از یک کیف کولر با پشتی کوچک استفاده کنید تا بتوانید لپ تاپ را حمل کنید.

 

https://limootop.com/%d8%a8%d9%87%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%ae%d9%86%da%a9-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%84%d9%be-%d8%aa%d8%a7%d9%be/

امیر
امیر عزیزی

شاید خوشتان بیاید

پاسخ ها

نظر خود را درباره این پست بنویسید
منتظر اولین کامنت هستیم!
آیدت: فروش فایل، مقاله نویسی در آیدت، فایل‌های خود را به فروش بگذارید و یا مقالات‌تان را منتشر کنید👋